İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı ardisko

  • Üye
  • *
  • 22
  • 14
  • 22
  • 14
08 Ara 2010 20:57:02
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam cuma akşamı birinci sınıf günlüğü döküman paylaşımında bir dosya indirdimiçinde her şey var.ayrıca morpa kampüs öğretmenlere bedava üyelik veriyor. ben kayıt oldum konu işlemeleri güzel tavsiye ederim.

    hocam mesajlarınızı inceledim ama o dosyayı  bulamadım :((

Çevrimdışı rdenizv

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.493
  • 1.980
  • 2.493
  • 1.980
08 Ara 2010 20:57:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
türkçe tamam da matemetik için kaynak indiremedim. keloğlan var ama açamadım sizin verebileceğiniz bi adres var mı?

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

İki adres işinize yarar sanırım, Keloğlan çok güzeldi,demosunu inceledim.İzlettim de ancak sınırlı idi kullanım.Ellerine sağlık hazırlayanların.

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 21:03:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bu m harfini geçemiycem galiba bir türlü kavrayamıyorlar mine yazıyorum nine diye okuyorlar normalde güzel okuyanlar bile karıştırıyor ne yapacağımı şaşırdım artık
öğrtmenim  m  sesini  çıkarırken  dudağımızın  iki  parçadan  oluştuğunu  m  sesinde  de  2  tümsek  bulunduğunu  uygun  bir  şekilde  anlttım.yani  kapalı  dudağı  m  sesiyle  kodladılar. sıkıntılı  öğrenciler  dışında  karıştıran  olmadı. isterseniz  bir de  böyle deneyin. m  sesini  belirgin  olarak  çıkarırken  alt  ve  üst  dudağın  etrafında  tümseklik oluşur. çenelerinin  orta  kısmında  oluşan çukurluğa  parmaklarını  koysunlar  yavaş  yavaş    burnun  alt  tarafına  doğru  parmaklarını  hareket  ettirsinler. m  sesinin  ilk  tümsği   iki  dudağın  birleştiği  yerde  bitiyor  sonra  diğr  tümseği  başlıyor.umarım  işinize  yarar

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 21:11:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben çok bunaldım artık ümit kalmadı bende ne yapacağımı da şaşırdım öğrendiklerini de unutuyorlar yeter bitsin bu yıl diyorum :(:(
bendensiniz hocam kalbime ağrılar giriyor artık sıkıntıdan neefesim daralıyor ya :(

Çevrimdışı tatum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 109
  • 187
  • 109
  • 187
08 Ara 2010 21:12:50
Ark.lar ugün dikte yazılısı yaptım.mevcudum 51.
kelime diktesi yaptım.zaten cümle de yapsak kelime kelime yapıyoruz ama bu sefer alt alta kileme diktesi yaptım.
p.tesi de yapmıştım.bugünde yaptım.genllikle p.tesi çarşamba ve cuma günleri yapıyorum.
sorduğum kelimeler.

masa
sarı
simit
Samet
sinema
Kaya
makas
aslan
etek
saat

10 kelime sordum.dün s sesini vermiştim bugün de çalıştık 4.ders yaptım.5 alan 37 öğrencim. genellikle 90 ve 100 aldılar.
6 öğrencim 4 aldı.5 öğrencim 3
2 öğrencim 2 aldı.
3 öğrencimde 1.aldı

değerlendimemi.bir kelimede 1.sesi dahi yanlış yazsa puan kırıyorum.5 sesden oluşan bir kelimede her ses 2 puan.ve her kelime 10 puan.1o kelime 100 puan.

veliler bu yazılı işini sevdi.birbiriile yarıştırıyorum.bayağı etkili oldu.çalıştırmayan bile çalıştırmaya başladı çocuğunu.
35 öğrencim her gün 1 ses versem alır ama geri kalanları da atlamak istemiyorum.
sizce sonuçlar nasıl.sınıfım da kalabalık. her gün bir ses verilebilir mi dikte sonuçlarına göre?

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 21:17:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
herkese merhaba arkadaşlar. benim bir sorum olacaktı. aranızda akıllı tahta kullananlar var mı? hangi markayı öneriyorsunuz. açıkçası biraz kafam karıştı. yardımcı olursanız sevinirim.
magic  eye  (sihirl  göz)  kullanma  başladık  daha  tam  çözemedm.kalmli  tahta  üzerine  yansıtıyoruz.kaleme  benzer  bir  aparatı  var  tahta  üzerinde  yapılacak  olanları  onunla halledyoruz.arkadaşımınki  farklı  parmaklarıyla  dokunarak  da  işlem  yapabiliyorlar bu  yüzden  tenffüste  kpatma  zorunda  kalıyor.tahtası  da  özel  tahtann  kenarlarına  içten  takılan  bişeyler  varmış darbe  almaması  gerekiyormuş

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 21:20:39
HOCAM İNNOVER DRAW DA AYNISI PARMAKLA BİLE YAZILIYOR.....ÇOK ÖZELLİĞİ VAR ...BİZDE ONDAN ALDIK.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
magic  eye  (sihirl  göz)  kullanma  başladık  daha  tam  çözemedm.kalmli  tahta  üzerine  yansıtıyoruz.kaleme  benzer  bir  aparatı  var  tahta  üzerinde  yapılacak  olanları  onunla halledyoruz.arkadaşımınki  farklı  parmaklarıyla  dokunarak  da  işlem  yapabiliyorlar bu  yüzden  tenffüste  kpatma  zorunda  kalıyor.tahtası  da  özel  tahtann  kenarlarına  içten  takılan  bişeyler  varmış darbe  almaması  gerekiyormuş

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 21:21:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ark.lar ugün dikte yazılısı yaptım.mevcudum 51.
kelime diktesi yaptım.zaten cümle de yapsak kelime kelime yapıyoruz ama bu sefer alt alta kileme diktesi yaptım.
p.tesi de yapmıştım.bugünde yaptım.genllikle p.tesi çarşamba ve cuma günleri yapıyorum.
sorduğum kelimeler.

masa
sarı
simit
Samet
sinema
Kaya
makas
aslan
etek
saat

10 kelime sordum.dün s sesini vermiştim bugün de çalıştık 4.ders yaptım.5 alan 37 öğrencim. genellikle 90 ve 100 aldılar.
6 öğrencim 4 aldı.5 öğrencim 3
2 öğrencim 2 aldı.
3 öğrencimde 1.aldı

değerlendimemi.bir kelimede 1.sesi dahi yanlış yazsa puan kırıyorum.5 sesden oluşan bir kelimede her ses 2 puan.ve her kelime 10 puan.1o kelime 100 puan.

veliler bu yazılı işini sevdi.birbiriile yarıştırıyorum.bayağı etkili oldu.çalıştırmayan bile çalıştırmaya başladı çocuğunu.
35 öğrencim her gün 1 ses versem alır ama geri kalanları da atlamak istemiyorum.
sizce sonuçlar nasıl.sınıfım da kalabalık. her gün bir ses verilebilir mi dikte sonuçlarına göre?
sınıfınz bence  gayet  iyi  öğretmenim  bildiğiniz
yolda  ilerleyin  bence

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
08 Ara 2010 21:22:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
   hocam mesajlarınızı inceledim ama o dosyayı  bulamadım :((

 birinci sınıf dökümanlarında sayfa 66 da var. etkinlik dosyası şeklinde ama ben projeksiyondan yansıtaarakta kullanıyorum. ayrıca nurhanuz.com a baktınız mı slaytları çok güzel. matemetik içinde var

Çevrimdışı hopaseyhan

  • Üye
  • *
  • 12
  • 3
  • 12
  • 3
08 Ara 2010 21:24:03
hocam ben  m öğretirken güzel bi yemeğe nefis mmmmmm olmuş dedim elimi de salladım.artık ben elimi sallayınca m sesini çıkartıyorlar.üşümüş taklidi yapınca ıııı diyorlar gibi.bi hareketle bağ kurun akıllarında kalır diye düşünüyorum...

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 21:24:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
HOCAM İNNOVER DRAW DA AYNISI PARMAKLA BİLE YAZILIYOR.....ÇOK ÖZELLİĞİ VAR ...BİZDE ONDAN ALDIK.
öğretmenim kaç  liraya aldınız

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 21:26:47
3 SINIFA ALDIK BİZ TANESİ 1300
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim kaç  liraya aldınız

Çevrimdışı egitimsart09

  • Uzman Üye
  • *****
  • 660
  • 328
  • 660
  • 328
08 Ara 2010 21:27:04
benim mısırlarım patlamaya başladı çok şükür..çok iyiyiz.

Çevrimdışı SDN

  • Uzman Üye
  • *****
  • 964
  • 1.251
  • 964
  • 1.251
08 Ara 2010 21:33:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bu m harfini geçemiycem galiba bir türlü kavrayamıyorlar mine yazıyorum nine diye okuyorlar normalde güzel okuyanlar bile karıştırıyor ne yapacağımı şaşırdım artık
hocam onlara deyin ki anneniz güzel yemek yapınca nasıl dersinizrl mmmmmmmmmmmmm
çok  çabuk kavrıyolarlar ellerinizin parmak uçlarını da birleştirin iyi oluyor
 ama hocam ben ce en kötü harf y    i harfi ile karıştırıyorlar

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 21:40:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
HOCAM İNNOVER DRAW DA AYNISI PARMAKLA BİLE YAZILIYOR.....ÇOK ÖZELLİĞİ VAR ...BİZDE ONDAN ALDIK.
Teknolojinin çok gerisinde kaldık çok.....

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK