İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 17:21:12
oooooofff   bu  sıkııntılı  çocuklar  ne  zaman  kurallara  uyacaklar  bıktm   artık  >:( ???

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 17:22:38
hocam sakin olun .ne oldu ki bu kadar kızdınız üzüldünüz.....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
oooooofff   bu  sıkııntılı  çocuklar  ne  zaman  kurallara  uyacaklar  bıktm   artık  >:( ???

Çevrimdışı sev_tir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 144
  • 191
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 144
  • 191
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 17:22:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim çok iyi gidiyorsunuz daarısı bize işallah
İnş.öğretmenim,öğretmenliğin,özellikle sınıf öğretmenliğinin en güzel yanı  bu ,sadece bu duyguları yaşamak için bile hep 1.sınıf okutsam derim her zaman, ama biliyorum tüm zümrelerim yaşayacak bunu ,bu yüzden keyfini çıkarın stres yapmayın n'olur...

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
08 Ara 2010 17:27:15
gerçekten bugün harikalardı.. hergeçen gün daha da iyi oluyorlar..

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 17:29:32
sizin ve sınıfınız adına bizde sevinip mutlu olduk hocam:)))
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gerçekten bugün harikalardı.. hergeçen gün daha da iyi oluyorlar..

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 17:34:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam sakin olun .ne oldu ki bu kadar kızdınız üzüldünüz.....
2  tane  ilaç  tedavisi  gören, 4 tane  de  ilaç  kullanmayan  süperaktif  öğrenci desem  öğretmenim  nasıl  bir  dürtüsellik  var  bu  çocuklarda. 3 tane  de  zihinsel  güçlüğü  olan  öğrenci  davranış  kazandırmakta  zorlanıyorum  bunlara. sınıfı  kargaşa  alanına  çeviriyorlar.dğer  çocuklar da  engelleyemiyorlar   arkadaşlarına  zarar  veriyorlar sınıf  düzenini  hala  tam  olarak  sağlayamadık  yani oooffff   oooooffff

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 17:39:58
tek şube misiniz hocam....nerdesiniz köy mü merkez mi? hocam bende bu yıl geldim bu okuluma hep köylerdeydim.ilk defa merkezde çaalıştım.çocuklaardan çok velilerle aanlaşmakta zorluk çrktim daha doğrusu 2-3 tanesiyle.hatta kaç kere ağlattılar sınıfı ağlayarak terkettim.ama sonunda düzeldi allaha şükür ama hala bir çocuk bazen ayağa kalkıp camdan bakıyor.....bende güneşliği o köşeye çektim:)))) bakamıyor....çare tükenmiyor yani...umarım sizde de düzelirler......
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2  tane  ilaç  tedavisi  gören, 4 tane  de  ilaç  kullanmayan  süperaktif  öğrenci desem  öğretmenim  nasıl  bir  dürtüsellik  var  bu  çocuklarda. 3 tane  de  zihinsel  güçlüğü  olan  öğrenci  davranış  kazandırmakta  zorlanıyorum  bunlara. sınıfı  kargaşa  alanına  çeviriyorlar.dğer  çocuklar da  engelleyemiyorlar   arkadaşlarına  zarar  veriyorlar sınıf  düzenini  hala  tam  olarak  sağlayamadık  yani oooffff   oooooffff

Çevrimdışı ecrinh

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.288
  • 10.087
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.288
  • 10.087
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 17:42:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
gerçekten bugün harikalardı.. hergeçen gün daha da iyi oluyorlar..
bizimde böyle diyeceğimiz günler gelecek inşallah :)

Çevrimdışı daphnis35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 389
  • 586
  • 389
  • 586
08 Ara 2010 17:46:42
Merhaba  arkadaşlar, ben de artık her gün bir ses vermeye başladım.Bugün s yarın d , devam edicem. Bugün iki kişi daha okumaya başladı. Daha doğrusu her gün tekrar ikişer ikişer okutmaya başladım. Bugünkülerle beraber okuma treninde ismi asılı olan 10 kişi oldu.Diğerleri de sabırsızca bekliyor.Bugün "öğretmenim benim sadece ğ kaldı" onu da öğrenince bitecek ,ben jj söyleyemiyorum dişlerim yok diye "  sürekli bu tür diyaloglar hakimdi.İnanılmaz hevesliler,iki derste  6 cümle ,ayrıca  10 kelime dikte ettirdim s sesinden ,harika yazdılar.Çocuklar vakti zamanı gelince su gibi gidiyor .Bu yüzden sıkılmayın,mutlaka hepsinin hazır bulunuşluk düzeyi aynı değil.Bir anda arka arkaya sökülmeye başlayacaklar.

Çevrimdışı samsa0108

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 200
  • 232
  • 200
  • 232
08 Ara 2010 17:50:40
arkadaşlar bugün çıldırmamın son anlarını yaşadım. benim derdim davranışlarıyla ilgili. beni dinlemiyorlar bile.kendi hallerinde takılsalar.tenefüste o bana vurdu ben bişey yapmadım.sınıfta uğultu konuşma arttı.herkes kendi halinde konuşuyor yapıyor sanki bireysel öğrenme yapıyoruz.böyle bir sınıfım oluştu.ben sebebini seviye farkına veriyorum. uçurumlar artıyor.ne zaman beni dinleyecekler ne yapmalıyım meslekte 3. yılım ama çaresizim.cevap yazarsanız sevineceğim

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 17:52:11
arkadaşlar okumaya geçtiklerinde ders işlerken hangi kaynakları kullanacaksınız????bugün okula kırmızzı beyazın kaynaklarını getirmişlerdi.bilmiyorum karar veremedim önerisi oılanlar var mı????

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 17:52:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tek şube misiniz hocam....nerdesiniz köy mü merkez mi? hocam bende bu yıl geldim bu okuluma hep köylerdeydim.ilk defa merkezde çaalıştım.çocuklaardan çok velilerle aanlaşmakta zorluk çrktim daha doğrusu 2-3 tanesiyle.hatta kaç kere ağlattılar sınıfı ağlayarak terkettim.ama sonunda düzeldi allaha şükür ama hala bir çocuk bazen ayağa kalkıp camdan bakıyor.....bende güneşliği o köşeye çektim:)))) bakamıyor....çare tükenmiyor yani...umarım sizde de düzelirler......
merkezdeyim öğretmnim. 28  mevcutta  bu  sayı  çok  fazla. velileriyle zaten sene  başında bazı  skıntılar  yaşadık. bunlara  farklı çözüm  yollrı  denedim ama  olmadı. umrım düzelirler.  teşekkürler  

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 17:55:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bugün çıldırmamın son anlarını yaşadım. benim derdim davranışlarıyla ilgili. beni dinlemiyorlar bile.kendi hallerinde takılsalar.tenefüste o bana vurdu ben bişey yapmadım.sınıfta uğultu konuşma arttı.herkes kendi halinde konuşuyor yapıyor sanki bireysel öğrenme yapıyoruz.böyle bir sınıfım oluştu.ben sebebini seviye farkına veriyorum. uçurumlar artıyor.ne zaman beni dinleyecekler ne yapmalıyım meslekte 3. yılım ama çaresizim.cevap yazarsanız sevineceğim
öğrtmenim  13.  yılımdayım bu sınıfta  sorunlarım  hala  bitmedi

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 18:01:16
hocam sebebi anasınıfın da ki alışkanlıklarını devam ettiriyor olmaları.bide aileler evde çocuğun yanında bizimle ilgili saygısız konuştuğu için çocukta bizi saymıyor.....
  geçen gün tiyatro gelmiş okula 2 tl. bende duymadım çocuklarada duyuramadım.müdür beyde dedi ki hocam sınıfınız izlesin sonra getiriler parayı.
2 gün geçti getirmeyen bi çocuğa mustafa para nerde dedim.öğretmenim babam vermedi.
dedi ki
o çok bilmesin dedi
 "o" yu üzerime alınmadım müdür mü kuklacı mı çok bilmeyecek dedim gülerek.
demesin mi çocuk öğretmenim o siz oluyorsunuzz size dedi babam:(((
bu çocuk sınıftaa bizi sayar sözümüzü dinler mi?????
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bugün çıldırmamın son anlarını yaşadım. benim derdim davranışlarıyla ilgili. beni dinlemiyorlar bile.kendi hallerinde takılsalar.tenefüste o bana vurdu ben bişey yapmadım.sınıfta uğultu konuşma arttı.herkes kendi halinde konuşuyor yapıyor sanki bireysel öğrenme yapıyoruz.böyle bir sınıfım oluştu.ben sebebini seviye farkına veriyorum. uçurumlar artıyor.ne zaman beni dinleyecekler ne yapmalıyım meslekte 3. yılım ama çaresizim.cevap yazarsanız sevineceğim

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
08 Ara 2010 18:01:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar okumaya geçtiklerinde ders işlerken hangi kaynakları kullanacaksınız????bugün okula kırmızzı beyazın kaynaklarını getirmişlerdi.bilmiyorum karar veremedim önerisi oılanlar var mı????
kırmızı  beyaz, gün  gün  matematik,gün  gün  türkçe, adım  adım  matematik , a1  ve  mevsim yayılarını  inceleyebilirsiniz  öğretmenim

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK