hocam sebebi anasınıfın da ki alışkanlıklarını devam ettiriyor olmaları.bide aileler evde çocuğun yanında bizimle ilgili saygısız konuştuğu için çocukta bizi saymıyor.....
geçen gün tiyatro gelmiş okula 2 tl. bende duymadım çocuklarada duyuramadım.müdür beyde dedi ki hocam sınıfınız izlesin sonra getiriler parayı.
2 gün geçti getirmeyen bi çocuğa mustafa para nerde dedim.öğretmenim babam vermedi.
dedi ki
o çok bilmesin dedi
"o" yu üzerime alınmadım müdür mü kuklacı mı çok bilmeyecek dedim gülerek.
demesin mi çocuk öğretmenim o siz oluyorsunuzz size dedi babam:(((
bu çocuk sınıftaa bizi sayar sözümüzü dinler mi?

?
arkadaşlar bugün çıldırmamın son anlarını yaşadım. benim derdim davranışlarıyla ilgili. beni dinlemiyorlar bile.kendi hallerinde takılsalar.tenefüste o bana vurdu ben bişey yapmadım.sınıfta uğultu konuşma arttı.herkes kendi halinde konuşuyor yapıyor sanki bireysel öğrenme yapıyoruz.böyle bir sınıfım oluştu.ben sebebini seviye farkına veriyorum. uçurumlar artıyor.ne zaman beni dinleyecekler ne yapmalıyım meslekte 3. yılım ama çaresizim.cevap yazarsanız sevineceğim