artık 2. sınıfa geçmek istiyorum 1. sınıfı üst üste okuttuğum 4. yıl üç yıl birleştirilmiş sınıf 1,2,3 bu yıl eş durumundan geldim yine 1. sınıf her yıl aynı şeyler okuyacaklar mı ,hangi sesteyim,geridemiyim birinci sınıfta uzmanlaştım galiba doktora yapmayamı karar versem

şu saatte bile materyal hazırlıyorum
