İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı elifdilem

  • Üye
  • *
  • 1
  • 4
  • 1
  • 4
08 Ara 2010 00:05:21
 :)bu resimdeki dikte çalışmasını benimkiler de rahat yazarlar.... 29 öğrencim var 20si yanlışsız yazar. 4 tanesi ram lı.. 5 tanesi de başında durursam yazabilir.... ben yarın d sesini vericem... ama 15 öğrencim 5 grubu bitirmiş durumda.. sanırım ben de ii yerdeyim.. çok şükür... ama sonuçta bir şekilde okuyorlar.. sıkıntıya gerek yok... herkese başarılıar dilerim.....

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 00:06:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
jelibon_88 öğretmenım okuyor dedığınız 20 öğrenciniz hece hecemı okuyor harf getirerekmı

çoğu hece hece hocam fakat harf yapıştırarak okuyan bikaç kişi var onlarda nerden öğrendi bunu anlamadım:)

Çevrimdışı rdenizv

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.493
  • 1.980
  • 2.493
  • 1.980
08 Ara 2010 00:09:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli meslektaşlarım,Cin Ali serisinden bahsetmişsiniz.Bende sizin gibi görünce çok heyecanlandım.CD'sinde Cin Ali hareket ediyor,sesli okuma yapıyor.Yeni haliyle çok güzel.Tavsiye ederim.Çocuklarımızın bizim çocukluğumuzdan birşeyleri görmesi ne güzel...

Sarı saman kağıda basılı olanıdan bahsetmiştik.Renkli renkli kapaklar , çöp adam. 30 yıl olmuş hala unutmamışız:)Cd de iyi olur.Onu bilmiyordum,teşekkürler.Arıyorum elbet bulurum.Vardı taranmış hali ancak,googlepages de kapandı,engelli!

Çevrimdışı uğurböceği2

  • Aktif Üye
  • **
  • 12
  • 50
  • 12
  • 50
08 Ara 2010 00:23:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Paylaşmak diye buna denir işte sağolasın hocam yarın ben de isimlerini yazacağım kesinlikle çok etkili olacak...
İnşaallah etkili olur birde topitop alıp enson metni okuyanlara verip derste yemelerinede izin verirseniz tam teşvik oluyor öğretmenim.

Çevrimdışı asenas

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 170
  • 151
  • 170
  • 151
08 Ara 2010 00:26:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bende 67.8 kilo ile başladım şimdi 622.5 oldum:)) hocam sakin olun emin olun harfler ilerledikce ii olacak
bende projeksiyonda coşku yayınlarını ve zambağı akutuyorum..... evede topses veriyorum


Hocam bakın kaç yayından takip ediyoruz ben de coşku ve topses var onlarca fotokopi ve etkinlik bu kadar aktif faaliyetle okuyamazlarsa yazık ben sadece elimle yazıp fotokopi ile çoğalttığım ve annesinin adını bilemeyen kıza dahi okuma yazma öğrettiğim çocuklarımın yanında bunlar okuyamazsa ne diyeyim ben.

Çevrimdışı asenas

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 170
  • 151
  • 170
  • 151
08 Ara 2010 00:29:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İnşaallah etkili olur birde topitop alıp enson metni okuyanlara verip derste yemelerinede izin verirseniz tam teşvik oluyor öğretmenim.

Çok etkili oldu hocam.

Çevrimdışı serpilogr

  • Yeni Üye
  • 6
  • 2
  • 6
  • 2
08 Ara 2010 00:51:30
arkadaşlar ben de ilkokuma yazmada çok iddialı olduğumu söylerdim,şu anki durum fena değil ama.. 29 öğrencim var,semt kültürel bakımdan alt düzeyde insanların olduğu bir yer,İstanbul'da hem de.. %20 ebeveyn okuma yazma bilmiyor.. çocuklarımdan yarısı iyi,öğrendi yani kavradı işi.. altta çoğu okulda 3-4 kişi olur burda,6 kişi rahat var her sınıfta ,bazısı ramlık bazısı sınıf tekrarı.. onlarla ayrı çalışıyorum devamlı.. seviye gurubu yapıyorum tabii,, okuyanlar yazıyorlar da diktede  de çok iyiler, hece hece okuyorlar hepsi..

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
08 Ara 2010 00:54:12
arkadaşlar,iyi geceler,benim çocuklarım yarın aşı vurulcak,tatil var mı aynı gün ya da 1 sonraki gün,aşı olan var mı aranızda,ona göre ödev hazırlıcam da:))

Çevrimdışı sma

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 12
  • 271
  • 12
  • 271
08 Ara 2010 00:59:16
evet hocam bizim çocuklar vuruldular sonrasında eve gönderdik.. sadece aşı vuruldukları gün tatil..

Çevrimdışı mgisk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 86
  • 30
  • 86
  • 30
08 Ara 2010 01:03:03
benim öğrencilerim 3.ders aşı vuruldular bu sene ki ikinci aşıları karma aşıymış sonra derse devam ettik ertesi gün sadece bi öğrencim rahatsızlandı okula gelmedi diğerlerinin sadece kolu ağrımış biraz ama dersteydik bugünde,bizim burda devam yani...

Çevrimdışı serpilogr

  • Yeni Üye
  • 6
  • 2
  • 6
  • 2
08 Ara 2010 01:07:59
matematikten onluk birlik kavramı için şöyle bir çalışma yaptım ;onluklar için ve birlikler için sınıf içinde iki ayrı bölüm oluşturdum.Önce birler bölgesine sıralanıyorlar 10.kişi geldiğinde toplu olarak 10 lar bölgesine geçiyorlar.Bu arada tahtaya ve defterlerine yazıyorlar,söyletiyorum .. Yeni gelenler tekrar 1 ler bölgesine ..tabii abaküs ve fasulye vb. onlarla da 10 luk guruplar oluşturuyorlar..

Çevrimdışı umutzorlu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.558
  • 30.163
  • 12.558
  • 30.163
08 Ara 2010 01:10:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar,iyi geceler,benim çocuklarım yarın aşı vurulcak,tatil var mı aynı gün ya da 1 sonraki gün,aşı olan var mı aranızda,ona göre ödev hazırlıcam da:))
Biz de eve göndermenize gerek yok demişlerdi derse devam ettik ,kızamık aşısı yaptıklarını söylemişlerdi ,başka aşı yapılacak mı bilmiyorum bu sene için

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
08 Ara 2010 01:19:38
7 tane aşı yapılcakmış,isimleri yazıyodu da unuttum

Çevrimdışı hessirius

  • Uzman Üye
  • *****
  • 413
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 413
  • 632
  • 1. Sınıf Öğretmeni
08 Ara 2010 01:35:11
benim çocuklar da haftaya aşı olacaklar altta not düşülmüş aşı olduktan sonra tatil yoktur diye...

Çevrimdışı serap dilek

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 126
  • 88
  • 126
  • 88
08 Ara 2010 04:02:38
artık 2. sınıfa geçmek istiyorum 1. sınıfı üst üste okuttuğum 4. yıl üç yıl birleştirilmiş sınıf 1,2,3 bu yıl eş durumundan geldim yine 1. sınıf her yıl aynı şeyler okuyacaklar mı ,hangi sesteyim,geridemiyim birinci sınıfta uzmanlaştım galiba doktora yapmayamı karar versem  ;D şu saatte bile materyal hazırlıyorum  ???

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK