Bugün çok üzgünüm.Kimse bu mesajı okumayacak ve cevap vermeyecek.Yanılmak istiyorum ve biraz hüznüm azalsın diliyorum...
Birçok kişi bu mesajı okudu ve
size yardımcı olmak için bekliyor ögretmenim,
burası öyle bir site,ve 1. sınıf ögretmenlerimiz
yardıma her zaman hazır.