İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı GözdeS

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 131
  • 44
  • 131
  • 44
07 Ara 2010 22:37:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın GözdeS rumuzlu öğretmenim,üzülmenize ,stres yapmanıza gerek yok.Toprağa tohumları ektiniz,onları şefkatle,merhametle ,azimle ve sabırla suladınız.Tohumlar filizlendi,fidan oldu,fidanlar ağaca ve meyveye...Kimi zamanında verdi,kimi de uygun zamanı bekliyor.Zamanı geldiğinde onlarda meyve verecek.Moralinizi yüksek tutun.Allah yardımcınız olsun.
teşekkürler öğretmenim,gerçekten bu site bu forum bizlere terapi oluyor.teşekkürler tekrar.

Çevrimdışı ahusenk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 81
  • 33
  • 81
  • 33
07 Ara 2010 22:40:07
pardon daphnis35 hoca ya demeliydim...ütopik bir sınıf.... :o

Çevrimdışı selcuk

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2010 22:40:48
arkadaslar k sesını nasıl verdınızzz..akıllarında nası daha kolay kalıyor ???

Çevrimdışı adarolcay

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 14
  • 83
  • 14
  • 83
07 Ara 2010 22:44:41
ozge_ogr öğretmenim ben de ilk defa 1.sınıf alanlardanım ve çok çabuk panik yapanlardanım..bulundugıum okulda velilerin eğitim seviyeleri genelde düşük ,çocuklarına yardımcı olmaya çalışanlarda l sesini le t sesini te diyerek çocukların kafalarını karıştırıyorlar.34 öğrencim var dikte yaptığımda 18 kişi yazıyor arada ufak hatalarla geliyorlar ancak hata yaptıgı sesi bastırarak söylayince düzeltiyorlar,3 kişi de yanlarında durup yazdırmamla yazıyor biraz güven sorunları var,diğerlerinde gelişme yok...sizce bu kalan çocuklar mantığı kavrarmı dersiniz sınıfın durumunu yorumlarsanız sevinirim...bugün k sesini verdim..artık sitresten uyuma sorunları yaşamaya başladım...şimdiden teşekürler..

Çevrimdışı hepzaman

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.768
  • 26.090
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.768
  • 26.090
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2010 22:47:08
Bugün çok üzgünüm.Kimse bu mesajı okumayacak ve cevap vermeyecek.Yanılmak istiyorum ve biraz hüznüm azalsın diliyorum...

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
07 Ara 2010 22:50:27
Ben de teşekkür ederimGözde öğretmenim,Bu sistem de ne kadar çoklu duyusal  yaklaşım tekniklerini kullanırsak öğrenme o kadar kolaylaşır.

Çevrimdışı SDN

  • Uzman Üye
  • *****
  • 964
  • 1.251
  • 964
  • 1.251
07 Ara 2010 22:51:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok üzgünüm.Kimse bu mesajı okumayacak ve cevap vermeyecek.Yanılmak istiyorum ve biraz hüznüm azalsın diliyorum...
hayırdır hocam

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
07 Ara 2010 22:51:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok üzgünüm.Kimse bu mesajı okumayacak ve cevap vermeyecek.Yanılmak istiyorum ve biraz hüznüm azalsın diliyorum...
Birçok kişi bu mesajı okudu ve
size yardımcı olmak için bekliyor ögretmenim,
burası öyle bir site,ve 1. sınıf ögretmenlerimiz
yardıma her zaman hazır.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2010 22:55:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok üzgünüm.Kimse bu mesajı okumayacak ve cevap vermeyecek.Yanılmak istiyorum ve biraz hüznüm azalsın diliyorum...
Hayırdır hocam elimizden gelen bir şey ise elbette yardımcı oluruz...

Çevrimdışı muallim_24

  • Aktif Üye
  • **
  • 41
  • 27
  • 41
  • 27
07 Ara 2010 22:56:14
K sesinde ,küçük kurbağa şarkısı var.Onu dinlettirin.görsel olarakta dinleyeceği bir şarkı olursa güzel olur..Tekerleme olabilir.
 Örneğin;
   Kırk küp,kırkının da kulpu kırık küp.K sesi vurgulanarak söylenir.K sesinin geçtiği nesneler görsel olarak gösterilir.İçinde k sesinin geçtiği isimler nesneler öğrencilere buldurulur.

Çevrimdışı ms2509

  • Uzman Üye
  • *****
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2010 22:57:53
ot al at. ela nar al.on tane elma al.ali elli tane nane al. bugün bu cümleleri dikte yaptık.dün doğru yazamayan çocukların çoğu bugün doğru yazdı.kolay cümleleri dikte edersek hem öğrencilerin hem de bizim moralımiz düzelir.7 yaşındaki çocuklara fazla yüklenmemek gerek :) :) :)

Çevrimdışı fatihyalçınkaya

  • Uzman Üye
  • *****
  • 692
  • 1.080
  • 692
  • 1.080
07 Ara 2010 23:00:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ot al at. ela nar al.on tane elma al.ali elli tane nane al. bugün bu cümleleri dikte yaptık.dün doğru yazamayan çocukların çoğu bugün doğru yazdı.kolay cümleleri dikte edersek hem öğrencilerin hem de bizim moralımiz düzelir.7 yaşındaki çocuklara fazla yüklenmemek gerek :) :) :)

haklısınız çok doğru söylüyorsunuz

Çevrimdışı daphnis35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 389
  • 586
  • 389
  • 586
07 Ara 2010 23:02:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

size yazmamıştım ama dikkate aldığınız için teşekkür ederim.tabiki güzel oluyordurda ben eleştirmek için söylememiştim gerçekten anlamaya çalışıyorum çünkü büyük başarı
Öğretmenim ben de güzel oluyor derken espri yapmak istemiştim.Tabii hepsi yazınca mutlu oluyor insan.Bu sistemle daha önce de okuttum ama bu kez i sesinde şifreyi çözmeye başladılar.Ben bunda dikte ile çalışmanın etkisini gördüm.Çünkü kelimeyi ve dolayısıyla sesi sürekli kendileri söylüyor yazarken.Ayrıca bir ses verirken en az üç tane video,slayt vb izlettim.Sesi de unutmadılar hiç.Şu an yazarken.

Çevrimdışı ms2509

  • Uzman Üye
  • *****
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2010 23:03:18
 :) :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok üzgünüm.Kimse bu mesajı okumayacak ve cevap vermeyecek.Yanılmak istiyorum ve biraz hüznüm azalsın diliyorum...
mesajınız okunmuştur öğretmenim.hüznünüz azalsın :) :) :) :)

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
07 Ara 2010 23:04:14
hocam hayırdır.:(((

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün çok üzgünüm.Kimse bu mesajı okumayacak ve cevap vermeyecek.Yanılmak istiyorum ve biraz hüznüm azalsın diliyorum...

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK