yok hocam alakası yok.....ben bu sene inat ettim.....biz 6 şubeyiz.okulun en ii öğretmenide seçilip verilmiş bazı öğrenciler:)ben yeni geldim okula.seçe seçe almışmillet en son bana kalmış bunlar hani pazarda kalır ya akşam pazarı.
))
ben de buna çok üzüldüm inat yaptım... velileride gaza getirip sonuç bu işte:))))) geri de kalan velilerin evine gidip veli ziyareti adı altında 2 sınıf annesiyle yarım saat ders çalıştırdım...anneye nasıl çalışılacağını öğrettim......sanırım biraz da hırs dan.....
dediiniz gibi bazı öğretmenlere öğrenci seçilip veriliyor.okula bende yeni atandım.okulun 1.ayının sonunda öğrenciler sürekli geliyordu bende zaten listemdedir yeni gelmiştir diye önemsemiyordum.merak ettim bana verilen 1.liste ve sonuncu listeye baktım 4 tanesi eski listede yok biri fizik ve yaşça küçük diğeri sağ kolunun işaret parmağı kopmuş bir tanesi tek başına okula gelemiyor sürekli ağlıyor diğerinide yerine oturtamıyordum.annelerinin ağzını aradım meğer diğer bayan öğretmenler başa çıkamadığı öğrencileri biz talihsiz erkek öğretmenlere yolluyorlarmış.bende kalkıp bayanlar daha başarılı diyorum.bu seçme sınıfı eski köyümdeki deli aliye de versem o da öğretir.
hocam sizi çok taktir ettim sınıf anası seçmişsiniz evlere ziyaret etmeler bende sürekli gidecem aile ziyaretlerine diyorum 3 yıldır geçti.velilerle çok samimiyet kurmak istemiyorum karne doldururken sorun çıkıyor..görv yeriniz neresi hocam