İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2010 00:29:06
arkadaşlar bu sisteme ilk geçildiği yıl olan 2005-2006 yıllarında köyde 1 .sınıf okuttum o zaman bilgisayar yok internet yok kaynak yok yalnızca okuma yazma kitabıyla işi götürüyorduk ve 1.dönem öğrencilerimizin yüzde sekseni okuma yazmayı öğrendi şubatta okuma yarışması yaptım karamsar olan arkadaşlar moralinizi bozmayın zeka sorunu yoksa er yada geç okurlar.

Çevrimdışı saraY0655

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 226
  • 255
  • 226
  • 255
18 Ara 2010 00:44:27
dün akşamdan beri girememiştim siteye ,şimdi okudum da yazılanları.....inanamıyorum aynı benim okulumdaki zümrelerim gibi bi site olmuş burası da.yok nasıl oku yok inanmıyorum.arkadaşlar hiçbirinizi tanımıyorum neden yalan söyleyeyim daha önce de yazmıştım fiziksel şartlar,veli desteği çok önemli diye.ama malesef anlaşılamamışım.ben bu siteyi keşfettiğim an inanın o kadar mutlu olmuştum ki okulumda ki çekememezlik yüzünden kimseyle konuşamadıklarımı buraya yazmış ve akıl almıştım değerli öğretmenlerimden.ama şimdi bakıyorum da 1 tane bile arkadaşım hayırlı olsun hocam demeyip eleştirmiş.sanki kötü birşey yapmışım gibi.iyi geceler:))

Çevrimdışı jelibon_88

  • Uzman Üye
  • *****
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 439
  • 596
  • 1. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2010 01:05:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar bu sisteme ilk geçildiği yıl olan 2005-2006 yıllarında köyde 1 .sınıf okuttum o zaman bilgisayar yok internet yok kaynak yok yalnızca okuma yazma kitabıyla işi götürüyorduk ve 1.dönem öğrencilerimizin yüzde sekseni okuma yazmayı öğrendi şubatta okuma yarışması yaptım karamsar olan arkadaşlar moralinizi bozmayın zeka sorunu yoksa er yada geç okurlar.

işte sorun orda hocam 45 öğrencim var 2 si sınıf tekrarı ve ikiside kaynaştırma şimdi göndersem bi tane daha raporluk var etti mi üç bunun yanında 10 kadar kişide algılama problemi var ü ye geldik çocuğun tek yapabildiği açık ve kapalı heceleri birleştirmek.istek yok anca öfleyip pufluyor küsüyorlar nasıl çocuk yetiştirmişler ben anlamıyorum beslenmelere bakıyorum hep geçiştirmelik hergün puaça meyve suyu ekmek arası meyve suyu yani faydalı bişey yok tekdüze beslenme.

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2010 01:54:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
işte sorun orda hocam 45 öğrencim var 2 si sınıf tekrarı ve ikiside kaynaştırma şimdi göndersem bi tane daha raporluk var etti mi üç bunun yanında 10 kadar kişide algılama problemi var ü ye geldik çocuğun tek yapabildiği açık ve kapalı heceleri birleştirmek.istek yok anca öfleyip pufluyor küsüyorlar nasıl çocuk yetiştirmişler ben anlamıyorum beslenmelere bakıyorum hep geçiştirmelik hergün puaça meyve suyu ekmek arası meyve suyu yani faydalı bişey yok tekdüze beslenme.
zümrem haklısın söylediğin bütün özellikler bendede var istek yok şımarıklık kapris köyde bunun tam tersi idi inanırmısın 10 kelimeyi sanki işkenceyle yazıyorlar ama yaramazlık deyince hiç yorulmuyorlar bizde haydi diyerek maşallah diyerek veliyi zorlayarak işi götürüyoruz ve devamlı tekrar başka yolu yok

Çevrimdışı zamir8026

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 109
  • 62
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 109
  • 62
  • 2. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2010 03:00:27
Arkadaşlar sesleri bitirdikten sonra neler yapıyosunuz. Diğer türkçe kitabını ne zaman işleyteceksiniz?

Çevrimdışı daphnis35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 389
  • 586
  • 389
  • 586
18 Ara 2010 08:11:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
doğu hizmeti mecburi değilmi?bence her öğretmenin doğu hizmeti yapması gerek.kıyaslama yapması için yada bilgilerini test etmesi için.ben hasankeyf beşiri şırnak silopi şimdi batman merkez daha önce istanbul gazi mah. ve gaziosmanpaşa suatlar köyünde vekil edirne kara ağaçta ücret karşılığı yaptım.torunlarıma anlatacağım bir sürü hatıram oldu.sizi gaza getirmek için söylemiyorum ama mutluysanız kalın oralarda

Ben zaten İzmir'liyim.Aslen de İzmir'liyim öğretmenim.Dedelerim,onların dedeleri de yani :) Doğma büyüme İzmir'liyiz.Bu yüzden başka bir yerde yaşamayı asla düşünmem. Mecburi olmasına gelince benim göreve başladığım yıl eş durumu göz önüne alınıyordu.Eş durumundan dolayı İzmir'de göreve başladım.Zaten küçük bebeğim vardı,eşim burada özel sektörde çalışıyordu.İstesem de gitmem sanırım çok zordu.Ben de memleketimde yaşamaktan çok mutluyum zaten.Anılar elbette farklı olabilir.Oraları gidip görmek isterdim ama sadece gezmek amaçlı.

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
18 Ara 2010 09:02:22
Tüm zümrelerimin iyi hafta sonları geçirmesini dilerim. Zaten, sanırım mini mini birlerimizle daha verimli uğraşabilmek için hepimizin buna ihtiyacı var. Az kaldı yakında hepsi okuyacaklardır. Her sınıfta mutlaka geriden gelen bir kaç tane de olacaktır. Hepimize kolay gelsin.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2010 10:18:57
günaydın herkese. pıtırcık ses sunularını indirdim ama açılmıyor. neden olabilir ki?

Çevrimdışı rdenizv

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.493
  • 1.980
  • 2.493
  • 1.980
18 Ara 2010 10:26:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
günaydın herkese. pıtırcık ses sunularını indirdim ama açılmıyor. neden olabilir ki?

Winrar kurulu mu bilgisayarınızda?

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2010 10:32:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar tüm samimiyetimle söylüyorum inanın amacım kimsenin moralini bozmak falan değildi.sadece sevincimi paylaşmak istemiştim........ve hepsi okumuyor benimkilerin daha 3 tanesi geriden 1 tanesi de benle geliyor...ve ben ğğğğ sesini verdim....ve beni uğraştırıp verem eden 3 öğrencim var mmmmmm sesinde.....onları bekleseydim 3 tanesini bende mmmmm sesinde olacaktım ve sınıfta düzen disiplin sorunu yaşayacaktım.....hayır neden inanılmasın ki öğrencilerinin hepsinin okuduğuna okutmuş olabilir arkadaşlar.....dediğiniz gibi veli profili.....okulda kullanılan materyaller......bi arkadaşımız demişse hepsi okuyor.... sevinirim sevincine ortak olurum.zaten bu paylaşımı okulda yaşayamıyoruz rekabet ve çekememezlik sebebleriyle.....:((((

hocam sizi ve sizin mesajlarınızı her gün takip edenler gerçekten kötü bir niyetiniz olmadığını anlamışlardır bence. mesajlarınızı okuduğum için sizin şartlarınızı biliyorum. veliler iyi, akıllı tahta, projeksiyon, set vb şartlarınız iyi. kaç yıllık tecrübeniz var. siz de emek verdiniz başardınız. kutlarım sizi.darısı da bana inş.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2010 10:45:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

aslında çok iyi bir fikir hocam hece vazosu hiç düşünmemiştim bunu artık pazartesi uygularım.akşam bir kaç renkli karton aldım resim yeteneğim o kadar iyi değildir ama gene bi vazo çizebilirim herhalde yamukta olsa.unutulan sesli harfler için birebir etkili olabilir..sizin okulunuz hangi ilde acaba sizin çocuklarmı çok zeki bizimkilerin algılama sorunu mu var merak ediyorum.ben batman ın kenar semtinde çalışıyorum çocuklar sanırım dengeli ve düzenli beslemnmedikleri için beyinlerine yeterince elektirik gidemiyor yada geç algılıyorlar.bu sadece benim deil bütün arkadasların problemi.bizim diğer şübemize yeni bi öğrenci geldi geçen hafta erzurumdan çocuk takır takır kitap okuyor.sizi ve o öğrenciinin öğretmenini canı gönülden tebrik ediyorum .takdir  etmemek elde değil.bütün sorun öğrencide mi acaba herhalde sadece okuldaki bilgilerle bu seviyeye gelmediniz.kendinizi geliştirmek için neler yaptınız neler okudunuz..thangi unv yi okudunuz hocam çok soru sordum biliyorum mazur görün

hocam bence bunu sizin öğrenciler, bizimkiler diye ayırmak yanlış olabilir. bir sınıfın içinde bile çok farklı yapıda öğrenciler var. mahalle olarak aynı, yaklaşık aynı gelir düzeyindeki insanlar ama çocuklar seviye olarak farklı. bence burdaki en önemli faktör aile. eğer aile çocuğunu ana sınıfına göndermişse, ya da en azından okuldan önce eline bir kalem bir resim defteri vermişse günde 1 saat çocuğuyla ilgileniyorsa her şey değişiyor. 1 öğrencim çok geç geldi, şimdi diğerlerinden hiçbir farkı yok, annesi çalıştırdı, yetişti bize. onunla aynı gelen okuma mantığını çözmüş olmasına rağmen ailesi ilgilenmediği için bir türlü ilerleyemiyor. benim tenefüste çalıştırmalarım kar etmiyor. ancak tenefüste iki kelime okuyabiliyor. ben 1. sınıf başarısında öğretmen elinden geleni yaptıktan sonra velinin  çok çok önemli olduğuna inanıyorum.

Çevrimdışı daphnis35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 389
  • 586
  • 389
  • 586
18 Ara 2010 10:49:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
günaydın herkese. pıtırcık ses sunularını indirdim ama açılmıyor. neden olabilir ki?

Ben de ğ indirdim ama açılmıyor.winrar kurulu,diğer sesleri indirmiştim Pıtırcık'tan ama bu kez olmadı.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
18 Ara 2010 10:56:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Winrar kurulu mu bilgisayarınızda?
 

kurulu değil hocam. google a yazsam olur mu?

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
18 Ara 2010 11:04:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar sesleri bitirdikten sonra neler yapıyosunuz. Diğer türkçe kitabını ne zaman işleyteceksiniz?




evet aynı soruyu bende soracaktım...

Çevrimdışı klimandjaro

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 471
  • 491
  • 471
  • 491
18 Ara 2010 11:09:21
merhaba arkadaşilar..başarılı arkadaşları görünce ben de imreniyorum onlara :) full okumaya geçenler falan..demek ki tecrübe farkı..benim ilk 1. sınıf deneyimim..

acaba ne taavsiye eddersiniz,
sıkıntılarım şunlar:


1 öğrencim çook zayıf..ilgisiz, dikkat 0, mız mız..yazmayı da geç örğendi..sesleri tanımıyor..yahu dersi zaten dinlese,3-4 tane sesi aklında tutar, o bile yok..NE YAPABİLİRİM??

bir grup öğrencim de ses ses ekleyerek okuyor..sanki ömür boyu böyle okuyacaklar gibi..hatalı da okuyorlar zaman zaman, kafadan atmalar vs..NE YAPABİLİRİM??

bazı öğrencilerim de sesler artıkca bocaladı..3-4 heceli kelimelerde çok zorlanıyorlar..NE YAPABİLİRİM?

6 hafta kaldı ilk döneme..velilerde biraz sıkıntılı ve bana da yavaş yvaş yansıtıyorlar ki haklılar da, sabırsızlar..ve okumaya geçenleri duuyunca da beklentiye giriyorlar..

1 HAFTADIR STRESE GİRDİM..ARTIK 3'TEN SONRA DA KALIP İKİŞER ÜÇER ÖZEL DERS VERECEM..NERDEYSE MATEMAATİK YAPMIYOR GİBİYİM..2. DÖNEME YÜKLENİRİM DİYORUM..ÇOĞU ZATAN SAYILARI DA BİLİP YAZIYOR..

ÇOOKKKK SIKINTILYIMMMM ÇOOOOKKKKKKKK..

NE DERSİNİZZ??? ÖNERİLER VAR MI ÜSTTEKİ SIKINTILARA?

:(

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK