İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı umutzorlu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.558
  • 30.163
  • 12.558
  • 30.163
19 Ara 2010 01:50:40
2. kitap geometrik cisimlerden başlıyor,toplama ile devam ediyor.

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2010 01:56:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2. kitap geometrik cisimlerden başlıyor,toplama ile devam ediyor.
zaten bundan sonra toplama çıkarma problemler arada ritmik saymalar onul birlik kavramı üzerinde durulacak

Çevrimdışı umutzorlu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.558
  • 30.163
  • 12.558
  • 30.163
19 Ara 2010 01:58:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
zaten bundan sonra toplama çıkarma problemler arada ritmik saymalar onul birlik kavramı üzerinde durulacak
İşin açıkçası ben toplamaya da giriş yaptım ödevmatikten soru hazırlıyorum, en büyük sayı 5 olarak ayarlıyorum ve onu yaptırdım ,yapamayan 2 kişi var ,onlarda okumada  ilerleme sağlayamadığım öğrenciler .

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2010 02:05:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İşin açıkçası ben toplamaya da giriş yaptım ödevmatikten soru hazırlıyorum, en büyük sayı 5 olarak ayarlıyorum ve onu yaptırdım ,yapamayan 2 kişi var ,onlarda okumada  ilerleme sağlayamadığım öğrenciler .
toplama işlemininde zamanı geldi yalnız ben daha önce hem yanyana hamde alt altayı verirdim müfettiş 1 aralıkta geldi yok dedi önce yanyana toplamayı ver bende tereddütteyim sen nasıl verdin

Çevrimdışı umutzorlu

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.558
  • 30.163
  • 12.558
  • 30.163
19 Ara 2010 02:09:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
toplama işlemininde zamanı geldi yalnız ben daha önce hem yanyana hamde alt altayı verirdim müfettiş 1 aralıkta geldi yok dedi önce yanyana toplamayı ver bende tereddütteyim sen nasıl verdin
Yan yana verdim hocam .Daha çabuk kavrıyorlar buradaki öğrenciler, alt alta deneme yaptım .örneğin: 1 ile 5 ; 15 yazdılar çoğu .
Şimdi yan yana olunca sorun yok .
Geçen senede Birleştirilmiş sınıfta çalışırken alt alta vermiştim ,orada da yan yanada zorlanmışlardı ..Bizde öğrenciler ile öğreniyoruz işte . :D

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
19 Ara 2010 09:27:09
iyi pazarlar zümrelerim. Dün akşam uğraştım ama siteye giremedim. Yoğunluk fazlaydı herhalde çünkü internetimde bir problem yoktu farklı sitelere girebildim.
   Bende matemetikte toplama işlemini önce yan yana verdim birkaç gün sonra alt alt verdim ikisinin arasında yazım farkı olduğunu birşey değişmediğini anlattım. Boyamalı toplama işlemi teksirleri dağıttım ,sınıfta yaptık arada takılan oluyor ama genel anlamda sorun yok.

Çevrimdışı BAYPARS2

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.975
  • 7.279
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.975
  • 7.279
  • 4. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2010 09:29:13
24 gibi bir sorun vardı sitede .Açmadı evet

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
19 Ara 2010 09:53:59
sınıf seviyesinden geride olan okumaya geçemeyenler için tuttanakmı tutmaak gerekiyor ve bir örneği olan varmı

Çevrimdışı rıza61

  • Uzman Üye
  • *****
  • 522
  • 748
  • 522
  • 748
19 Ara 2010 10:21:22
Cuma günü öğrencilerin okumalarını bire bir kontrol ettim. Zamanın nasıl geçtiğini anlamadım.En güvendiklerin okumayı yapamadılar. Harf iyice seslenip kavratılıyor.Hece ve kelimeler oluşup cümleler ve görselleri izleniyor. Okutuyorum. Yapamıyor. Farklı yapıyor. Sınıfın yarısı  verilenleri okuyor.
O okuyanlar okumaya geçti. Okuyamayanlar.    Ailelerde çok yardım ediyoruz diyorlar. Çocukların kafası mı karışıyor anlayamıyorum .. Sizler ne dersiniz..

Çevrimdışı 19ay67sun

  • Aktif Üye
  • **
  • 6
  • 28
  • 6
  • 28
19 Ara 2010 13:35:32
rıza61 arkadaşım aynen katılıyorum. Perşembe moralim düzelmişti. Cuma dikte kontrolü yaptım. Sınıfın yarısı dökülüyor.İyiler bile. Ben bu çocukları anlamıyorum. İyi olanlara nazar değer diye bir şey diyemiyorum. Ertesi gün kötü gelebiliyorlar. Ailelere söylesen evde çok güzel okuyorlar. Ödevsiz gelen çocuk yok. Ama sonuç yok.

Çevrimdışı mehozes

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 398
  • 402
  • Müdür Yardımcısı
  • 398
  • 402
  • Müdür Yardımcısı
19 Ara 2010 13:54:20
merhaba zümrelerim..
ben ö harfini vedim en son..sınıf iyi diyebilirim 28 kişiden 20si okuyor diyebilirim ama yazmada hala problemler var..toplamayı bende verdim..yan yana verdim daha alt alta vermedim..

Çevrimdışı mehozes

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 398
  • 402
  • Müdür Yardımcısı
  • 398
  • 402
  • Müdür Yardımcısı
19 Ara 2010 13:55:08
arkadaşlar okumaya geçenler için ne yapmayı düşünüyosunuz..setifika mı veeceksiniz yoksa başka birşey mi planlıyosunuz??

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
19 Ara 2010 14:07:42
Müfettişler okuma yazmadan başka neler soruyorlar???

Çevrimdışı Fehaş

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.128
  • 9.523
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.128
  • 9.523
  • 1. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2010 14:14:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Müfettişler okuma yazmadan başka neler soruyorlar???


 müfettişlerin  sorusu, çevreye göre , öğretmenin tutumuna göre, bakış açısına göre, idarenin ona verdiği bilgiye göre, diğer okullarla mukayesesine göre......................... .................... değişiyor.. ;)
 :)

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
19 Ara 2010 14:17:03
Nasıl bir iştir anlamıyorum zaten.Müfettişten müfettişe bile fark var..Neyse gelsin bakalım ne de olsa rehberlik bu.Ben okuma ve yazma çalışmalarına devam edeyim..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK