Birbirleriyle sebepsiz yere dövüşen aptal çocuklar geleceğin psikopatları olacağından bu tiplere şimdiden engel olmak lazım. Gerekirse en sert tedbirler alarak.
Bu nasıl bir yazı çözemedim.Bir öğretmene böyle konuşmak yakışıyor mu acaba?ne kadar kızsak da onlar çocuk,böyle bir hitabı haketmiyorlar.Bir yanlış davranış varsa sorumlusu öğretmen ya da velidir,çocuk değil.