İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
19 Ara 2010 23:34:39
Gerçekten  Çok Acil...

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
19 Ara 2010 23:36:32
öğretmenim isminden belli"leopar".. işin ilginci şiddeti şideetle önlemeyi düşünmek.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
öğretmenim kesinlikle katılıyorum size arkadaş ne dediğini bilmiyor galiba.

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
19 Ara 2010 23:38:09
ben sınıfta yapıyorum öğretmenim 3 saate yakın  alıyor ama müzik söyleyerek filan yapınca 2 ders birleşmiş gibi oluyor. yoksa anne yapınca daha kötü. ne not vereceğini bilemiyorsun.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gerçekten  Çok Acil...

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
19 Ara 2010 23:42:55
hmm teşekkür ederim öğretmenim..peki yanındakine bakma işini nasıl hallediyorsunuz?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben sınıfta yapıyorum öğretmenim 3 saate yakın  alıyor ama müzik söyleyerek filan yapınca 2 ders birleşmiş gibi oluyor. yoksa anne yapınca daha kötü. ne not vereceğini bilemiyorsun.

Çevrimdışı Fehaş

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.128
  • 9.523
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 3.128
  • 9.523
  • 1. Sınıf Öğretmeni
19 Ara 2010 23:44:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gerçekten  Çok Acil...

 bence de sınıfta uygulayın ...   sınıfta yapabilecekleri şekilde kolay bir performans görevi hazırlayabilirsiniz...
 veya performans görevinin ön hazırlığını evde yapmalarını isyteyip uygulamasını sınıfta yaptırabilirsiniz.. ödev kağıdını altına   ......  tarihinde sınıfta uygulanacaktır  şeklinde yazabilirsiniz..

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
19 Ara 2010 23:48:32
aralarına çanta koyabilirsiniz yada bakanı görürsem beni kandırdığı için beden eğitimine çıkmama cezası veririm diyebilirsiniz. mevcudunuz çok kalabalıkmış gerçekten öğretmenim. kontrolü zor.Allah sabır versin.

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
20 Ara 2010 00:03:06
arkadaşlarr matematikte 1den 100 e birer ritmik sayma,10 ar 10 ar ritmik verirken nasıl yollar izlediniz? tesekkürler

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
20 Ara 2010 00:06:29
teşekkür ederim arkadaşlar sayenizde ? gitti..
kolay bi ödev sayı kadar nesne çizme ve boyamasını yaptıracağım..ama onluk birlik tam kavranmadı..2 ders daha anlatayım çarşamba günü performansı veriim çünkü içinde 10ın üstü sayılar var..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bence de sınıfta uygulayın ...   sınıfta yapabilecekleri şekilde kolay bir performans görevi hazırlayabilirsiniz...
 veya performans görevinin ön hazırlığını evde yapmalarını isyteyip uygulamasını sınıfta yaptırabilirsiniz.. ödev kağıdını altına   ......  tarihinde sınıfta uygulanacaktır  şeklinde yazabilirsiniz..

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
20 Ara 2010 00:07:28
amin sağolun diktede koyuyoruz canta ama ödevde pek içiem sinmemişti bakalım artık..gözümü 4 acarım yine :)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aralarına çanta koyabilirsiniz yada bakanı görürsem beni kandırdığı için beden eğitimine çıkmama cezası veririm diyebilirsiniz. mevcudunuz çok kalabalıkmış gerçekten öğretmenim. kontrolü zor.Allah sabır versin.

Çevrimdışı aycan konak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.811
  • 4.745
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 00:08:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlarr matematikte 1den 100 e birer ritmik sayma,10 ar 10 ar ritmik verirken nasıl yollar izlediniz? tesekkürler


10 ar 10ar saydırırken yere seksek çizgisi çizdim tebeşirle 10-20-30-......100  şeklinde yazdım sırayla
her kutuya atladıklarında zıpladıkları rakamı bağırarak söylediler .aynı işlemi geri gelerek yapmalarını istedim 10arlı hem ileri hem de geri saymayı 38 kişi tekrar edince öğrenmiş oldular :)

birerli saymalarda da 20 ye kadar aynı yöntemi uyguladım çok etkili oldu

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
20 Ara 2010 00:09:56
öğretmenim 10 ar da 10 tane öğrenci ve ellerini acarak saydık..kaç öğrenci var v.s.
birlikte de saya saya ve calışma kağıdıyla pekiştirdik..allahtan coğu unu biliyordu çok şükürde bu sefer cok zorlanmadım..:S
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlarr matematikte 1den 100 e birer ritmik sayma,10 ar 10 ar ritmik verirken nasıl yollar izlediniz? tesekkürler

Çevrimdışı balcay

  • Uzman Üye
  • *****
  • 552
  • 964
  • 552
  • 964
20 Ara 2010 00:21:30
Arkadaşlar açıkcası benim önceliğim okuma yazma öğretmek değil. Davranış kazandırmak. Okuma yazma ne zaman olsa öğreniliyor. Ama 1. sınıfta davranış kazandırılamazsa ileriki yıllarda bunları kazandırmak oldukça güç. Sınıfım geçen haftaya kadar oldukça iyiydi. Zil çalınca öğrencilerim yerlerine oturup beni bekliyorlar, ben çıkın demeden dışarı çıkmıyorlar. Derste ayağa kalkmadan derslerini yapıyorlar. (Tabi ki resim yaparken, boyama yaparken, ödevlendirdiğimde  konuşuyorlar. Ancak bu rahatsızlık boyutunda değil.)
Birkaç defa Müdür Bey de dersime girdiğinde şaşırdı." Öğretmenim bunlar oturmuş ödev yapıyorlar nasıl başardınız" diye.
Şunu anladım ki bu ilk günlerden kazandırılması gereken bir davranış ve bazı arkadaşların dediği gibi sertlikle,şiddetle hiçbir şey halledilemiyor.
Ben öğencilerim uslu durduklarında, zil çalınca beni iyi bir şekilde beklediklerinde devamlı ödüllendirdim.Bazen bu ödül şeker oldu, bazen beden eğitimi dersi, bazen de yanaklarına birer öpücük...
Geçen hafta sınıfıma yeni bir kız öğrenci geldi. İnanın hiçbir davranış hiçbir kural kazanamamış. Tahammül sınırlarımı korkunç zorladı. Hayatımda hiçbir öğrenciyi bu kadar uyardığımı hatırlamıyorum. Hiçbir öğrenci beni bu kadar sinirlendirmedi. Bir haftada sınıfımın düzenini değiştirdi. Bunu da aşacağıma bu öğrencimi de kazanacağıma inanıyorum. Ama kesinlikle şiddetle, baskıyla, sert tepkilerle değil. Çünkü bunlar bazı arkadaşlarımızın dediği gibi psikopat değil sadece çocuk.

Çevrimdışı ms2509

  • Uzman Üye
  • *****
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 534
  • 1.296
  • 4. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 00:37:09
yorucu birgün olacak.üstelik nöbet de var.çalışmadan gelenler.mantığı kavramayanlar.offff offff ptesilerden nefret etmeye başladım.....

Çevrimdışı daphnis35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 389
  • 586
  • 389
  • 586
20 Ara 2010 01:01:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ğ sesini buldum,sorun yok,çalıyor.İndirmekte sorun yaşarsanız başka yere yüklerim.Kolay gelsin arkadaşlar.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Teşekkür ederim öğretmenim.Yarın için lazımdı.Çok iyi oldu.Şu an iniyor umarım sorunsuz açabilirim.

Çevrimdışı daphnis35

  • Uzman Üye
  • *****
  • 389
  • 586
  • 389
  • 586
20 Ara 2010 01:06:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ğ sesini buldum,sorun yok,çalıyor.İndirmekte sorun yaşarsanız başka yere yüklerim.Kolay gelsin arkadaşlar.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

İnanamıyorum yine açılmadı.Tanımlanamayan arşiv sorunu ve dat türü bi,r dosya diyor.Özele de yollamışsınız onda da dosya bulunamadı di,yor . :) Siz de çok uğraştınız çok teşekkür ederim. Bu ğ sesi çok inatçı çıktı.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK