Sınıfta yok ama bilgisayar odasında var.Fırsat oldukça giderim artık.Sevdim bu işi.Sesleri bitirdim de ben.Başka önerileriniz varsa sevinirim.
Hüseyin Y. öğretmenimizin hazırladığı bir çalışma vardı. Sık kullanılan ekler ile ilgili...Öğrendiğimiz seslerle ilgili kelimeler oluşturduktan lı li lu ekleyip okutuyorum.O ekleri o kadar çok görüyorlar ki artık gördükleri yerde düşünmeden söylüyorlar.Mesela ben r sesini verirken tekil çoğul anlattım inanır mısınız?Ler ve lar ı verdim.Öğrendiğimiz bir kaç isim vardı zaten onlara ekleyip çoğul yaptık...D sesinde dı di ekleri ile aynı çalışmaları yaptık.Bu defa bildiğimiz fiillere ekledik.Renkli tebeşirlerle belirginleştirip kelimeyi bulmaları gerektiğini kavrattım.Nasılsa sonraki heceyi biliyoruz hemen ekleriz kolay olsun diyerek...Hala da devam ediyoruz yeri geldiğinde...