İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
20 Ara 2010 19:50:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gözlerini daha hızlı kullanmaları için etkinlikler vardı hocam sitede bir göz atın isterseniz.

Hocam mükemmel bir şey bu ya..Yarından itibaren başlıyorum bu çalışmalara..

Çevrimdışı ekin_00

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 159
  • 27
  • 159
  • 27
20 Ara 2010 19:53:05
Arkadaşlar sizin öğrenciler nasıl okuyor?harfleri birleştirp hece sonrada heceden kelime mi oluşturuyorlar.benimkilerin geneli böyle okuyor.doğru yoldamıyım.bu arada ı sesindeym.

Çevrimdışı hulyago

  • Uzman Üye
  • *****
  • 331
  • 449
  • 331
  • 449
20 Ara 2010 19:53:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bilgisayardan anlayan bir arkadaş yardımcı olabilirmi world belgesinde yazı yazamıyorum ve yazılar çıkmıyor  açtığım belgelerin üzerinde yazı nokta nokta çıkıyor bir şey oldu anlamadım çok acil teşekkürler
'' there is insufficent
memory or disk spaca word cannot display the requested font '' yazıyor nedemek ki
[/quote
Açmaya çalıştığınız doküman sitem tarafında tanınmayan ve alternatifi olmayan bir font kullandığı anlaşılmaktadır. Eğer dökümandaki fontun hangi font olduğunu biliyor yada öğrenebiliyorsanız. fontu yükleyip dökümanı açabilirsiniz.

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:59:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam mükemmel bir şey bu ya..Yarından itibaren başlıyorum bu çalışmalara..
Sınıfınızda projeksiyon varsa sunu şeklinde olanlar gerçekten mükemmel hocam 1. sınıf için değil her aşamada hızlandırma için kullanılabilir....

Çevrimdışı ALATURKAAA

  • Uzman Üye
  • *****
  • 519
  • 265
  • 519
  • 265
20 Ara 2010 20:02:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıfınızda projeksiyon varsa sunu şeklinde olanlar gerçekten mükemmel hocam 1. sınıf için değil her aşamada hızlandırma için kullanılabilir....

Sınıfta yok ama bilgisayar odasında var.Fırsat oldukça giderim artık.Sevdim bu işi.Sesleri bitirdim de ben.Başka önerileriniz varsa sevinirim.

Çevrimdışı sedmir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 991
  • 221
  • 991
  • 221
20 Ara 2010 20:09:24
  hızlı çalışmalar hangi çalışmalar bulamadım ben

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:10:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıfta yok ama bilgisayar odasında var.Fırsat oldukça giderim artık.Sevdim bu işi.Sesleri bitirdim de ben.Başka önerileriniz varsa sevinirim.
Hüseyin Y. öğretmenimizin hazırladığı bir çalışma vardı. Sık kullanılan ekler ile ilgili...Öğrendiğimiz seslerle ilgili kelimeler oluşturduktan lı li lu ekleyip okutuyorum.O ekleri o kadar çok görüyorlar ki artık gördükleri yerde düşünmeden söylüyorlar.Mesela ben r sesini verirken tekil çoğul anlattım inanır mısınız?Ler ve lar ı verdim.Öğrendiğimiz bir kaç isim vardı zaten onlara ekleyip çoğul yaptık...D sesinde dı di ekleri ile aynı çalışmaları yaptık.Bu defa bildiğimiz fiillere ekledik.Renkli tebeşirlerle belirginleştirip kelimeyi bulmaları gerektiğini kavrattım.Nasılsa sonraki heceyi biliyoruz hemen ekleriz kolay olsun diyerek...Hala da devam ediyoruz yeri geldiğinde...

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:12:09
hocam projeksiyon var ama nerden bulabilirim bunları:))
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıfınızda projeksiyon varsa sunu şeklinde olanlar gerçekten mükemmel hocam 1. sınıf için değil her aşamada hızlandırma için kullanılabilir....

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:14:24
Hocam şu konuyu bir inceleyin isterseniz...Sanırım bu konu hepimizin işine yarayacaktır..
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
20 Ara 2010 20:16:46
arkadaşlar iyi aksamlar.matematikte hangi konudasınız.ve işlediğiniz konuları deftere nasıl işletiyosnuz

Çevrimdışı omuridil

  • Yeni Üye
  • 7
  • 1
  • 7
  • 1
20 Ara 2010 20:18:22
Harfleri bitiren arkadaşlar Türkçe derslerinde hangi etkinlikleri yapacaklar.

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:21:38
ben de bugün g sesini verdim. "gıd gıd gıdak, gıd gıd gıdak. yumurtam sıcak, inanmazsan gel de bak." tekerlemesini söyledik önce. sonra heceler ve kelimeler oluşturduk. unutunca içlerinden kollarını oynatarak gıd gıd deyip öyle hatırlıyorlar sesi.

4 öğrencime daha kurdele taktım. halihazırda bekleyen de 4 öğrencim var. ben yeni takmaya başladım. daha önce forumda arkadaşlar bahsederken ben hiç takamayacağım zannediyordum, o günler uzak geliyordu. Çok şükür ben de takıyorum. Allah hepimizin sınıflarımızın tamamına takmamızı nasip etsin inş:)

Çevrimdışı tms52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 139
  • 115
  • 139
  • 115
20 Ara 2010 20:22:39
arkadaşlar siz de aynı şeyleri yaşıyor musunuz bilmiyorum ama pazartesi günleri ben çocukları susturamıyorum. sanki aileler hafta sonu ağızlrını bantlamış ve tüm enerjilerini pazartesiye saklamışlar gibi. bugün beni çok yordular şimdi ballı süt içtim yatıyorum.

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
20 Ara 2010 20:23:05
arkadaslae sesimi duyan yokmu

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:23:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar siz de aynı şeyleri yaşıyor musunuz bilmiyorum ama pazartesi günleri ben çocukları susturamıyorum. sanki aileler hafta sonu ağızlrını bantlamış ve tüm enerjilerini pazartesiye saklamışlar gibi. bugün beni çok yordular şimdi ballı süt içtim yatıyorum.

ayy hocam canım ballı süt istedi şimdi:) kalkayım da yapayım bari:):)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK