İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:24:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaslae sesimi duyan yokmu

ben duyuyorum

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
20 Ara 2010 20:25:27
pazartesi günleri birçok açıdan sıkıntılı geçer öğretmenim :)

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:25:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar iyi aksamlar.matematikte hangi konudasınız.ve işlediğiniz konuları deftere nasıl işletiyosnuz
hocam şimdi gördüm mesajınızı. ben henüz matematik işlemiyorum. başlasam iyi olacak aslında

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
20 Ara 2010 20:26:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar iyi aksamlar.matematikte hangi konudasınız.ve işlediğiniz konuları deftere nasıl işletiyosnuz
bol bol ileri ve geri ritmik sayma yaptırıyorum öğretmenim..

Çevrimdışı tms52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 139
  • 115
  • 139
  • 115
20 Ara 2010 20:26:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ayy hocam canım ballı süt istedi şimdi:) kalkayım da yapayım bari:):)
şimdiden afiyet olsun öğretmenim.

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
20 Ara 2010 20:27:16
:)))

Çevrimdışı yesil_t_c

  • Uzman Üye
  • *****
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 959
  • 1.850
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:28:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bol bol ileri ve geri ritmik sayma yaptırıyorum öğretmenim..
 
deftere de yazdırıyor musunuz öğretmenim. sayıları 2 kareye mi yoksa tek kareye mi yazdırıyorsunuz.

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
20 Ara 2010 20:28:42
yeşil_t_c hocam ilahi :)))

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
20 Ara 2010 20:28:55
ben de matematikte bol bol ileri geri sayma yaptırıyorum,ama sanırım yarın onluk birliklere geçicem,şöyle güzeel bir slayt olsa da izletsem:)) ??

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
20 Ara 2010 20:29:32
kareli deftere 2. dönem geçicem ben,çok zorlanıyolrlar çünkü

Çevrimdışı pirpir42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
  • 449
  • 493
  • Müdür Yetkili
20 Ara 2010 20:30:34
bişey daha merak ediyorum kurdelaları takarken okumada neyi baz alıyosunuz??

Çevrimdışı tms52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 139
  • 115
  • 139
  • 115
20 Ara 2010 20:30:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
pazartesi günleri birçok açıdan sıkıntılı geçer öğretmenim :)
doğru söylüyosunuz öğretmenim

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
20 Ara 2010 20:32:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
 
deftere de yazdırıyor musunuz öğretmenim. sayıları 2 kareye mi yoksa tek kareye mi yazdırıyorsunuz.
deftere yazdırmıyorum öğretmenim..

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 20:32:28
tşk hocam çok sağolun....

Çevrimdışı tms52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 139
  • 115
  • 139
  • 115
20 Ara 2010 20:33:39
ben matematik defterine rakamları iki kareye yazdırdım.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK