İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 18:47:17
hocam okumasını hızlandırmadan nasıl anlayacak ki okuduğunu bu nu anlayamadım
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hocam ilk aşamada ben kelime sayısına bakmıyorum açıkçası.Okuduğunu anlayıp karşısındakine ifade edebilmesine bakıyorum.2. dönem hızlı okuma çalışmalarına daha çok ağırlık verince o sayı kendiliğinden artar...

Çevrimdışı yelizece

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 175
  • 46
  • 175
  • 46
20 Ara 2010 18:56:13
ben hiç dakikada kaç kelime okuyorlar diye bakmadım kaç kelime okumaları iyidir acaba

Çevrimdışı haktanser

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 129
  • 48
  • 129
  • 48
20 Ara 2010 19:00:32
iyi akşamlar arkadaşlar..

bu gün ö sesini verdim..2 öğrencim daha serbest okumaya geçmiş bu gün okuttum...
haftaya müfettişler gelecekmiş hala birsürü eksiğim var evrak olarak onlarla uğraştım bu gün..

öğretmen dosyasında tebliğler dergisi fihristi olacak peki tebliğler dergisinin bütün sayıları olmalımı be kasım 2010 u indirdim ..

teftiş geçirmiş arkadaşlar nelere ağırlık vermeliyim sizce..

Çevrimdışı easahin

  • Uzman Üye
  • *****
  • 749
  • 620
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 749
  • 620
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:00:59
ezbereldıklerı metınlerımıokuyolar hıçgormedıklerı metinleri mi

Çevrimdışı sedmir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 991
  • 221
  • 991
  • 221
20 Ara 2010 19:13:39
bilgisayardan anlayan bir arkadaş yardımcı olabilirmi world belgesinde yazı yazamıyorum ve yazılar çıkmıyor  açtığım belgelerin üzerinde yazı nokta nokta çıkıyor bir şey oldu anlamadım çok acil teşekkürler
'' there is insufficent
memory or disk spaca word cannot display the requested font '' yazıyor nedemek ki

Çevrimdışı saadetapak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:14:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
iyi akşamlar arkadaşlar..

bu gün ö sesini verdim..2 öğrencim daha serbest okumaya geçmiş bu gün okuttum...
haftaya müfettişler gelecekmiş hala birsürü eksiğim var evrak olarak onlarla uğraştım bu gün..

öğretmen dosyasında tebliğler dergisi fihristi olacak peki tebliğler dergisinin bütün sayıları olmalımı be kasım 2010 u indirdim ..

teftiş geçirmiş arkadaşlar nelere ağırlık vermeliyim sizce..
bize gelen müfettişler öğretmenim ilk sınıf defterine baktılar.daha sonra şöle bi sınıf düzenime baktı.vermediğim harfleri asmıştım bazı öğrencilerim merak ediyor die onları asmazsan iyi olur heyecanı kalmıyor dedi.evraklarımı gösterdim bi dnya eksiğim vardı ama bişi demedi .bu arada 3 kelimelik bir cümle yazdırdı.defterlerini kontrol etti matematik defterlerine baktı .böle bi teftişti.umarım sizinkide bizimki kadar rahat geçer:D

Çevrimdışı saadetapak

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 205
  • 317
  • 3. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:16:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bilgisayardan anlayan bir arkadaş yardımcı olabilirmi world belgesinde yazı yazamıyorum ve yazılar çıkmıyor nokta nokta çıkıyor bir şey oldu anlaadım çok acil teşekkürler

öğretmenim merak ettim yazı fontunuz ne olarak görünüyor

Çevrimdışı sedmir

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 991
  • 221
  • 991
  • 221
20 Ara 2010 19:20:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

öğretmenim merak ettim yazı fontunuz ne olarak görünüyor

  hepsini denedim fark etmiyor

Çevrimdışı zynp49

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 113
  • 141
  • 113
  • 141
20 Ara 2010 19:21:31
y harfini nasıl hissettirdiniz çıkarması zor bir ses. ayrıca ritmik saymaları nasıl veriyorsunuz ben oyuna dönüştürüp vermeye çalıştım sürekli tekrar ettim ama hala sayamayanlar var ne yapcm ben onlarla

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:33:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam okumasını hızlandırmadan nasıl anlayacak ki okuduğunu bu nu anlayamadım
Elbette kendine yetecek kadar hızlı okuması için uğraşacağız ama amaç hızlı okumaları olmayacak.Yarış için sırf çok kelime okumak için okumayacaklar hocam onu anlatmaya çalışıyorum.Ben okumaya geçtikten sonra göz için küçük egzersizler var hepimizi biliyoruz onlarla başlayıp kısa metinler(altında metinlerle ilgili soru lar)oluşturup bunlarla çalışmayı düşünüyorum.Ayrıca benim öğrencilerimden sesleri bitirenler var ve okuduklarını anlayıp anlamadıklarını kontrol ediyorum.Anlaşılabilir şekilde okuyorlar.Kelimeyi okumak için çok uzun süre beklemedikleri sürece sorun yok zaten bol bol okudukça hızları da artacaktır...

Çevrimdışı ozge_ogr

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.147
  • 843
  • 2. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:36:41
hocam ben hiç okumadıkları bir kikaye kitabını okutuyorum....
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ezbereldıklerı metınlerımıokuyolar hıçgormedıklerı metinleri mi

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:38:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Neler yapacaksınız peki hızlı okuma çalışmaları için.
Gözlerini daha hızlı kullanmaları için etkinlikler vardı hocam sitede bir göz atın isterseniz.

Çevrimdışı yakamoz33

  • Uzman Üye
  • *****
  • 288
  • 1.174
  • 288
  • 1.174
20 Ara 2010 19:39:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
y harfini nasıl hissettirdiniz çıkarması zor bir ses.
 Ay diye bağırdım.Ayyyyyyyyyyyyyy diye devam ettim . Sonra ayyyy deyince a dan sonra hangi sesi söylediğimi sordum o zaman daha rahat çıkardılar.Birde Heyyyyyyyy diye yüksek sesle seslsndim. bunun sonunda hangi ses var diye sordum.   yyyyyy sesini çıkardılar. Çıkaramayan öğrencilere ay deyin dedim, sonra ayı içinden söyle diğer sesi çıkart dedim ve çıkardılar. bu yöntem ğ de de çok işe yarıyor öğretmenim .Kolay gelsin.  

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:42:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bilgisayardan anlayan bir arkadaş yardımcı olabilirmi world belgesinde yazı yazamıyorum ve yazılar çıkmıyor  açtığım belgelerin üzerinde yazı nokta nokta çıkıyor bir şey oldu anlamadım çok acil teşekkürler
'' there is insufficent
memory or disk spaca word cannot display the requested font '' yazıyor nedemek ki
Hocam hafıza yetersiz diyor ama bu nasıl olur ki bir de açmak istedİğiniz yazı tipi sizde kayıtlı değil mi?Sebep bunlardan biri olarak görünüyor ama ..

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
20 Ara 2010 19:46:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam ben hiç okumadıkları bir kikaye kitabını okutuyorum....
Hocam ben şimdi kısa metinleri veriyorum harflerimiz arttı diye metinler de oluşturabiliyoruz.En güzel ,anlaşılır okuyana hediyemiz oluyor.Böylece daha hızlı okuma için daha çok çaba sarf ediyorlar...Her  ses için uygulayabiliriz okumaya geçmeden ..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK