y harfini nasıl hissettirdiniz çıkarması zor bir ses.
Ay diye bağırdım.Ayyyyyyyyyyyyyy diye devam ettim . Sonra ayyyy deyince a dan sonra hangi sesi söylediğimi sordum o zaman daha rahat çıkardılar.Birde Heyyyyyyyy diye yüksek sesle seslsndim. bunun sonunda hangi ses var diye sordum. yyyyyy sesini çıkardılar. Çıkaramayan öğrencilere ay deyin dedim, sonra ayı içinden söyle diğer sesi çıkart dedim ve çıkardılar. bu yöntem ğ de de çok işe yarıyor öğretmenim .Kolay gelsin.