İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı sanemsoz

  • Uzman Üye
  • *****
  • 838
  • 581
  • 838
  • 581
19 Ara 2010 22:07:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
programı Çok İyi Biliyorum Hocam Yine De Teşekkür Ederim.sadece Ortak Paylaşım Linki Var Mı Demek İstedim.1. Sınıf Günlüğüne Benzer Matematikle İlgili Var Mı Hocam?

hımmm Benim Bildiğim Bahsettiğiniz Tarzda Bir Link Yok Hocam

Çevrimdışı emine5564

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 243
  • 294
  • 243
  • 294
19 Ara 2010 22:09:05
yurekveren öğretmenim pıtırcık serisine googleye kayserispor tv.com pıtırcık serisi diye yazıldığında eğitim yuvası adı altında ulaşılabiliniyor.Bir de bu yolu deneyin.

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
19 Ara 2010 22:33:42
cigaerkan hocam burdayım ben :) yarın d sesını verıcem

Çevrimdışı bastug

  • B Grubu
  • 422
  • 403
  • 422
  • 403
19 Ara 2010 22:38:12
bizim okulda hala t sesinde öğretmenimiz
sınıf 75 kişi normal mi?öğrenciler gram türkçe bilmiyorLAR

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
19 Ara 2010 22:42:37
hocam normaldır heralde bende ılk kez 1 okutuyorum  benım sınıfım cok az ve turkce bıldıklerı halde zorlanıyorum, siz kat kat zorlanıyorsunuzdur hozam insallah hepsı okumaya gecerde bızde sıkıntıdan kurtuluruz

Çevrimdışı mgisk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 86
  • 30
  • 86
  • 30
19 Ara 2010 22:47:35
emine hocam dediğiniz yerde nurhan uz el yazısı fontu vardır  heralde onu da buldum çok işime teşekkürler:)

Çevrimdışı mgisk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 86
  • 30
  • 86
  • 30
19 Ara 2010 22:48:08
baştug hocam benzer yerde görev yapmaktayım gayet normal

Çevrimdışı cigaerkan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 325
  • 150
  • 325
  • 150
19 Ara 2010 22:55:26
hocalarım hece tablosu kullanan var mı? kullanılmalı mı görüşleriniz?

fmerve hocam öğrencileriniz hala aynı mı okuyor? böle mi devam edeceksiniz?

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
19 Ara 2010 23:02:07
ii akşamlar arkadaşlar..matematikten performans ödevi ne verebiliriz..aslında onluk birlik düşünüyorum ama genelde 2.dönem verilmiş:S

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
19 Ara 2010 23:07:42
valla ben verdim artık..yapacak bişeyim kalmadı..evde ne yapıyorlar ondan okuyorlar mı bilmiyorum..bazen annelerine söylüyorum .
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım hece tablosu kullanan var mı? kullanılmalı mı görüşleriniz?

fmerve hocam öğrencileriniz hala aynı mı okuyor? böle mi devam edeceksiniz?

Çevrimdışı fmerve

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.128
  • 7.189
  • 5.128
  • 7.189
19 Ara 2010 23:11:13
hocam hala aynı okuyorlar degıstıremıyorum harf eklıyorlar sureklı

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
19 Ara 2010 23:17:40
öğretmenim yaramaz öğrencilerimi  sen benim yardımcımsın sen çok akıllandın. bakın hasan gibi olun sizde nasıl güzel oturuyor. hasan yaramazlık yapanları sen bana söle tamam mı? gibi şeylerle tabiri caizse gaza getitrdim.benim sevgimi kazanmak için diğeri de geliyo bende akıllı durdum demi filan bilmiyorum bu taktik bende işe yarıyor.ha birde herkesin isminin karşısına 5 çıkartma yapıştırdım gülen yüzlü filan. izinsiz yanıma gekldiğinde yada parmak kaldırmadan konuştuğunda birini çıkarıyorum. geçen cuma hiç çıkartması eksişlmeyenlere süslü kalem vs. hediye verdim tahtaya çıkarıp. diğerlerine de sence sen neden hediye alamadın suçun neydidedim . kendilerini eleştirdiler. suçlarını da çok iyi biliyorlar bu arada:)
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
mrb.arkadaşlar ben dünden beri okuyorum yazdıklarınızı benim için faydalı oldu.teşekkürler.Yalnız benim bir sorunum var.Sınıf içinde sessizliği sağlamakta zorlanıyorum.Kuralları hergün tekrar tekrar anlatıyorum, dramatize ediyoruz.Özellikle kuralları çiğneyenlere tekrar ettiriyorum ,ceza veriyorum ama nafile.Bir de tenefüsten sonra ne zaman sınıfa girsem erkekler bir yumak halinde ortada kavga ediyor.Buna hiçbir çözüm bulamadım.Sınıfım 44 kişi.30 u erkek.Bir de çoğu akraba birbiriyle.Noluuur önerilerinizi bekliyorum acil olarak.

Çevrimdışı gülüşte

  • Uzman Üye
  • *****
  • 359
  • 202
  • 359
  • 202
19 Ara 2010 23:26:12
benimkilerin çoğu da öyle okuyor ama akıcı okumaya başladıkları zaman  ritim tutarak kelimeleri hecelerine ayırırsak alışırlar diye düşünüyorum.daha önceki birler önce birleştirerek okumuş sonra hece mantığını sesli harfleri de öğrenince iyice kavramıştı. bakalım bu sene nasıl olacak.?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam hala aynı okuyorlar degıstıremıyorum harf eklıyorlar sureklı

Çevrimdışı tms52

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 139
  • 115
  • 139
  • 115
19 Ara 2010 23:30:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu nasıl bir yazı çözemedim.Bir öğretmene böyle konuşmak yakışıyor mu acaba?ne kadar kızsak da onlar çocuk,böyle bir hitabı haketmiyorlar.Bir yanlış davranış varsa sorumlusu öğretmen ya da velidir,çocuk değil.
öğretmenim kesinlikle katılıyorum size arkadaş ne dediğini bilmiyor galiba.

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.172
  • 3.277
  • 3.172
  • 3.277
19 Ara 2010 23:32:14
arkadaşlar acilbilgi lütfen.. ben gecen sene 4.sınıfta performnasları sınıfta yaptırıyordum çünkü yapamıyorlardı v.s..bu sene farklı bir yerde 1.sınıfım okulda mı yapılması lazım eve ödev mi? malum evde başkası yapıyor..ama okulda da ne kadar sağlıklı olacak 45 tanesiyle?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK