öğretmenim yaramaz öğrencilerimi sen benim yardımcımsın sen çok akıllandın. bakın hasan gibi olun sizde nasıl güzel oturuyor. hasan yaramazlık yapanları sen bana söle tamam mı? gibi şeylerle tabiri caizse gaza getitrdim.benim sevgimi kazanmak için diğeri de geliyo bende akıllı durdum demi filan bilmiyorum bu taktik bende işe yarıyor.ha birde herkesin isminin karşısına 5 çıkartma yapıştırdım gülen yüzlü filan. izinsiz yanıma gekldiğinde yada parmak kaldırmadan konuştuğunda birini çıkarıyorum. geçen cuma hiç çıkartması eksişlmeyenlere süslü kalem vs. hediye verdim tahtaya çıkarıp. diğerlerine de sence sen neden hediye alamadın suçun neydidedim . kendilerini eleştirdiler. suçlarını da çok iyi biliyorlar bu arada:)
mrb.arkadaşlar ben dünden beri okuyorum yazdıklarınızı benim için faydalı oldu.teşekkürler.Yalnız benim bir sorunum var.Sınıf içinde sessizliği sağlamakta zorlanıyorum.Kuralları hergün tekrar tekrar anlatıyorum, dramatize ediyoruz.Özellikle kuralları çiğneyenlere tekrar ettiriyorum ,ceza veriyorum ama nafile.Bir de tenefüsten sonra ne zaman sınıfa girsem erkekler bir yumak halinde ortada kavga ediyor.Buna hiçbir çözüm bulamadım.Sınıfım 44 kişi.30 u erkek.Bir de çoğu akraba birbiriyle.Noluuur önerilerinizi bekliyorum acil olarak.