İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı esengk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 87
  • 33
  • 87
  • 33
03 Kas 2010 11:07:11
arkadaşlar ben de o harfi ile a harfini karıştıranlar var..yazarkende okurkende karıştırıyorlar..bide hala harf harf okuyanlar var..şuan o harfşndeyiz göze alamıyorum r ye geçmeyi..

Çevrimdışı kupcu_54

  • Yeni Üye
  • 4
  • 0
  • 4
  • 0
03 Kas 2010 11:11:42
değerli öğretmenlerim uzun süredir siteden sizleri takip ediyorum sormam gereken bir şey var ana okuluna giden bir çocuğum var doğum anında oksijen yetmezliğinden beyninde hasar oluştu doktorlar çok olumsuz şeyler söyledi ama oğlum hepsini utandırmayı başardı şimdi ders çalışmayı çok seviyor sesleri öğrenmek istiyor bende öğretmeye çalışıyorum birazda seneye geri kalmaması için öğretmek istiyorum nöroloğu 6-7 yaşına kadar aldığı eğitimin çok önemli  olduğunu söyledi ben şimdi el yazısıyla öğretiyorum acaba normal şekildemi harfleri versem daha iyi olur sonradan sıkıntı yaşamak istemiyorum.hepinize iyi çalışmalar diliyorum cevaplarınızı bekliyorum

Çevrimdışı mestifa

  • Aktif Üye
  • **
  • 56
  • 43
  • 56
  • 43
03 Kas 2010 11:12:41
merhaba arkadaşlar bizde bugün i ile hece ve kelimeler yapıyoruz. biz de mi geç kaldık acaba. birde benim miniklerim ne zaman okuyacak yaaaaaaaaaa:)

Çevrimdışı mavis

  • Aktif Üye
  • **
  • 73
  • 21
  • 73
  • 21
03 Kas 2010 11:16:49
merhaba arkadaşlar başarı yayınları okuma yazma öğreniyorum kitabı taranmış olarak nereden bulabilirim?

Çevrimdışı ağcan

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.678
  • 3.335
  • 1.678
  • 3.335
03 Kas 2010 11:18:21
Ayilikçi  öğretmenim ,merhaba baktım sitedesiniz bir selam vermek istedim.
Nasılsınız ,1.sınıflarla nasıl gidiyor ,hem yorucu hem güzeldir eminim.
Sevgiler ,selamlar canım...
Tüm 1.sınıfı okutan arkadaşlara kolaylıklar diliyorum.
Umarım  ,en iyi kavrayan  ,en akıllı ,en  sevimli  öğrenciler  sizlerin olsun...

Çevrimdışı esengk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 87
  • 33
  • 87
  • 33
03 Kas 2010 11:22:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
değerli öğretmenlerim uzun süredir siteden sizleri takip ediyorum sormam gereken bir şey var ana okuluna giden bir çocuğum var doğum anında oksijen yetmezliğinden beyninde hasar oluştu doktorlar çok olumsuz şeyler söyledi ama oğlum hepsini utandırmayı başardı şimdi ders çalışmayı çok seviyor sesleri öğrenmek istiyor bende öğretmeye çalışıyorum birazda seneye geri kalmaması için öğretmek istiyorum nöroloğu 6-7 yaşına kadar aldığı eğitimin çok önemli  olduğunu söyledi ben şimdi el yazısıyla öğretiyorum acaba normal şekildemi harfleri versem daha iyi olur sonradan sıkıntı yaşamak istemiyorum.hepinize iyi çalışmalar diliyorum cevaplarınızı bekliyorum


bana kalırsa hiç öğretmeye çalışmayın diycem ama durumu biraz farklı olduğu için 1.sınıfta zorlanabilir..diğerlerinden geri kalabilir diye endişeleriniz varsa sesleri tanıtın ama birleştirmede yine sıkıntı yaşayacak..eğer birleştirmeleride yaptırırsanız 1.sınıfta bildiği kelimeler olduğu için çok sıkılıcak...Allah yardımcınız olsun..benim sınıfımda şuan 2 tane diğerlerine göre çok ileri seviye var ve ben diğerleri ile uğraşırken onlar beklemekten çok sıkılmaya başladılar....bence en iisi rehberlik servisi veya çocuk gelişim uzmanı ile diyaloğa girmeniz doğru olacaktır..iyi günler dilerim..

Çevrimdışı kupcu_54

  • Yeni Üye
  • 4
  • 0
  • 4
  • 0
03 Kas 2010 11:27:56
teşekkür edrim öğretmenim ders yapmaktan hiç sıkılmıyor hatta ben sıkılıyorum o oturup öğretmediğim için ağlıyor belkide rahatsızlığından kaynaklanıyor pedagoga gidiyor  gelişimi normal diyor doktoru sesleri veriyorum okurken tek tek sesleri çıkarıyor ama birleştirmede zorlanıyor acaba yaşından dolayımıdır ta verirken tıa diye okuy

Çevrimdışı ayteking

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.028
  • 20.926
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 2.028
  • 20.926
  • 1. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2010 11:34:49
o sesi afişi

Çevrimdışı esengk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 87
  • 33
  • 87
  • 33
03 Kas 2010 11:52:35
birleştirmelerde benim öğrencilerde sıkıntı yaşıyor o problem değil ama şimdiden okumayı sökerse 1.sınıfta hep aynı şeyleri yapmaktan sıkılabilir o problem olabilir...bide ses temelli cümle yönteminden haberdarsınız sanırım...asla eski yöntemi devreye sokmayınız..hepten karışır işin içinden ne siz nede öğretmeni çıkabilir..yinede uzman birinin görüşleri doğrultuda çalışma yaptırmanızı tavsiye ederim. kolay gelsin...:)

Çevrimdışı Ayilikçi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.835
  • 2.964
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.835
  • 2.964
  • 4. Sınıf Öğretmeni
03 Kas 2010 11:54:38
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ayilikçi  öğretmenim ,merhaba baktım sitedesiniz bir selam vermek istedim.
Nasılsınız ,1.sınıflarla nasıl gidiyor ,hem yorucu hem güzeldir eminim.
Sevgiler ,selamlar canım...
Tüm 1.sınıfı okutan arkadaşlara kolaylıklar diliyorum.
Umarım  ,en iyi kavrayan  ,en akıllı ,en  sevimli  öğrenciler  sizlerin olsun...
Ağcan öğretmenim hoş geldiniz günlüğümüze...İyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.Sevimli oldukları doğru ama bir çoğunun kavrama seviyeleri çok zayıf. Eski öğrencilerimi arıyorum:))) Selamlar, sevgiler ...

Çevrimdışı kupcu_54

  • Yeni Üye
  • 4
  • 0
  • 4
  • 0
03 Kas 2010 12:01:02
teşekkürler öğretmenim sizlerle daha çok ihtiyacım olacak zaman ayırdınız siteden takip ederek öğretiyorum faydası çok büyük

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
03 Kas 2010 12:07:12
bugün n sesini verdim.. an , ana,en, ene yazdırdım..

Çevrimdışı ibrahim8016

  • Uzman Üye
  • *****
  • 449
  • 653
  • 449
  • 653
03 Kas 2010 13:23:58
o sesini verdim bakalım:)

Çevrimdışı wanted1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.442
  • 3.859
  • 3.442
  • 3.859
03 Kas 2010 14:42:11
n sesi zorluyor biraz.. sizde de öyle oldu mu arkadaşlar?

Çevrimdışı muruvvet

  • Uzman Üye
  • *****
  • 806
  • 752
  • 806
  • 752
03 Kas 2010 14:49:45
n sesini yazmada ve birlştirmede sorun yaşıyorum r sesini birleştirmede de çok zorlandılar ve ben kelime yazdırmaktan daha çok doğu yazma ve birleştirmede çok zaman aybediyorum bir ders  iri birleştirme ile uğraştım olmadı bıraktım pes ettim pes

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK