Ayilikçi öğretmenim ,merhaba baktım sitedesiniz bir selam vermek istedim.
Nasılsınız ,1.sınıflarla nasıl gidiyor ,hem yorucu hem güzeldir eminim.
Sevgiler ,selamlar canım...
Tüm 1.sınıfı okutan arkadaşlara kolaylıklar diliyorum.
Umarım ,en iyi kavrayan ,en akıllı ,en sevimli öğrenciler sizlerin olsun...
Ağcan öğretmenim hoş geldiniz günlüğümüze...İyi dilekleriniz için çok teşekkür ediyorum.Sevimli oldukları doğru ama bir çoğunun kavrama seviyeleri çok zayıf. Eski öğrencilerimi arıyorum:))) Selamlar, sevgiler ...