İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı bldnl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
30 Kas 2010 21:06:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
geçmiş olsun..Allah şifa versin
teşekkür ederim öğretmenim..

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 21:07:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar ben dikteyi şöyle yaptırıyorum. -Ela- yazılacak olsun. Üç tane parmak gösteriyorum. Sonra 1. parmağı gösterirken eeeeee diyorum. 2. parmağı gösterirken llllll diyorum. 3..parmağı  göstererk aaaaa diye vurguluyorum.  -E  la-  ve
-Ela- diye de söylüyorum.
Geçen senede birleri okuttum. Bu sene daha az stresliyim. Endişe eden arkadaşlar boşuna endişe etmesinler.
Hocam birşey soracağım affınıza sığınarak bu şekilde yaptığınızda açıkçası tüm sesleri siz zaten hissettiriyorsunuz.Tek tek sesleri siz söyleyeceğine onlar içinden söyleyip yazsa daha verimli olmaz mı?Açıkçası farklı bir yöntem diye sorum. Sadece çocuğa sesi yazma işini bırakmışsınız gibi geldi. Çocuk dikte ile hecelemeyi ve kelimeyi yazdıktan sonra doğruluğunu kontrol etmeyi öğrenmeli diyoruz dikte ama çok basite indirgemez miyiz bu şekilde dikteyi?

Çevrimdışı kardelen_4410

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.452
  • 2.278
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 21:09:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İyi akşamlar zümrelerim, size görsel sanatlar dersi ile ilgili birşey sormak istiyorum. Bugüne kadar az çok serbest resim yaparak geçirdik ama ben artık sınıf içi etkinlikler yapmak istiyorum. bu konuda bana gönderebileceğiniz etkinlik örnekleri var mı?? Fotoğraflı örnekler arıyorum. Yardımcı olursanız sevinirim...
Hocam ben sınıfta çok sıkılmasınlar diye resim çizmek yerine el ve parmak kaslarını geliştirsin diye kesme yapıştırma gibi çalışmalar yapıyorum.Görsel sanatlar dersi etkinliklerinde vardı. Konuyu gezerseniz çok güzel resimler çıkacaktır karşınıza...
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı tatar

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.245
  • 1.896
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 21:12:01
sevgili moderatörümüze sesleniyorum buradan günlüğü yeni bir sayfada açabilir mi?

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
30 Kas 2010 21:15:41
ben bugün n sesini verdim.ama çok kötü yazıyolar  ne yaptıysam yazı yönlerini değiştiremiyorum.eğik yazamıyolar.

Çevrimdışı tulyum

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 188
  • 266
  • 188
  • 266
30 Kas 2010 21:22:29
Arkadaşlar Ev Ödevi Olarak Okuma Mı Yoksa Dikte Mi Veriyorsunuz.çocuklar Hem Okuma Hem Dikte Olunca Çok Sıkılıyorlar Sizce Eve Nasıl Ödev Vermeliyiz

Çevrimdışı fatihyalçınkaya

  • Uzman Üye
  • *****
  • 692
  • 1.080
  • 692
  • 1.080
30 Kas 2010 21:25:29
bir arkadaş hece çarkı göndermişti bulamıyorum.hem öğrencilere hem sınıfa hazırlamıştı.

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 21:30:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
nolur yardım edin noluuuurrr :8 birgün iyi bir gün kötüler. sene başından beri her gün 2 ders dikte yaptırdım. şuan diktede çok iyiler. ne söylesem yazıyorlar. ama iş okumaya gelince.... bugün kaldırdım okutuyorum diktede çatır çatır yazanlar dura dura yavasş yavaş yani zar zor okuyor. normal mi bu ben nerede hata yaptım. neye önem vereyim şu aşamada. ya da bu durum normal mi ben mi çok hızlı olmalarını bekliyorum.... pofffffff bir de çok sıkıldım ben yaaaaaaaaaa.............
sevtap öğretmenim ve tüm zümrelerim diktede iyi okumada yavaş diyenler şuna dikkat edeceksiniz okuma ve yazmayı birlikte yapacaksınız birinden birine ağırlık verirseniz diğerinde zayıf olur hem yazmayı hem okumayı eşit şekilde götüreceksiniz

Çevrimdışı konuk35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 1.346
  • 2.800
  • 1.346
  • 2.800
30 Kas 2010 21:32:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim cavarlarım m harfiyle birlikte düzeldiler artık olayı kavradılar.Tam rahatladım derken sağlığımla ilgili aldığım haber beni çok üzüyor....
Geçmiş olsun öğretmenim..

Çevrimdışı NİL35

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 11.018
  • 107.137
  • 11.018
  • 107.137
30 Kas 2010 21:34:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sevgili moderatörümüze sesleniyorum buradan günlüğü yeni bir sayfada açabilir mi?
Sevgili çalışkan 1. sınıf arkadaşlarım :)
Yeni günlügümüzü  yeni bir sayfada ,
2. dönemin başında açacagız olur mu?
Hepinize başarılar,iyi çalışmalar diliyorum.

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
30 Kas 2010 21:36:01
ya arkadaşlar n seisnde olan var mı

Çevrimdışı snfci42

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 21
  • 80
  • 21
  • 80
30 Kas 2010 21:37:03
Sayın zümrelerim matematikte 1.dönem itibariyle çocuklara ne öğretmemiz gerekiyor,1.dönem sonunda neleri kavramış olmalılar özellikle deneyimli öğretmen arkadaşlarıma soruyorum,teşekkürler...

Çevrimdışı fatihyalçınkaya

  • Uzman Üye
  • *****
  • 692
  • 1.080
  • 692
  • 1.080
30 Kas 2010 21:38:30
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bir arkadaş hece çarkı göndermişti bulamıyorum.hem öğrencilere hem sınıfa hazırlamıştı.

Çevrimdışı bldnl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
30 Kas 2010 21:39:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun öğretmenim..
Allah razı olsun öğretmenim..

Çevrimdışı nurfedaisi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 494
  • 1.038
  • Müdür Yardımcısı
  • 494
  • 1.038
  • Müdür Yardımcısı
30 Kas 2010 21:42:16
ceren hocam ben geçen cuma o vedim pazartesi r yarında m vermeyi düşünüyorum diğer arkadaşlara göre geri kalmıştım biraz hızlanmam gerek diye düşünüyorum ama yinede bulunduğum okula göre iyi gidiyorum

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK