Sayın zümrelerim matematikte 1.dönem itibariyle çocuklara ne öğretmemiz gerekiyor,1.dönem sonunda neleri kavramış olmalılar özellikle deneyimli öğretmen arkadaşlarıma soruyorum,teşekkürler...
öğretmenim, 1. sınıfın ilk döneminde; geometrik cisimler(silindir,koni,prizma, küre),örüntüler, uzamsal ilişkiler, azlık-çokluk karşılaştırmaları rakamlar, ileri geri ritmik saymaları veriyorum ben.
rehberlik müfettişim rakamları yavaş yavaş ver dediği için konuların arasına serpiştirerek ortalama her haftaya 1 rakam şeklinde gittim. şu anda ritmik saymalara başlıyorum. 1'er 1'er 20 ye kadar diye geçiyor kılavuzlarda ama ben 100e kadar saydırıyorum. 10'ar ileri-geri 100 e kadar. 20 den geriye sayma öğreteceğim bu dönem. 2. dönem de toplama çıkarma yaparız diye düşünüyorum..