İlkokuma Yazma Günlüğü

Çevrimdışı zerezek3

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 636
  • 671
  • 636
  • 671
30 Kas 2010 21:44:50
10 içerisinde basit toplama ve çıkarmayı bu sistemde okumayı az hatayla yazmayı
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın zümrelerim matematikte 1.dönem itibariyle çocuklara ne öğretmemiz gerekiyor,1.dönem sonunda neleri kavramış olmalılar özellikle deneyimli öğretmen arkadaşlarıma soruyorum,teşekkürler...

Çevrimdışı zerezek3

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 636
  • 671
  • 636
  • 671
30 Kas 2010 21:48:06
sınıfta dikte ağırlıklı çalışıyorum eve daha fazla okuma özellikle hikayeleri
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar Ev Ödevi Olarak Okuma Mı Yoksa Dikte Mi Veriyorsunuz.çocuklar Hem Okuma Hem Dikte Olunca Çok Sıkılıyorlar Sizce Eve Nasıl Ödev Vermeliyiz

Çevrimdışı glldn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.006
  • 1.078
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.006
  • 1.078
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 21:50:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın zümrelerim matematikte 1.dönem itibariyle çocuklara ne öğretmemiz gerekiyor,1.dönem sonunda neleri kavramış olmalılar özellikle deneyimli öğretmen arkadaşlarıma soruyorum,teşekkürler...

öğretmenim, 1. sınıfın ilk döneminde; geometrik cisimler(silindir,koni,prizma, küre),örüntüler,  uzamsal ilişkiler, azlık-çokluk karşılaştırmaları rakamlar, ileri geri ritmik saymaları veriyorum ben.
rehberlik müfettişim rakamları yavaş yavaş ver dediği için konuların arasına serpiştirerek ortalama her haftaya 1 rakam şeklinde gittim. şu anda ritmik saymalara başlıyorum. 1'er 1'er 20 ye kadar diye geçiyor kılavuzlarda ama ben 100e kadar saydırıyorum. 10'ar ileri-geri 100 e kadar. 20 den geriye sayma öğreteceğim bu dönem. 2. dönem de toplama çıkarma yaparız diye düşünüyorum..

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
30 Kas 2010 21:50:49
'nurfedaisi' Hocam Bu Durumda Ben De Geç Kalmışım Hem De Baya.ama Çocukar Güzel Yazamıyolar Ben De Üstlerinde Çok Duruyorum İyi Yazsınlar Diye.hafta Da Bir Ses Veriyorm.oofffff

Çevrimdışı glldn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.006
  • 1.078
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.006
  • 1.078
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 21:51:24
bldnl öğretmenim geçmiş olsun. inşallah sağlığınız eskisinden bile daha iyi olur çok yakın zamanda :)

Çevrimdışı deniz.im

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 135
  • 160
  • 135
30 Kas 2010 21:57:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben bugün n sesini verdim.ama çok kötü yazıyolar  ne yaptıysam yazı yönlerini değiştiremiyorum.eğik yazamıyolar.
defterlerini eğik  tuttrun öğretmenim

Çevrimdışı SDN

  • Uzman Üye
  • *****
  • 964
  • 1.251
  • 964
  • 1.251
30 Kas 2010 22:01:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim cavarlarım m harfiyle birlikte düzeldiler artık olayı kavradılar.Tam rahatladım derken sağlığımla ilgili aldığım haber beni çok üzüyor....
çok geçmiş olsun hocam

Çevrimdışı anayasa

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 51
  • 431
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 51
  • 431
  • 4. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 22:02:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
benim cavarlarım m harfiyle birlikte düzeldiler artık olayı kavradılar.Tam rahatladım derken sağlığımla ilgili aldığım haber beni çok üzüyor....
Geçmiş olsun Öğretmenim.İnşallah ciddi bi sorun değildir:( Acil şifalar dilerim.

Çevrimdışı bldnl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
30 Kas 2010 22:03:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bldnl öğretmenim geçmiş olsun. inşallah sağlığınız eskisinden bile daha iyi olur çok yakın zamanda :)
glldn öğretmenim Allah Razı olsun.İnşallah dediğiniz gibi olurum.Guatr teşhisi koydular ama kesin bir şey yok henüz...

Çevrimdışı bldnl

  • Uzman Üye
  • *****
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
  • 647
  • 589
  • Okul Müdürü
30 Kas 2010 22:10:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çok geçmiş olsun hocam

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Geçmiş olsun Öğretmenim.İnşallah ciddi bi sorun değildir:( Acil şifalar dilerim.
Sevgili öğretmenlerim Allah Razı olsun sizlerden.Umarım kötü bir şey çıkmaz..

Çevrimdışı zerezek3

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 636
  • 671
  • 636
  • 671
30 Kas 2010 22:11:42
2 yıl önce 46 mevcutlu 1.sınıf okuttum bu yılda 1. sınıfı okutuyorum uyguladığım yöntemle toplama eldesiz çıkarma deste bozmaksızın 100 içerisinde işlem başarıları firesiz...peki nasıl
 toplama ve çıkarma kavramını verdikten sonra
evde veliler işlemleri kurarlar çocuklar işlem sonucunu yaparlar sınıfta hergün düzenli kontrol
bu süreç bir yıl devam eder sonuç mu yüzde yüz
okuma yazmada uyguladığımızın  matematik versiyonu

Çevrimdışı ceren8648

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 97
  • 23
  • 97
  • 23
30 Kas 2010 22:16:18
Defteri Eğik Tutturyorum Ama Fayda Etmiyor.birleştirlmiş Sınıflar Olunca Bi Hayli Zorlanıyorum.yazıları Çok Kötü.çok Üstünde Duryorum Ama Fayda Etmiyor.ne Yapacam Bilmiyorum. N Sesindeyim Çok Geride Kaldı
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
defterlerini Eğik  Tuttrun Öğretmenim

Çevrimdışı glldn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.006
  • 1.078
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.006
  • 1.078
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 22:17:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
defterlerini eğik  tuttrun öğretmenim

ben sürekli olarak defterlerini düz tutmaları kosunda uyarıyorum. defteri eğik tutmak mı lazım?
hata mı yapıyorum?
 defterleri dik tutup yazılarını eğik yazmalarını söylüyorum.
 yazılar ise bazen eğik bazen dik.

Çevrimdışı glldn

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.006
  • 1.078
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 1.006
  • 1.078
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 22:20:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
glldn öğretmenim Allah Razı olsun.İnşallah dediğiniz gibi olurum.Guatr teşhisi koydular ama kesin bir şey yok henüz...

öğretmenim sakın ha tek doktorla tedaviye başlamayın. muhakkak farklı doktorlara da görünün. kimi doktorlar malesef felaket tellalı oluyorlar.. umarım şimdi gittiğiniz hekim yanılmıştır :)

Çevrimdışı selcuk

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 6.271
  • 1.461
  • 1. Sınıf Öğretmeni
30 Kas 2010 22:20:41
arkadaslar elınızde 3 seslı hece tablosu olan varmı acaba ???

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK