Konu: İzinler Hakkında Sormak İstedikleriniz  (Okunma sayısı 459235 defa)

abdullahbozok

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 3.360
  • Teşekkür 4684
    • Çevrimdışı
  • # 06 Oca 2020 17:25:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
4 şubat salı günü doğum öncesi izine ayrılacak bir öğretmenin 15 tatile denk gelen 2 haftalık süre izinliymiş gibi mi işlem yapılır doğum sonrasına bu süre ilave edilirken? Yani 2 hafta izin kullanmış gibi mi düşünülüyor.

Dogum 40 hafta olarak hesaplanir. Son uc hafta 37.38.39. Hafta zaten aktarim olmaz iznini kullanmis olur. Yani 15 tatildeki izin dogum oncesi kullandi bitti. Aktarilmaz. Rüzgarda içilen sigara misali;)

10minutes

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 31
  • Teşekkür 28
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2020 19:10:45
Arkadaşlar önmelidir...

Eşim 24.12.2019 tarhinde kadar yani son 3 haftaya kadar Doktor raporu ile çalıştı. Muhtemel doğum tarihi 14/01/2020 olan cocuğumuz 03/01/2020 tarihinde doğdu. Bu durumda doğum sonrası izin kaç gün yazılmalı.

1- muhtemel doğum tarihi 14/01/2020
2- doğumun gerçekleştirigi tarih 03/01/2020
3- 37. haftada doğum öncesi izne ayrıldı.

Başkan600

  • Üye
  • *
  • İlköğretim Öğrencisi
  • İleti: 156
  • Teşekkür 113
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2020 19:25:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar önmelidir...

Eşim 24.12.2019 tarhinde kadar yani son 3 haftaya kadar Doktor raporu ile çalıştı. Muhtemel doğum tarihi 14/01/2020 olan cocuğumuz 03/01/2020 tarihinde doğdu. Bu durumda doğum sonrası izin kaç gün yazılmalı.

1- muhtemel doğum tarihi 14/01/2020
2- doğumun gerçekleştirigi tarih 03/01/2020
3- 37. haftada doğum öncesi izne ayrıldı.

Doğum öncesi kullanamadığı tüm süreler ve fiilen çalıştığı süreler doğum sonrası 56 güne eklenir.

56+35+11

10minutes

  • Aktif Üye
  • **
  • İleti: 31
  • Teşekkür 28
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2020 19:28:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Doğum öncesi kullanamadığı tüm süreler doğum sonrası 56 güne eklenir.

Sayın hocam işte bu kaç gün olacak? Bakarsanız sevinirim. hastane zaten 13.04.2020 ye kadar işgöremezlik raporu vermiş.  buna kaç gün daha ekleyeyim 5 hafta daha mı yani ?

Başkan600

  • Üye
  • *
  • İlköğretim Öğrencisi
  • İleti: 156
  • Teşekkür 113
    • Çevrimdışı
  • # 07 Oca 2020 19:29:35
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam işte bu kaç gün olacak? Bakarsanız sevinirim. hastane zaten 13.04.2020 ye kadar işgöremezlik raporu vermiş.  buna kaç gün daha ekleyeyim 5 hafta daha mı yani ?

Sayın hocam hastanenin yazdığı bizi ilgilendirmez. Sizin 56 gün doğum sonrası, 35 gün fiilen çalışılan 5 haftalık süre 11 de erken doğum sebebi ile kullanılmayan süre hesaplayın

ali_ates

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 179
  • Teşekkür 539
    • Çevrimdışı
  • # 08 Oca 2020 10:12:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Dogum 40 hafta olarak hesaplanir. Son uc hafta 37.38.39. Hafta zaten aktarim olmaz iznini kullanmis olur. Yani 15 tatildeki izin dogum oncesi kullandi bitti. Aktarilmaz. Rüzgarda içilen sigara misali;)
hocam bizim 37. Haftamız şubat ayının 10 unda falan oluyor. O yüzden soruyorum doktor o zamana kadar çalışabilir raporu veriyor. Arada kalan 15 tatil yine de izinli gibi mi sayılıyor.

abdullahbozok

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 3.360
  • Teşekkür 4684
    • Çevrimdışı
  • # 08 Oca 2020 10:45:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam bizim 37. Haftamız şubat ayının 10 unda falan oluyor. O yüzden soruyorum doktor o zamana kadar çalışabilir raporu veriyor. Arada kalan 15 tatil yine de izinli gibi mi sayılıyor.

15 Tatilden önce yani 17 Ocak gibi doğum öncesi izne çıksa idi tatilde kullandığı izinlerde aktarılırdı. fakat 15 tatil sonrası 37 hafta da yani son 3 haftasında izne ayrılıyorsa fiilen çalışmadığı 20 Ocak 3 Şubat arası izni doğum sonrasına aktaramaz. aynı yaz tatilinde aktarılmadığı gibi

übübü

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 145
  • Teşekkür 99
    • Çevrimdışı
  • # 08 Oca 2020 10:48:26
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sayın hocam işte bu kaç gün olacak? Bakarsanız sevinirim. hastane zaten 13.04.2020 ye kadar işgöremezlik raporu vermiş.  buna kaç gün daha ekleyeyim 5 hafta daha mı yani ?
. Buna eklenecek bir şey yok hocam. Tüm günleri eklemişler zaten

sesseda

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 89
  • Teşekkür 18
    • Çevrimdışı
  • # 13 Oca 2020 21:40:39
Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim geçen hafta çarşamba günü çalışabilir raporumu verdim yalnız idarecimiz daha işlememiş bu hafta içinde bir ara işlerim diyor böyle bir şey mümkün mü geçmişe yönelik işlenebiliyor mu 

Başkan600

  • Üye
  • *
  • İlköğretim Öğrencisi
  • İleti: 156
  • Teşekkür 113
    • Çevrimdışı
  • # 13 Oca 2020 21:49:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar 32 haftalık hamileyim geçen hafta çarşamba günü çalışabilir raporumu verdim yalnız idarecimiz daha işlememiş bu hafta içinde bir ara işlerim diyor böyle bir şey mümkün mü geçmişe yönelik işlenebiliyor mu 

Hocam çalışmak istiyorsanız zaten işlemeyecek. Oraya kullanılan kullanılacak izinler işlenir

sesseda

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • İleti: 89
  • Teşekkür 18
    • Çevrimdışı
  • # 13 Oca 2020 21:55:07
Anladım hocam çok sağ olun ben de mebbiste göremeyince panik oldum

asibi

  • Üye
  • *
  • İleti: 14
  • Teşekkür 0
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2020 13:59:12
Arkadaşlar yıllık izni mebbise işlemekte sorun yaşıyorum. Yıllık izin (arşiv) diye bi bölüm açılmış.Aktif dönem işleri bu ekrandan yapılamaz yıllık izin(yeni) ekranını kullanınız diyor ama öyle bir bölüm yok. Nasıl ileyeceğiz bilen var mı?

abdullahbozok

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 3.360
  • Teşekkür 4684
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2020 14:04:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar yıllık izni mebbise işlemekte sorun yaşıyorum. Yıllık izin (arşiv) diye bi bölüm açılmış.Aktif dönem işleri bu ekrandan yapılamaz yıllık izin(yeni) ekranını kullanınız diyor ama öyle bir bölüm yok. Nasıl ileyeceğiz bilen var mı?

kişisel şifrenizle kendi mebbisinize giriyorsanız görünmez. kurum şifresi ile girip bakmalısınız. yine görünmüyorsa ilçe yetkileri tanımlamamış olabilir

tatestates

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 404
  • Teşekkür 275
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2020 14:09:09
Değerli ogretmenlerim,yüksek lisans a devam eden öğretmenler için izin durumu oluyor mu?

abdullahbozok

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • Okul Müdürü
  • İleti: 3.360
  • Teşekkür 4684
    • Çevrimdışı
  • # 15 Oca 2020 14:11:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Değerli ogretmenlerim,yüksek lisans a devam eden öğretmenler için izin durumu oluyor mu?
haftada bir gün veriliyor. dersi aksamadan, ders boşatma ya da sınıfcı falan ise o güne branş dersleri koyarak

 

Egitimhane.Com ©2006-2023