Koronavirüs Vakası

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 32.938
  • 513.363
  • 32.938
  • 513.363
02 May 2020 18:46:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
uzman üyenin maaşı ne kadar:) sigorta,  pirim?

Tamamen sembolik bir şey hocam. Sitedeki artısı çay servisinin olması.

Ego artıran bir fonksiyonu yok ama baştan beri ego tavansa ona yapacak bir şey yok işte :)

Çevrimdışı Sevim Koş

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 99
  • 215
  • 99
  • 215
02 May 2020 18:53:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tamamen sembolik bir şey hocam. Sitedeki artısı çay servisinin olması.

Ego artıran bir fonksiyonu yok ama baştan beri ego tavansa ona yapacak bir şey yok işte :)
Bilge üye olmak istiyorum. Dilekçe ile mi başvuru yapacağız öğretmenim? Dilekçe örneği varsa paylaşır misiniz?

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
02 May 2020 18:56:48
Bilge üye olmak için Nepal Katmanduda şerpalarla yürüyüş yapmış olmak şartı var:))

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 32.938
  • 513.363
  • 32.938
  • 513.363
02 May 2020 18:59:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bilge üye olmak istiyorum. Dilekçe ile mi başvuru yapacağız öğretmenim? Dilekçe örneği varsa paylaşır misiniz?

Dilekçeye gerek yok öğretmenim. Paylaşım, yardımseverlik, tutum ve davranışlar uzman üyelikten sonraki aşama olan bilge üyelik için yeterli öğretmenim. Derdi eğitim olan arkadaşlarla yürümek isteriz. :)

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 32.938
  • 513.363
  • 32.938
  • 513.363
02 May 2020 19:01:22
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bilge üye olmak için Nepal Katmanduda şerpalarla yürüyüş yapmış olmak şartı var:))

Orası neresi başkan :D

Çevrimdışı php_korsan

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.107
  • 14.682
  • 13.107
  • 14.682
02 May 2020 19:03:26
Akşam izledim müdürüm çok güzel bir yer Everest...

Çevrimdışı tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.941
  • 16.312
  • 13.941
  • 16.312
02 May 2020 19:14:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Orası neresi başkan :D


Pakistan üzerinden gidiliyor yanlış hatırlamiyorsam Everest yıllardır hayalimdi . Onlarca tırmanış videoları izledim içlerinde trajediler de olan 
Evereste çıkacak dağcıların yanındaki  eşya taşıyan yerel halktan hamal tabiri diyebileceğimiz yardımcılar .Bu  eşya taşıyanlar defalarca kez tırmanısa katilan tecrubeli insanlar şerpalar

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 32.938
  • 513.363
  • 32.938
  • 513.363
02 May 2020 19:25:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Pakistan üzerinden gidiliyor yanlış hatırlamiyorsam Everest yıllardır hayalimdi . Onlarca tırmanış videoları izledim içlerinde trajediler de olan 
Evereste çıkacak dağcıların yanındaki  eşya taşıyan yerel halktan hamal tabiri diyebileceğimiz yardımcılar .Bu  eşya taşıyanlar defalarca kez tırmanısa katilan tecrubeli insanlar şerpalar

Brad Pitt'in Tibet'te 7 Yıl filmini izlediğimde Asya'nın bu bölgesine hayran kalmıştım. Umarım gidip görebilme fırsatımız olur.

Çevrimdışı Doğansevil

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.036
  • 12.687
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 3.036
  • 12.687
  • 2. Sınıf Öğretmeni
02 May 2020 19:28:57
...

Çevrimdışı Iyi-Peki-Pekiyi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 212
  • 416
  • 212
  • 416
02 May 2020 19:38:36
Maskeleri okul idaresi dağıtacak deniyor, acaba büyükşehirlerde bu iş nasıl yapılacak? Benim oturduğum semtten okulun bulunduğu semte gidebilmem için iki vasıtaya binmem gerekiyor ve bu çok riskli, endişeleniyorum. Bu işin daha iyi bir yolu yok mu?

Koca salgın geldi geçiyor bir maske sahibi olamadım.  >:(

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 32.938
  • 513.363
  • 32.938
  • 513.363
02 May 2020 19:57:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Akşam izledim müdürüm çok güzel bir yer Everest...

Başkan, Google amcayla ufak çaplı bir gezinti yaptım. Muhteşem yerler buralar. Yalnız bizim iş bu kadar zor değil ama genel olarak insanla uğraşmak oradaki yürüyüş parkuru dan daha zorlu... :)

Çevrimdışı tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.941
  • 16.312
  • 13.941
  • 16.312
02 May 2020 19:58:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Brad Pitt'in Tibet'te 7 Yıl filmini izlediğimde Asya'n6n bu bölgesine hayran kalmıştım. Umarım gidip görebilme fırsatımız olur.


Sebocan hocam .Dikey Limit Türkçe dubjajlı mükemmel bir film   Everset konulu
 ilk sahneleri sıra dışı  mükemmel ötesi

Çevrimdışı tarkan555

  • Bilge Üye
  • *****
  • 13.941
  • 16.312
  • 13.941
  • 16.312
02 May 2020 19:59:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Maskeleri okul idaresi dağıtacak deniyor, acaba büyükşehirlerde bu iş nasıl yapılacak? Benim oturduğum semtten okulun bulunduğu semte gidebilmem için iki vasıtaya binmem gerekiyor ve bu çok riskli, endişeleniyorum. Bu işin daha iyi bir yolu yok mu?

Koca salgın geldi geçiyor bir maske sahibi olamadım.  >:(


maske bulamayan ben   maske mi dağıtacağım  ::) ::)

Çevrimdışı sebocan

  • Yönetim Ekibi
  • *****
  • 32.938
  • 513.363
  • 32.938
  • 513.363
02 May 2020 20:00:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sebocan hocam .Dikey Limit Türkçe dubjajlı mükemmel bir film   Everset konulu
 ilk sahneleri sıra dışı  mükemmel ötesi

İzlemiştim hocam ama buyurduğunuz gibi ilk sahnelerini. Sonrasını devam ettirememiştim. Bu film Amerika'da falan çekilmiştir sanıyordum.

Çevrimdışı cybermavi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.711
  • 1.820
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 1.711
  • 1.820
  • 1. Sınıf Öğretmeni
02 May 2020 20:01:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tamamen sembolik bir şey hocam. Sitedeki artısı çay servisinin olması.

Ego artıran bir fonksiyonu yok ama baştan beri ego tavansa ona yapacak bir şey yok işte :)
bende düşük ego var sebocan hocam😀 egosu yüksek olmak daha yaygın ve insanlar yatkın gibi. Ama şaşırırım nelerin bu kadar beğenirler diye😊küçümsemek değil aksine kendini yüksekte görmek marifet gibi geliyor bana

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK