Tarla ekili bir tarlaymış hocam.Ama insan hayatı herşeyden önemli olsa gerek.Doğru bir davranış sergilenmemiş.Kimin başına ne zaman ne geleceği belli olmaz.
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
O tarla sahibi insan olamamış belli, ama devletinde onun göreceği zarar ne ise onu karşılayacağını belirtip, tarla sahibi istese istemesede o hastayı alması gerekirdi.
Hasta kimse yasal olarak hak doğmuştur diye düşünüyorum hem komşusuna, hemde devlete karşı.