süreyyatemircan
04 Mart 2009
ben sırf bu şiir yüzünden üye oldum bu siteye.
şairini bilmiyorum,ama ilkokul 1 veya 2 de idim okuldaki müsamere için öğretmen verdiğinde...
nasıl ezberlerim bu kadar uzun bir şiiri demiştim .Şimdi iki çoçuk annesi 44 yaşındayım ve aklımda kaldığınca ilk dizelerini yazdım bu site çıktı karşıma ..En azından şiiri elde etmem için üye olmam gerekiyordu..tüm öğretmenlere sevgi ve saygılarımla...çocukluğuma döndüm bir anda.