Ucreti de iki kati sayın hocam.Artik MEB'de çok fazla sinav olmadığı için Lgs bir günde iki oturum ile.bence daha avantajlı.
Evet LGS'de puan x2 ama ücret te x2.
Yine de o şekilde diğer sınavlar ile karşılaştırıldığında bana dezavantajlı gibi geldi. Çünkü gözetmene LGS’de her oturum için eklenen puan 91 iken açık lise veya bursluluk sınavında bu puan 63 oluyor. Bu oturum başı ücretleri ise aynı miktarda. Aynı ücrete daha az puan eklenen sınav bana daha avantajlı ve verimli gibi geliyor. Birkaç sayfa önce LGS’de eklenen puanı tek oturum puanı olarak düşünüp bir hesap yapmıştım ve LGS’yi %38 oranında daha avantajlı bulmuştum ancak LGS’de gözetmene 91+91=182 puan veriliyorsa o avantaj dezavantaja dönüşüyor gibi