Mevlana der ki;sarılmayı bilir misin ? Sahiplenmeyi, sahiplendiğinde sadık kalmayı ? Sen bilir misin aşık olmayı ? Bölünebilir misin ikilere, üçlere… Gerekirse binlere ? Yapabilir misin ? Gerçekten sevebilir misin ? "sevmenin demesi" olmaz. unutma, ya çok seversin bir kere, ya da hiç sevmezsin...