Benim Gülüm'e...Zaman geçer...İnsan geçer...
Dünyada her şey geçer;zaman öyle bir zaman olur ki sevda da zamana ayak uyduramaz..
Gönül sevdada geçer,gönüle yar geçer..
Çok değil,sadece birazcık mevsim geçer.
... Sıcak gelir..Kış gelir;bahar geçer...
Taşın yanında ağır olduğunu,ateşin ancak düştüğü yeri yaktığını yeni öğrendim..
Aşk da ateş mi demektir?
Hani her _düştüğü_ gönlü yakar ya..
Mevsimlerden gözyaşı değil henüz,
Mevsim Aşk mevsimi..
Ey sevdamın Gül Hatun'u,beşinci mevsimim sensin.
Sen sadece sen değilsin,
Bensin..Bendesin ..Benimsin...
Mevlana'nın eşi Gevher Banu'ya mektubu