Olmadı diye sızlanmıyorum, diyorum ki;
"Hayırlı olsaydı zaten Allah verirdi"...
Üzülmüyorum gitti diye, diyorum ki;
"Allah sevdiği kullarına sıkıntı verir".
Ama hala ağlıyorum, Ve biliyorum ki;
"Hüzündür kalbi taze tutan"
Ve şimdi sadece gidene kalan yüreğime dua ediyorum;
"Allah'ım kalbime hüzün düştü, İstikamet ver."