Temmuz artışı mevcut fark ve iki aylık gelecek enflasyona göre tahminim yüzde 14.5 olur.
TÜİK başkanı değişmiş🤭Gitmeden bir kıyak yapayım dedi galibaO yüzden mayıs ve haziran eksi rakamlar beklenebilir,maaş artış oranı yüzde 10 da kalabilir...Çok yazık.
TUİK başkanı neden değişti.Nisan ayı enflasyon normal açıklamasının etkisi mi var?