Okul Yöneticileri Odası 2017-2018

Çevrimdışı yeşilyazı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.588
  • 1.135
  • 1.588
  • 1.135
05 Haz 2018 13:46:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
1. dönem sonu okulumuza nakil gelen bir öğrencinin daha önceki okullarında sınıf tekrarı yapıp yapmadığını e-okuldan görebiliyor muyuz? Veli beyanı yeterli midir?
e-okulda kurum işlemleri - not işlemleri - not kilitle - rapor (yazıcı simgesi) - Geçmiş Dönemlere Ait Karne Bilgileri veya Geçmiş Yıllara Ait Sınıf Geçme Defterinden sınıf tekrarı olup olmadığını kontrol edebilirsin hocam.

Çevrimdışı mali8057

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.032
  • 392
  • 5.032
  • 392
05 Haz 2018 13:47:26
2014 yılında ortaokuldan mezun olan birine hangi belgeyi vereceğim? E-okuldan nereden bulabilirim?

Çevrimdışı mersin123

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 1.998
  • 2.125
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Haz 2018 13:50:43
Arkadaşlar bugün benim sınıfta hiç bir öğrenci gelmedi sınıf defterini normal ders işlendi şeklinde yazacakmıyız

Çevrimdışı muratxx1988

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.435
  • 613
  • 1.435
  • 613
05 Haz 2018 13:52:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2014 yılında ortaokuldan mezun olan birine hangi belgeyi vereceğim? E-okuldan nereden bulabilirim?
Öğrenci işleri  raporlar sekmesine girin oradan geçmiş dönem öğrenim belgesi var hocam

Çevrimdışı muratxx1988

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.435
  • 613
  • 1.435
  • 613
05 Haz 2018 13:52:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar bugün benim sınıfta hiç bir öğrenci gelmedi sınıf defterini normal ders işlendi şeklinde yazacakmıyız

Öğrenci gelmediyse kazanım yazılmaz hocam.Ek dersinden de yararlanamazsınız.

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.810
  • 8.642
  • 10.810
  • 8.642
05 Haz 2018 13:53:42
.

Çevrimdışı muratxx1988

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.435
  • 613
  • 1.435
  • 613
05 Haz 2018 13:56:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ne desem bilemedim şimdi. Biri yap diyor biri yapma diyor. Günün sürprizi. Resmi yazı resmi e-postayı döver.
Öğretmenlerimize zümre toplantılarını yaptıralım mı yani habib hocam

Çevrimdışı mali8057

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.032
  • 392
  • 5.032
  • 392
05 Haz 2018 13:57:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğrenci işleri  raporlar sekmesine girin oradan geçmiş dönem öğrenim belgesi var hocam
Çıkardım, teşekkürler. Ancak Belge no boş gözüküyor. Bunu direkt versem geçerli olur mu?

Çevrimdışı mrtmrl

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 843
  • 338
  • 843
  • 338
05 Haz 2018 13:58:10
arkadaşlar okul e postasına mail geliyor ama karşılık verince teslim edilmedi diye hemen uyarı geliyor. outlook 2007 kullanıyorum

Çevrimdışı muratxx1988

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.435
  • 613
  • 1.435
  • 613
05 Haz 2018 13:59:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çıkardım, teşekkürler. Ancak Belge no boş gözüküyor. Bunu direkt versem geçerli olur mu?
dys üzerinden vereceksiniz hocam dys şablonları var hazır

Çevrimdışı sınıff58

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 476
  • 239
  • 476
  • 239
05 Haz 2018 14:01:37
9 10 haziran idareci ek dersi nasıl olacak bilgisi olan

Çevrimdışı duncajet

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 892
  • 125
  • 892
  • 125
05 Haz 2018 14:09:02
Arkadaşlar okulmuza ,il içinden hizmetli geldi. İl içi atamalarda göreve başlamak için 15 günlük bir meyil oluyor mu yoksa hemen başlamalı mı?

Çevrimdışı svcn39

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 248
  • 94
  • 248
  • 94
05 Haz 2018 14:11:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Doğru yapmışsınız Hocam. 3. maddeye bakarsanız.

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
habib hocam yarın öğrencilerin kalma geçme durumlarını içeren genel bir toplantı yapacağız.E müfredatta her sınıf sevisesinde mi şök oluşturmalıyız?yoksa e müfredatta 5.6.7.8. sınıfların geçme kalma durumları diyerek mi bir toplantı oluşturacağız?
Sınıf rehber öğretmenleri ayrıca şök oluşturacak mı e müfredat üzerinde?

Çevrimdışı Hussaine

  • Üye
  • *
  • 17
  • 8
  • 17
  • 8
05 Haz 2018 14:33:56
2-3 birleştirilmiş sınıf öğretmenimiz var . Tüm işlemlerini yaptı, karne görüşünü bile yazdı ancak davranış notlarını giremiyor. Yetkilendirmede de herhangi bir sıkıntı yok, çözümü nasıl olabilir bilen var mı arkadaşlar?

Çevrimdışı hazanyeli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 161
  • 266
  • 161
  • 266
05 Haz 2018 14:35:32
İlkokul olarak sene sonu yapılacak idari işler nelerdir?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK