Okul Yöneticileri Odası 2017-2018

Çevrimdışı PINARCIK

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.796
  • 30.417
  • 5.796
  • 30.417
06 Haz 2018 08:48:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
günaydın arkadaşlar...önümüzdeki seminer için imza sirküsü olan arkadaşlar bizimle paylaşabilir mi ? teşekkürler..
Buyrun hocam;

Çevrimdışı turko_

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.188
  • 1.495
  • Okul Müdürü
  • 2.188
  • 1.495
  • Okul Müdürü
06 Haz 2018 08:49:57
8.sınıf öğrencilerinden ortalaması 90 olan ve zayıfı olmayan bir öğrenci ŞÖK'e kalmış. Baktım devamsızlığı 13 gün gözüküyor.
Neden dolayı şöke kalmış?

Çevrimdışı yeşilyazı

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.588
  • 1.135
  • 1.588
  • 1.135
06 Haz 2018 09:07:00
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şök toplantısı desimal i ne olabilir arkadaşlar ?
50.99 veya 100 olabilir.

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
06 Haz 2018 09:10:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
8.sınıf öğrencilerinden ortalaması 90 olan ve zayıfı olmayan bir öğrenci ŞÖK'e kalmış. Baktım devamsızlığı 13 gün gözüküyor.
Neden dolayı şöke kalmış?
ŞÖKK yazının yanında yazan rakam kaç?

Çevrimdışı gizilyakamoz

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 101
  • 22
  • Müdür Yardımcısı
  • 101
  • 22
  • Müdür Yardımcısı
06 Haz 2018 09:11:03
arkadaşlar merhaba ilkokul 4.sınıf ders içi katılım notlarını her dersten 2 tane mi yoksa 2 saat üzeri olanları 3 tane mi girdiniz?

Çevrimdışı frd03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.591
  • 766
  • 2.591
  • 766
06 Haz 2018 09:11:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yersiz şikayet varsa...
şikayet in kapsamı ne çekemeyen öğretmende şikayet eder Veli de

Çevrimdışı frd03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.591
  • 766
  • 2.591
  • 766
06 Haz 2018 09:12:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
teşekkür ederim
yapılıyor hocam bizim okuldaki öğretmenin eşi ilçenin bir kasabasında kendi aynı ilçenin bir köyünde yapıyor hep

Çevrimdışı creasy

  • Moderatör
  • *****
  • 9.132
  • 12.450
  • 9.132
  • 12.450
06 Haz 2018 09:15:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
arkadaşlar merhaba ilkokul 4.sınıf ders içi katılım notlarını her dersten 2 tane mi yoksa 2 saat üzeri olanları 3 tane mi girdiniz?
2 saate kadar 2 tane, 3 saat ve fazlası için 3 tane girilecek hocam.

Çevrimdışı fredic

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 792
  • 2.765
  • Okul Müdürü
  • 792
  • 2.765
  • Okul Müdürü
06 Haz 2018 09:18:18
Arkadaşlar kolay gelsin, 1 Mayıs'ta idarecilerden de kesinti oluyor muydu?

Çevrimdışı mali8057

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.032
  • 392
  • 5.032
  • 392
06 Haz 2018 09:19:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
şikayet in kapsamı ne çekemeyen öğretmende şikayet eder Veli de
Okul başarısının düşüklüğünü müdüre bağlamak.

Çevrimdışı boldacıisa

  • Yeni Üye
  • 7
  • 0
  • 7
  • 0
06 Haz 2018 09:20:43
hocalarım günaydın
şöke kalan öğrenci karnelerini nereden çıkarıyoruz.

Çevrimdışı creasy

  • Moderatör
  • *****
  • 9.132
  • 12.450
  • 9.132
  • 12.450
06 Haz 2018 09:21:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar, zorunlu hizmet hesabında emekliliğe esas süre mi yoksa kadrolu öğretmenliğe esas süremi geçerli?
Zorunlu hizmet bölgesinde kadrolu ve sözleşmeli olarak geçirilen süreler hocam. Bunu oradan hesaplamanız her zaman doğru sonuç vermeyebilir. Hesabını kendiniz yapmalısınız.

Çevrimdışı PINARCIK

  • Bilge Üye
  • *****
  • 5.796
  • 30.417
  • 5.796
  • 30.417
06 Haz 2018 09:21:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar kolay gelsin, 1 Mayıs'ta idarecilerden de kesinti oluyor muydu?
Evet hocam kesinti yapıldı.

Çevrimdışı creasy

  • Moderatör
  • *****
  • 9.132
  • 12.450
  • 9.132
  • 12.450
06 Haz 2018 09:23:09
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocalarım günaydın
şöke kalan öğrenci karnelerini nereden çıkarıyoruz.
hızlı ders notu girişi-yazıcı simgesi-Karne - 5,6,7 ve 8 Sınıflar (Siyah-Beyaz) (Ş.Ö.K.K.)

Çevrimdışı frd03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.591
  • 766
  • 2.591
  • 766
06 Haz 2018 09:25:45
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okul başarısının düşüklüğünü müdüre bağlamak. Klasik ondan bişey çıkaramazlar

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK