Okul Yöneticileri Odası 2017-2018

Çevrimdışı öğretmen0366

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.765
  • 5.239
  • Müdür Yardımcısı
  • 3.765
  • 5.239
  • Müdür Yardımcısı
24 Eki 2017 15:14:20
Arkadaşlar öğretmenimiz e okuldan kullanıcı adı ve şifresiyle girdiğinde öğrenci ara butonu aktif değil neden olur acaba?

T.C. No kısıtlaması da yaptım

Çevrimdışı 58GAZİ

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 198
  • 146
  • Müdür Yardımcısı
  • 198
  • 146
  • Müdür Yardımcısı
24 Eki 2017 15:22:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar öğretmenimiz e okuldan kullanıcı adı ve şifresiyle girdiğinde öğrenci ara butonu aktif değil neden olur acaba?
öğretmene ders ataması ve ders programının girilmesi gerekli hocam

T.C. No kısıtlaması da yaptım

Çevrimdışı wesser

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 10.478
  • 21.241
  • Müdür Yardımcısı
  • 10.478
  • 21.241
  • Müdür Yardımcısı
24 Eki 2017 15:32:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] Ogretmenler ogrenci aramak icin sol tarafta bulunun okul no veya kimlik no ile arama yapabilirler

[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]

Çevrimdışı mali8057

  • Uzman Üye
  • *****
  • 5.036
  • 392
  • 5.036
  • 392
24 Eki 2017 15:39:30
Sınıf Öğretmeni Müdür yardımcısı okulda hiç derse girmeden Destek odasında görev alabilir mi?

Çevrimdışı cuma211

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 366
  • 81
  • 366
  • 81
24 Eki 2017 15:48:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar, yönetmeliğe göre ortaokullarda nöbetçi öğrenci olması zorunlu mu?
eskiden vardı kalktı hocam

Çevrimdışı gokhan_erci

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 809
  • 590
  • Müdür Yardımcısı
  • 809
  • 590
  • Müdür Yardımcısı
24 Eki 2017 16:04:05
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sınıf Öğretmeni Müdür yardımcısı okulda hiç derse girmeden Destek odasında görev alabilir mi?
alabilir ancak yaptığı ders saatinin 6 saati maaş karşılığına kesilir, örneğin günde 2 saat verse hafta da vereceği 10 saatin 6 saati maaş karşılığına kesilir kalan 4 saat için ücret alır

Çevrimdışı rengahenk

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 93
  • 86
  • 93
  • 86
24 Eki 2017 16:46:04
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar öğretmenimiz e okuldan kullanıcı adı ve şifresiyle girdiğinde öğrenci ara butonu aktif değil neden olur acaba?

T.C. No kısıtlaması da yaptım


sınıf ders programlarını girdiniz mi hocam?

Çevrimdışı didaktikdeli

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 526
  • 765
  • 526
  • 765
24 Eki 2017 16:49:52
05/07/2011 ve 23/09/2011 doğumlu öğrenciler ram raporuyla anasınıfına kayıt olabilir mi? Bir de ram raporu kayıt erteleme evrakı vardı yükleyebilir misiniz?

Çevrimdışı fatihtuğba

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 160
  • 82
  • 160
  • 82
24 Eki 2017 17:22:46
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
E-okul şifresi ile giriş yapabilirler.
kursa değil hocam ücretli sınıf öğretmeni ebaya girmek istiyor

Çevrimdışı habibocak

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.823
  • 8.654
  • 10.823
  • 8.654
24 Eki 2017 17:27:03
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
kursa değil hocam ücretli sınıf öğretmeni ebaya girmek istiyor

Tamam işte Hocam. Özel okul öğretmenleri ile ücretli öğretmenler EBA'ya e-okul şifreleri ile giriş yapabilirler.

Çevrimdışı quasimodo.35

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 361
  • 214
  • 361
  • 214
24 Eki 2017 18:09:03
İyi akşamlar. Tübitak 4006 projesine nasıl başvuruda bulunuyoruz acaba?

Çevrimdışı antalyalicavit

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.566
  • 852
  • Müdür Yetkili
  • 1.566
  • 852
  • Müdür Yetkili
24 Eki 2017 18:15:33
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
05/07/2011 ve 23/09/2011 doğumlu öğrenciler ram raporuyla anasınıfına kayıt olabilir mi? Bir de ram raporu kayıt erteleme evrakı vardı yükleyebilir misiniz?
05/07/2011 doğumlu olanlar 74 aylık oluyor. 73 aylıklar ram raporuyla ertelenir ama 74 aylıklar ertelenmez diye biliyorum. ama eylül doğumlu olanlar ertelenebilir.

Çevrimdışı poseidon00007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.774
  • 21.883
  • 6.774
  • 21.883
24 Eki 2017 18:22:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
05/07/2011 ve 23/09/2011 doğumlu öğrenciler ram raporuyla anasınıfına kayıt olabilir mi? Bir de ram raporu kayıt erteleme evrakı vardı yükleyebilir misiniz?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
05/07/2011 doğumlu olanlar 74 aylık oluyor. 73 aylıklar ram raporuyla ertelenir ama 74 aylıklar ertelenmez diye biliyorum. ama eylül doğumlu olanlar ertelenebilir.
Heyet raporuyla ram a müracaat edilirse ve RAM da anasınıfına gitmesi uygundur şeklinde rapor tanzim ederse 78 aya kadar 1.sinif kaydi ertelenir.

Çevrimdışı poseidon00007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.774
  • 21.883
  • 6.774
  • 21.883
24 Eki 2017 18:26:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
IE 11 ile okulwebyonetim'e giriyorum ancak guncelleme yapamıyorum. Firefox da yapıyordum az önceye kadar o da gitti. Chrome da öyle. Neden kaynaklanmış olabilir?
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] ogretmenim, konu hakkında görüşünüz ne olur?

Çevrimdışı mamidi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 373
  • 41
  • 373
  • 41
24 Eki 2017 18:31:45
Halk eğitimde okuma yazma kursu açmak için kaç kursiyer olmalı?

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK