Okul Yöneticileri Odası

Çevrimdışı airtor

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.038
  • 1.280
  • Müdür Yardımcısı
  • 6.038
  • 1.280
  • Müdür Yardımcısı
# 27 Haz 2022 12:07:35
idareci arkadaşlar

il içi tayin isteyen bir arkadaşımız var.
bildiğiniz gb 3 yıl şartı var.
Aylıksız İzin Doğum süresinden düşecek mi bu 3 yıl

yardımcı olabilecek var mı

Çevrimiçi seninaskina60

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 467
  • 300
  • 467
  • 300
# 27 Haz 2022 12:09:44
Birleştirilmiş sınıf mudur yetkili öğretmen Haziran ek dersini lütfen paylaşabilir misiniz

Çevrimdışı ailton

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.713
  • 3.323
  • Müdür Yardımcısı
  • 3.713
  • 3.323
  • Müdür Yardımcısı
# 27 Haz 2022 13:10:48
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ama
1.29. Yaz döneminde açılan kursların süresi 4 haftadan az 8 haftadan fazla olamaz.

böyle yazıyor hocam
Karışan nokta iki kursun yani hem 8. sınıf rutin dyk ve yaz kursunun aynı kılavuzda yer alması. Bahsettiğiniz madde normal 8 ve 12. sınıf dyk kapsamında açılan kurslar için geçerli. Yaz kursu için ise 48 saatlik sınırlama söz konusu. O nedenle de 4 hafta yapılmasına müsaade ediyor sistem.Zaten giriş yapmak isterseniz uyarı verip en az 4 en fazla 4 hafta yapabilirsiniz der.

Çevrimdışı meridyen123

  • Yeni Üye
  • 6
  • 0
  • 6
  • 0
# 27 Haz 2022 13:34:51
İlçe Yaz okulunu reddetmiş (ilkokul).
Salı 4 ders Mat
Çarşamba 3 Mat - 3 İng
Perşembe 3 Mat - 3 İng olacak şekilde 4 hafta süreyle toplamda ise 40 saat Mat. ve 26 saat İngilizce oldu. reddetme açıklaması 1.31 demiş orda ise ''Bakanlıkça hazırlanacak çerçeve program kapsamında açılacak yaz okulları bir dersten
haftada 12 saat, toplamda 48 saat olacak şekilde planlanır.'' deniyor. Burda Toplamda dediği iki ders için mi 48 diyor, ben tek ders için düşündüm , ayrıca mecbur 48 mi olacak neden reddetmiş hiç bir şey anlamadım

Çevrimdışı Fani

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.359
  • 171
  • İlköğretim Öğrencisi
  • 1.359
  • 171
  • İlköğretim Öğrencisi
# 27 Haz 2022 13:37:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
12 saatten az olamaz bir haftada
12 saatten az olabilir hocam

Çevrimdışı sinanogretmen

  • Üye
  • *
  • 14
  • 5
  • 14
  • 5
# 27 Haz 2022 13:38:07
hocalarım ben sınıf öğretmeniyim  önceden İngilizce kursuna başvuru yaptım şimdi ise matematik  kursuna da başvuru yapmak istiyorum ama başvuru yapamıyorum Başvuru kısmında matematik dersi gözükmüyor

Çevrimdışı orko79

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.424
  • 689
  • Öğrenci Velisi
  • 1.424
  • 689
  • Öğrenci Velisi
# 27 Haz 2022 13:42:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
12 saatten az olabilir hocam
ben 10 saat yaptım kabul etmedi.12 yapınca kabul etti sistem

Çevrimdışı sınıföğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 292
  • 437
  • Okul Müdürü
  • 292
  • 437
  • Okul Müdürü
# 27 Haz 2022 13:56:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçe Yaz okulunu reddetmiş (ilkokul).
Salı 4 ders Mat
Çarşamba 3 Mat - 3 İng
Perşembe 3 Mat - 3 İng olacak şekilde 4 hafta süreyle toplamda ise 40 saat Mat. ve 26 saat İngilizce oldu. reddetme açıklaması 1.31 demiş orda ise ''Bakanlıkça hazırlanacak çerçeve program kapsamında açılacak yaz okulları bir dersten
haftada 12 saat, toplamda 48 saat olacak şekilde planlanır.'' deniyor. Burda Toplamda dediği iki ders için mi 48 diyor, ben tek ders için düşündüm , ayrıca mecbur 48 mi olacak neden reddetmiş hiç bir şey anlamadım
her ders için 48 saat olarak planlanacakmış hocam

Çevrimdışı ZeynepEyüboğlu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 334
  • 82
  • 334
  • 82
# 27 Haz 2022 14:01:45
.

Çevrimdışı ZeynepEyüboğlu

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 334
  • 82
  • 334
  • 82
# 27 Haz 2022 14:02:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ek ders işlemleri (şifre talebi) içim mal müdürlüğüne yazılan yazı elden mi götürülüyor?

Çevrimdışı meridyen123

  • Yeni Üye
  • 6
  • 0
  • 6
  • 0
# 27 Haz 2022 14:03:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
her ders için 48 saat olarak planlanacakmış hocam


şimdi görüştüm her dersten 48 saat olacakmış, ne eksik ne fazla 48 saat olacak diyor

Çevrimdışı ismil003

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.688
  • 3.328
  • Müdür Yardımcısı
  • 2.688
  • 3.328
  • Müdür Yardımcısı
# 27 Haz 2022 14:35:51
Yaz kursu için ayrı bir ücret oluru mu alınacak yoksa ücret onurunu guncellememiz yeterli mi?

Çevrimdışı onurs_33

  • Üye
  • *
  • 22
  • 4
  • 22
  • 4
# 27 Haz 2022 14:42:15
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Seminer listesi yayınlandı arkadaşlar
listeyi nereden alıyoruz

Çevrimdışı fikret6363

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.619
  • 12.960
  • 3.619
  • 12.960
# 27 Haz 2022 14:59:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
listeyi nereden alıyoruz
Hizmetiçi eğitim-notlar ve duyurular

Çevrimdışı Fani

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 1.359
  • 171
  • İlköğretim Öğrencisi
  • 1.359
  • 171
  • İlköğretim Öğrencisi
# 27 Haz 2022 15:13:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben 10 saat yaptım kabul etmedi.12 yapınca kabul etti sistem
ben de 11 saat yaptım kabul etti hatta ilden de onay aldı

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK