Konu: Okullar Ne Zaman Ve Ne Kadar Süre Kapanır  (Okunma sayısı 638080 defa)

carpediem03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 4.852
  • Teşekkür 8725
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 19:43:47
Bu dönem uzaktan eğitimle tamamlacaksa umarım takvim 2 temmuz filan olmaz,  benim daha fazla uzaktan eğitime sabrım kalmadı. İlkokul için çok zor hele 1. Sınıf için iki kere zor. Umarım haziran başında kapatılır okullar gerekirse ağustos ortasında yüz yüze açılsın ama temmuza kadar bu işkence uzamasın

ayselaysel

  • Üyeliği İptal Edildi
  • Öğrenci Velisi
  • İleti: 7.728
  • Teşekkür 14150
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 19:51:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu dönem uzaktan eğitimle tamamlacaksa umarım takvim 2 temmuz filan olmaz,  benim daha fazla uzaktan eğitime sabrım kalmadı. İlkokul için çok zor hele 1. Sınıf için iki kere zor. Umarım haziran başında kapatılır okullar gerekirse ağustos ortasında yüz yüze açılsın ama temmuza kadar bu işkence uzamasın
Siz şanslı kesimsiniz yine öğretmenim.Hem köy öğretmeni hem 1 .sınıf öğretmeni olduğunuz için uzaktan eğitime fazla maruz kalmadınız.

 
Ben de hiç sevmiyorum uzaktan eğitimi.Maalesef görünen o ki, uzaktan eğitim gelecek yıl da bizimle. :-\

zgryks

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 501
  • Teşekkür 715
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 19:53:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu dönem uzaktan eğitimle tamamlacaksa umarım takvim 2 temmuz filan olmaz,  benim daha fazla uzaktan eğitime sabrım kalmadı. İlkokul için çok zor hele 1. Sınıf için iki kere zor. Umarım haziran başında kapatılır okullar gerekirse ağustos ortasında yüz yüze açılsın ama temmuza kadar bu işkence uzamasın
aman hocam agustos ortasi nereden cikti bitirecegimiz yili agustos ortasinda actik ozluk haklarimizi birer birer yitiriyoruz zaten zamaninda kapansin zamaninda acilsin.

carpediem03

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • İleti: 4.852
  • Teşekkür 8725
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 19:55:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Siz şanslı kesimsiniz yine öğretmenim hem köy öğretmeni hem 1 .sınıf öğretmeni olduğunuz için uzaktan eğitime fazla maruz kalmadınız.

Evet hocam o haldeyken bu kadar bıkkınlık geldi. Ya bir de şöyle bir durum oluyor,  uzaktan eğitimde 6 saat boyunca ders yapma zorunluluğu gibi bir şey oluyor, okulda olsak bi bahçeye çıkarız bahçede oynarız,  resim yaparız,  masal dinleriz... Şimdi uzaktan yine resim vs yaptırıyorum ama yüz yüze gibi olmuyor insan kendini bir garip hissediyor

YS40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 382
  • Teşekkür 298
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 20:55:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bu dönem uzaktan eğitimle tamamlacaksa umarım takvim 2 temmuz filan olmaz,  benim daha fazla uzaktan eğitime sabrım kalmadı. İlkokul için çok zor hele 1. Sınıf için iki kere zor. Umarım haziran başında kapatılır okullar gerekirse ağustos ortasında yüz yüze açılsın ama temmuza kadar bu işkence uzamasın
2 temmuz bir saçmalık zaten ya biz yıllık planlara uygun olarak 6 ders yaptık 18 hazirandan sonra deftere yazacak kazanım yok tekrar yaparız tamam ama sonuçta işledik tüm konuları Ağustos da falan da çağırmasınlar bizde bunaldık artık bogulduk yasaklar canlı ders hayır ders bitince biraz gezelim kafa dagitalim desek ya çocuklara yasak ya saat tutmaz hep ev insan psikolojisini bozuyor

ufukbey

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 795
  • Teşekkür 1126
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 21:03:45
2 temmuz tam saçmalık zaten konular bitince kimse ne canli derse ne okula gelir.
Maç başlamışken kural değişmez bu sene okullar normal zamanında kapanmalidir

YS40

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 382
  • Teşekkür 298
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 21:21:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
2 temmuz tam saçmalık zaten konular bitince kimse ne canli derse ne okula gelir.
Maç başlamışken kural değişmez bu sene okullar normal zamanında kapanmalidir
kesinlikle hocam katılıyorum size

Cigdemsucuoglu

  • Üyeliği İptal Edildi
  • İleti: 2.205
  • Teşekkür 5900
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 21:23:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Artık hiçbir şey istemiyorum zaten dusunme yetimi de kaybettim, cok afedersiniz sey gibi oldum, beynim iyice uyustu, algılama bitti, yorum yapacak halim kalmadı
Insanlar hep dısarda, marketler kalabalık, sokaklarda gezen bir suru, evde oturan bir ben kalmışım
O yüzden okulları ful acıyoruz herkes okula derseler gıkımı cıkarmadan gıderım
Delırmenın kacıncı evresındeyım acaba 😞



Bizde evdeyiz...

 Biraz daha azıcık daha sabır...

İMPARATOR1

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 361
  • Teşekkür 727
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 21:31:19
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Artık hiçbir şey istemiyorum zaten dusunme yetimi de kaybettim, cok afedersiniz sey gibi oldum, beynim iyice uyustu, algılama bitti, yorum yapacak halim kalmadı
Insanlar hep dısarda, marketler kalabalık, sokaklarda gezen bir suru, evde oturan bir ben kalmışım
O yüzden okulları ful acıyoruz herkes okula derseler gıkımı cıkarmadan gıderım
Delırmenın kacıncı evresındeyım acaba 😞


Aynı şeyleri yaşıyoruz....

öğretmen1934

  • B Grubu
  • İleti: 634
  • Teşekkür 834
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 21:34:25
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Vallahi açıkçası açılsın istiyorum, bunaldık

Okulun sırası değil.

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 10.881
  • Teşekkür 10911
    • Çevrimiçi
  • # 08 May 2021 21:40:31
17 mayisla başlayan hafta olmasa da diğer 2 hafta daha okula gitsek yeter.Haziran ortası da final olsa mis gibi.Hem çocuklar hem veliler hem bizim için çok iyi olur.
Yalnız okulla birlikte esnafın halkın başlaması yine aynı vaka rakamlarını geriye döndürecek tır.Okullarin sokaktan güvenli olduğu tezi halen ispatlanamadi.

ayselaysel

  • Üyeliği İptal Edildi
  • Öğrenci Velisi
  • İleti: 7.728
  • Teşekkür 14150
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 21:41:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben Kapanmasını Istemıyordum, Şimdi De Açılmasını Istemıyorum..
Değişime ayak uyduramıyorsunuz demek ki öğretmenim.😊

salıhatakan

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • İleti: 535
  • Teşekkür 577
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 22:06:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Artık hiçbir şey istemiyorum zaten dusunme yetimi de kaybettim, cok afedersiniz sey gibi oldum, beynim iyice uyustu, algılama bitti, yorum yapacak halim kalmadı
Insanlar hep dısarda, marketler kalabalık, sokaklarda gezen bir suru, evde oturan bir ben kalmışım
O yüzden okulları ful acıyoruz herkes okula derseler gıkımı cıkarmadan gıderım
Delırmenın kacıncı evresındeyım acaba 😞


Hocam bu iletiyi gordugume cok sevindim.evde oturan bir tek benim diye dusunuyordum.en azindan ikiymis😂

kaansaatci

  • Üyeliği İptal Edildi
  • Müdür Yetkili
  • İleti: 1.164
  • Teşekkür 656
    • Çevrimdışı
  • # 08 May 2021 22:07:36
Kısıtlama biterse okulların açılmaması için hiçbir sebep yok.Bir an önce yüz yüze eğitim başlamalı

php_korsan

  • Uzman Üye
  • *****
  • İleti: 10.881
  • Teşekkür 10911
    • Çevrimiçi
  • # 08 May 2021 22:08:37
Okullar açılsın ama her yer de okulla birlikte açılmasın.2 aya kalmaz 70 bini geçer.

 

Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK