Okullar Ne Zaman Ve Ne Kadar Süre Kapanır

Çevrimdışı halil_41

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.761
  • 5.166
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.761
  • 5.166
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 12 May 2021 11:58:42
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Şu durum bile liselerde insan sirkülasyonu olmasın diye yapıldı.İlkokul dahi haftaya acilmamalidir.

Açılırsa okul öncesi, ilkokullar seyreltilmiş,köyler tam +8 ve 12 ler
Yani ilk dönemdeki gibi.

Çevrimdışı merkez42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 303
  • 164
  • 303
  • 164
# 12 May 2021 12:03:26
Köy şehir ayrımı yaptılar ilk dönem sonucunu da gördüler bu sene böyle biter

Çevrimdışı cybermavi

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.411
  • 1.605
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 1.411
  • 1.605
  • Birleştirilmiş Sınıf
# 12 May 2021 12:10:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Öğretmenler olarak bu kuşaktan feyz almalıyız..twitterda organiZe olup nasıl ortak amaçları için mücadele edip basardılar..👍
çalışmadıkları için sınava girmek istemedikleri içinmi feyz alalım.gercekten virüs kapacagiz diyemi sınava girmek istemiyorlar?.galiba son iki yüzyıl içinde en feyz alınmayacak kuşak.sabah 6 ya kadar bilgisayar da akşam 5 te uyanan kuşak.maalesef en az yarısı böyle

Çevrimdışı öğretmen1934

  • B Grubu
  • 634
  • 836
  • 634
  • 836
# 12 May 2021 12:12:19
Insallah okulları açmak gibi bir hataya düşmezler. 

Çevrimdışı toprak ebru

  • Uzman Üye
  • *****
  • 852
  • 799
  • 852
  • 799
# 12 May 2021 12:28:25
Yarın okulları açıyoruz diye söyleseler bizim okuldaki tüm öğrenciler gelir ama canlı derse gelince bin türlü bahaneyi sıralarlar maalesef bizde durum bu canlı derse katılım az

Çevrimdışı blue38127

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.082
  • 4.816
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.082
  • 4.816
  • Müdür Yardımcısı
# 12 May 2021 12:30:40
Okulları açarlarsa tekrar sil baştan başa döneriz.Turizm de sekteye uğrar.

Çevrimdışı halil_41

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.761
  • 5.166
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.761
  • 5.166
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 12 May 2021 12:34:38
Cumhurbaşkanı Erdoğan, Ramazan Bayramı nedeniyle bir video mesajı yayınladı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, "İnşallah salgını kontrol altına almış olarak bayram sonrasında kontrollü bir şekilde normalleşme adımlarını atıyoruz" dedi.

Anlaşılan ekranlarda bir açıklama yapılmayacak.
KAmu resmi yazı ile bilgilendirilecek.
Ya da toplantı pazartesi günü olacak.

Çevrimdışı hll-22

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 153
  • 129
  • Müdür Yetkili
  • 153
  • 129
  • Müdür Yetkili
# 12 May 2021 13:09:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Insallah okulları açmak gibi bir hataya düşmezler. 
.

Çevrimdışı student46

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 101
  • 224
  • 101
  • 224
# 12 May 2021 13:10:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Açılırsa okul öncesi, ilkokullar seyreltilmiş,köyler tam +8 ve 12 ler
Yani ilk dönemdeki gibi.

5,6,7. 9,10,11 okul yüzü görmedi 1.5 yıldır
Açılması gereken öncelikli bence bu sınıflar .

Çevrimdışı elserim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 80
  • 152
  • 80
# 12 May 2021 13:12:41
ilkokul 1.2.3.4 ve 8-12 açılır diğer şubeler uzaktan devam eder sınavlar haziran ılk hafta yapılır okullar hazıarn 3. hafta kapanır olacağı bu.

Çevrimdışı literary

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.055
  • 5.140
  • 2.055
  • 5.140
# 12 May 2021 13:21:23
Okullar zaten açık... Uzaktan yada yüzyüze eğitime çevre şartlarına göre sınıflar kendileri karar vermeli.Kisaca yerinde karar bu olmalı...

Çevrimdışı elserim

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 152
  • 80
  • 152
  • 80
# 12 May 2021 13:27:50
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
5,6,7. 9,10,11 okul yüzü görmedi 1.5 yıldır
Açılması gereken öncelikli bence bu sınıflar .
hocam okul yuzu görse ne olcak bu saatten sonra ama 2 ama 3 hafta sonra zaten kapanacak ne faydası olur öğrencilerin çoğu memlekete yazlığa tatile gıttı bile bu iş bıttı sınav olur hazıran 10 dedımı kapanır okullar

Çevrimdışı 26_gezo

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 392
  • 1.521
  • Din Kült. Öğrt.
  • 392
  • 1.521
  • Din Kült. Öğrt.
# 12 May 2021 13:57:06
Her 10 dakika da bir haber var mı diye bakıyorum. Bi açıklama yapsalarda bizde öğrensek ne olacağını

Çevrimdışı kolokotrop

  • Yeni Üye
  • 6
  • 3
  • 6
  • 3
# 12 May 2021 14:02:23
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Okullar açılmayacak arkadaşlar;Eylül 2021 de görüşmek üzere herkese sağlıklı güzel bir tatil dşliyorum.Bu aşılamayla 2021-2022 de bu seneki  gibi geçebilir.Umarım geçmez;ama perşembenin gelişi çarşambadan belli.

hocam daha önceden de dedikleriniz tutmuştu. yine sağlam bir kaynağınız var sanırım :)

Çevrimdışı Kuzey38.

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 95
  • 172
  • 95
  • 172
# 12 May 2021 14:33:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam daha önceden de dedikleriniz tutmuştu. yine sağlam bir kaynağınız var sanırım :)
Pazartesi konuşalım hocam.Yazdıklarım dursun burda.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK