Okullar Ne Zaman Ve Ne Kadar Süre Kapanır

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.185
  • 3.274
  • 3.185
  • 3.274
# 15 May 2021 23:28:33
Twitter instasi  kesmeyen can sıkıntısından buraya üye olmaya başladı  hem de 2ser 3er  üyelikle. 
Burası daha izole daha vakit geçirilebilir bir yer diğerlerine nazaran,  daha yakin geliyor insanlara , daha fazla samimi muhabbet dönüyor.

Herkes üye olabilir, olmalı, paylaşmalı, farkli fikirler olmalı vs . konularına girmeyeceğim ama had bilmek önemli bence  . Okursun geçersin  1 2 yorum yapar fikir alir verirsin ama her konuda da  tepeden tepeden ahkam kesmezsin. 

Yatıyoruz ya ondan rahatsız oluyorlar.. kaale alınmamalı

Çevrimdışı kuzeka

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 285
  • 147
  • 285
  • 147
# 15 May 2021 23:30:57
Düşüncelere saygı duyalım arkadaşlar dalgaya gerek yok

Çevrimdışı feyzavedat

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 518
  • 885
  • 518
  • 885
# 15 May 2021 23:38:32
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
hocam siz yapacağınızı yapmışsınız Si yapmasanız ben yapmasam o yapmasa nasıl düzelecek işler
Kesinlikle haklısınız . 👏👏👏

Çevrimdışı blue38127

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.003
  • 4.386
  • Müdür Yardımcısı
  • 1.003
  • 4.386
  • Müdür Yardımcısı
# 15 May 2021 23:40:58
Pazartesi günü netleşir.

Çevrimdışı asya10

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 111
  • 1.081
  • 111
  • 1.081
# 15 May 2021 23:51:43
Kuzeka öğretmenim sizin ironiler kirpinin oku gibi:) Sonuna bir göz kırpmalı emoji falan ekleyin bari zaten sinirler burnumuzda.

Çevrimdışı *HAYAT*

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.185
  • 3.274
  • 3.185
  • 3.274
# 15 May 2021 23:58:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Kuzeka öğretmenim sizin ironiler kirpinin oku gibi:) Sonuna bir göz kırpmalı emoji falan ekleyin bari zaten sinirler burnumuzda.
😁

Çevrimdışı kuzeka

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 285
  • 147
  • 285
  • 147
# 16 May 2021 00:11:54
İyi geceler arkadaşlar

Çevrimdışı TugraÖzyıldız

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.697
  • 15.626
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 9.697
  • 15.626
  • Birleştirilmiş Sınıf
# 16 May 2021 00:34:19
A few years later ( Birkaç yıl sonra ) 😂😂

- Parayla çalışan öğretmenler dışlanacak ( Öğretmenlik para için yapılmaz hocam )

- Öğrencisine tablet / PC almayan öğretmen ayiplanacak ( Hazırlık ödeneği ne için veriliyor ki size )

- Okulun/ sınıfın  eksikliklerini ( kapı,pencere,duvar boyama ,tamir bakım vb. ) gidermeyen öğretmen beceriksiz olacak ( Nolmuş yani boya yapınca eline mi yapışır ,biz de zamanında çok yaptık hocam )

- Velilerini memnun edemeyen öğretmen kendini yetiştirememiş olarak görülecek ( Falanca öğretmen gösteri yapmış siz neden yapmıyorsunuz hocam )

- Öğrencilerin başarısızlığında ve en ufak sorununda bile öğretmen sorunlu olacak ( Pelinsu / Berkecan çok akilliydi hocam , siz yerini değiştirdikten sonra bozuldu ,yoksa yapmaz öyle şeyler )

- Hepimize çip takacaklar ( Olsun hocam çip de takarlar cip de )

Daha da yazardım ama fazla moralinizi bozmayayım 😂

Not : Son madde esprikti 😂😂

Çevrimdışı Bir öğrenci

  • B Grubu
  • 41
  • 184
  • 41
  • 184
# 16 May 2021 08:34:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Sen böyle devam et kuzum.. yazdığın mesajlar gözüme çarpıyorda ne güzel yazıyorsun öyle ,ne güzel ince düşünüyorsun... Severim ben seni...
İnş öğretmenlerinden biride  buralardadır ...
Burda seni kimse yadsımaz ... Sen fikirleri böyle güzel güzel söylemeye devam et... Okuyoruz, okuyorum.... Selamlar, sevgiler...
Allah (c.c) razı olsun hocam büyüklerimden ilgi görmek benim içinde onur verici ama maalesef bildiğime gore bu platforma üye olan öğretmenim yok sadece sunularını kullanan bir öğretmenim var sizlerdende ilgi görmek benim için onur verici.
                                                   Saygılarımla...

Çevrimdışı Cigdemsucuoglu

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 2.205
  • 5.932
  • 2.205
  • 5.932
# 16 May 2021 08:49:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah (c.c) razı olsun hocam büyüklerimden ilgi görmek benim içinde onur verici ama maalesef bildiğime gore bu platforma üye olan öğretmenim yok sadece sunularını kullanan bir öğretmenim var sizlerdende ilgi görmek benim için onur verici.
                                                   Saygılarımla...

Taaaaa ortaokul zamanlarından üye olduğun, testlerinden, sunularından faydalandığın ve boş platformlarda geyik yapmak   yerine burda fikir alış verişi yapabildiğin eğitimhane ailesine ÖĞRETMEN  olarak sen dönersin kim bilir??
Hakkında hayırlısı olsun...inş..

Çevrimdışı Bir öğrenci

  • B Grubu
  • 41
  • 184
  • 41
  • 184
# 16 May 2021 08:51:24
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Taaaaa ortaokul zamanlarından üye olduğun, testlerinden, sunularından faydalandığın ve boş platformlarda geyik yapmak   yerine burda fikir alış verişi yapabildiğin eğitimhane ailesine ÖĞRETMEN  olarak sen dönersin kim bilir??
Hakkında hayırlısı olsun...inş..

Hedefim o yönde hocam bir DKAB öğretmenliği din alanlarına daha ilgiliyim dualarınız için teşekkür ederim

Çevrimdışı klavuz2

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.341
  • 1.842
  • 1.341
  • 1.842
# 16 May 2021 09:15:43
Bugün majör bir gazetede ; uzaktan eğitimin sonbahara kadar devam edeceği yazıyor .

Çevrimdışı deva35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.287
  • 11.496
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 7.287
  • 11.496
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 16 May 2021 09:41:41
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Bugün majör bir gazetede ; uzaktan eğitimin sonbahara kadar devam edeceği yazıyor .
evet öğretmenim foxhaberde de söyledi. Büyük ihtimal uzaktan devam edecek

Çevrimdışı halil_41

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.715
  • 5.090
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 4.715
  • 5.090
  • 1. Sınıf Öğretmeni
# 16 May 2021 10:13:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
evet öğretmenim foxhaberde de söyledi. Büyük ihtimal uzaktan devam edecek

Zaten uzaktan deevam edecek .Bunu bilmeyen yok.
Merak edilen hangi kademelerin açılıp açılmayacağı.

Çevrimdışı deva35

  • Bilge Üye
  • *****
  • 7.287
  • 11.496
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 7.287
  • 11.496
  • 2. Sınıf Öğretmeni
# 16 May 2021 10:18:41
Keşke MEB te içişleri bakanlığı gibi açıklama yapsa da öğrensek

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK