Özlü Sözler

Çevrimdışı H.öğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 145
  • 561
  • 145
  • 561
29 Eyl 2011 20:52:17
Hayatın en hüzünlü anı, deli gibi sevdiğin insanın
buna değmediğini gördüğün andır.
Ve en büyük kaybın ona harcadığın zamandır.


______Paul Auster

Çevrimdışı seço58

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 3.343
  • 41.711
  • 4. Sınıf Öğretmeni
29 Eyl 2011 20:53:17
Affetmekten utanmayın. Cezalandırmakta da acele etmeyin.!
Hz. Ali

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Eyl 2011 21:27:28
KADIN; tümüyle zahmet ve baş ağrısıdır..Ondaki en zahmetli şey ise , onsuzluğun mümkün olmayışıdır.. Hz. Ali (r.a.) 
 
   
 

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Eyl 2011 21:28:00
İnsanın En Büyük Hatası Sevmek Değil,
Sevmeye Layık Olmayan Birinden Sevilmeyi Beklemektir !


Paul Auster..

Çevrimdışı munzeviçığlık

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
  • 4.644
  • 22.407
  • Birleştirilmiş Sınıf
29 Eyl 2011 21:28:39
Her an gülümse, boşver ne düşündüğünü bilmesinler. Ve herşeye rağmen patlat bir kahkaha, bırak neden güldüğünü merak etsinler.
Marquez

Çevrimdışı hakan7n

  • Aktif Üye
  • **
  • 7
  • 185
  • 7
  • 185
29 Eyl 2011 22:09:20
''gülmek, panzehirdir...''

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
29 Eyl 2011 22:56:25
Seni bağrıma değil, Bağrımı ayağının altına bastım. Gözüm belki toprak olacak, ama gönlüm daima aşk kokacak!.. Hz.Mevlana

Çevrimdışı suatin

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 12.659
  • 57.220
  • Müdür Yardımcısı
  • 12.659
  • 57.220
  • Müdür Yardımcısı
29 Eyl 2011 23:38:20
Sevmek bu kadar güzelse, Kim bilir sevmeyi yaratan ne kadar güzeldir...

Şems-i Tebrizi

Çevrimdışı adatepe1

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.185
  • 1.818
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 1.185
  • 1.818
  • 2. Sınıf Öğretmeni
29 Eyl 2011 23:46:22
Yalnızlığı çok seversek,birgün o da çekip gider mi?
                                                     Oğuz Atay

Çevrimdışı Tolstoyevski

  • B Grubu
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 24.726
  • 258.606
  • 3. Sınıf Öğretmeni
30 Eyl 2011 07:08:47
Mezardakilerin pişman olduğu şeyler için dünyadakiler birbirini yiyor.
( İmam Gazâlî )

Çevrimdışı maşaf32

  • Uzman Üye
  • *****
  • 622
  • 3.040
  • Müdür Yardımcısı
  • 622
  • 3.040
  • Müdür Yardımcısı
30 Eyl 2011 11:35:00


Kişi kim olduğunu bilmek isterse, kimleri sevdiğine baksın.
                                  Mevlana

Çevrimdışı aslı_80

  • Bilge Üye
  • *****
  • 2.080
  • 12.052
  • Öğrenci Velisi
  • 2.080
  • 12.052
  • Öğrenci Velisi
30 Eyl 2011 12:32:27
Tabular tabular! Her adımda şuura dur emrini veren bir jandarma neferi. Her kapının arkasında, elinde bıçak, bekleyen bir harem ağası. Düşünme! Düşüneni iftiranın ve sefaletin lağımında boğduktan sonra ellerimizi yıkayıp, "efendim bizde filozof yetişmiyor" diye ah-u vahlar.

Aydın olmak için önce insan olmak lâzım. İnsan mukaddesi olandır. İnsan hırlaşmaz, konuşur, maruz kalmaz, seçer . Aydın kendi kafasıyla düşünen, kendi gönlüyle hisseden kişi. Aydını yapan; 'uyanık bir şuur, tetikte bir dikkat ve hakikatın bütününü kucaklamaya çalışan bir tecessüs.
                                               
                                                     Cemil Meriç   

Çevrimdışı banu2011

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 1.073
  • 3.655
  • Müdür Yetkili
  • 1.073
  • 3.655
  • Müdür Yetkili
30 Eyl 2011 13:38:40
"Yasamimizda isledigimiz hatalarin cogu dusunmemiz gereken yerde hissetmekten,hissetmemiz gereken yerde dusunmekten ileri gelmektedir."

Çevrimdışı okulönceci26

  • Bilge Üye
  • *****
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 3.626
  • 18.853
  • Okul Öncesi Öğrt.
30 Eyl 2011 14:41:26
"Seni seviyorum, dediğinde gerçekten mi diye sorarsam inanmadığımdan değil, sadece bir kez daha duymak istediğimdendir."

/ / D.Noel / /

Çevrimdışı H.öğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 145
  • 561
  • 145
  • 561
30 Eyl 2011 16:25:46
Bana 1 Nisan şakası yap...
''Seni seviyorum'' de...
Muhteşem inanırım...
Nisan gitse ben koca ömür Bir'inde kalırım...


______Küçük İskender

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK