Yengece; niçin yan yan gidiyorsun ? demişler." Serde kabadayılık var," demiş.
Eğer Allah seni bana yazmışsa, benden kaçışın yok! Lakin kader seni benden almışsa, ağlamaya lüzum yok..''
H.z Mevlana