''Sevdin mi beni diye sordun ya..
Geceleri kendimden çok sana dua edecek kadar sevdim seni..
Sesini duymadan güne başlamayacak kadar..
Hiç ağlama şimdi.. ikimizin yerine yeterince ağladım ben..
Zorlama kendini ,yaş gelecek kadar yürekli değil gözlerin senin.
Hiçte sevmedin..nerden biliyorsun diye sorma..
Gitmelerinden belli değil mi..?''