kolay gelsin.bu sabah benim de aklıma geldi.börek yapsam mı acaba diye ama kimse iftarda bisey yemıyor, emegıme yazık diye vazgectım 
Yanına birsey yapmayım diyorum bende

çorba börek salata yeter sanki
Yoksa börek arada kaynıyor ya , o kadar ac hasla

yok yok yanına birsey yok.