evet,ben de sana katılıyorum 
Keşke yapabilsek bu şekilde,çocukluğumda hatırlıyorum babam bazen eve öyle misafirler getirirdi.
Şimdilerde ya bulamıyoruz ya da ne bileyim yaşam şeklimiz mi değişti ne,genelde eş dostlarla iftarlar

Allah herkesin niyetini kabul eylesin.