Öğretmenim İHH'nin Sosyal Medyadan Ramazana yönelik çalışmalarını takip etmekteyim. Allah Razı olsun mükemmel çalışıyorlar gibi görünüyor. Allah kabul etsin, emekler zayi olmasın inşallah.
haklısınız galiba bi "çokel" i öğrendim sadece
Burada öğrenemezsiniz öğretmenim,vize çıkartıp tokata gelin.pratik yaparsınız bol bol
mllet yurt dışına gider dil öğrenmeye ben de tokat a yyolum düşer inş bir gün, çok isterim
Bi de bizim bahçede tohat kebabı yaparuh ki ooo değmeyin keyfimize..
oo süpermişşş bu arada bu gece akrostiş maniler yakılacakmış katılacak mısınız ?
Ben şimdi tohatça bi mani yazarım kimse anlamaz.En iyisi ben katılmayayım.Zaten bu konularda yeteneksizim..
çok güzel olmaz mıı öyle yazabilirseniz eğer ben daha 3. maniye başlayabildim