ben de ben de
Akrostiş ve Mani için son 20 dk Ceksın bitir artık yavaş yavaş 00.00 dan sonra toplanırlar artık , gelmeyende kendi bilir
tohatlılar toplaşın baham size diyeceklerim var
Oh oh iste kardeşim benim hg mişsin
sana çoktaaan yazdım ki
de baalım
bana mı dedin ablam..
çift s yaparsak fatura kabarıyor tek s yapsak.... sitil gibi
ohooo o zaman ne anladım ben, o ilhami ben ise arya82 .. hak geçmes :DHak geçer:)) [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] Hak geçer 82 olmaz:))ohooo o zaman ne anladım ben, o ilhami ben ise arya82 .. hak geçmes
Hak geçer 82 olmaz:))ohooo o zaman ne anladım ben, o ilhami ben ise arya82 .. hak geçmes
kiraz yolladım size kendi ellerimle yıkadım hazırladım çektim. afiyet olsun öbür sayfada kalmış da teşekkür bekliyom ben gene de