Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
05 Tem 2014 00:58:25
Mani yakmaya dün gece başladı galiba
Ancak üzüldü bir tanesini yollayamayınca
Tatlı dilli bir  anlatımı var hep onun
E gardaş, seminerde neydi senin konun
Rüyanda mı seslendiler sana bu nicki
Rahat ol, arkana yastık koyam mı ki
Ayy ne uzun nick bu böyle bir türlü bitemedi
Zahmet oldu bayağı yazmak bana bu dizeleri
İsterim sadece bir teşekkür, bu kafi inan bana ki :D

saygılar materrazzimm, doğum günüsün yeniden kutlu olsun :)

Çevrimdışı poseidon00007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.774
  • 21.883
  • 6.774
  • 21.883
05 Tem 2014 00:58:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yazık oldu kolombiyaya benim favorimdi bu yıl...
Brezilya önceki maçta direkten döndüydü, şimdi de şansı mı açıldı ne. Benim favorim hala Brezilya.

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 00:59:16
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çok çalışmam lazım çooook.Daha fırıncıyla arkadaşlık kurmam lazım mani işinde :D Ceksın aldı başını gidiyor . :D
Fena değil sizinkiler de öğretmenim,,ceksınınkiler kadar olmasa da  :D

Çevrimdışı kirsehir

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
05 Tem 2014 00:59:22
ah siz erkekler bırakamadınız bi maçı,
evde hanımlara yolduruyorsunuz saçı.

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.890
  • 30.863
  • 6.890
  • 30.863
05 Tem 2014 00:59:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mani yakmaya dün gece başladı galiba
Ancak üzüldü bir tanesini yollayamayınca
Tatlı dilli bir  anlatımı var hep onun
E gardaş, seminerde neydi senin konun
Rüyanda mı seslendiler sana bu nicki
Rahat ol, arkana yastık koyam mı ki
Ayy ne uzun nick bu böyle bir türlü bitemedi
Zahmet oldu bayağı yazmak bana bu dizeleri
İsterim sadece bir teşekkür, bu kafi inan bana ki :D

saygılar materrazzimm, doğum günüsün yeniden kutlu olsun :)
:)  :)

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 00:59:44
bu alkışlar senin için ceksın

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 01:00:44
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mani yakmaya dün gece başladı galiba
Ancak üzüldü bir tanesini yollayamayınca
Tatlı dilli bir  anlatımı var hep onun
E gardaş, seminerde neydi senin konun
Rüyanda mı seslendiler sana bu nicki
Rahat ol, arkana yastık koyam mı ki
Ayy ne uzun nick bu böyle bir türlü bitemedi
Zahmet oldu bayağı yazmak bana bu dizeleri
İsterim sadece bir teşekkür, bu kafi inan bana ki :D

saygılar materrazzimm, doğum günüsün yeniden kutlu olsun :)
Teşekkürleeer canım,ikisi için de  ;) :) :-*

Çevrimdışı kirsehir

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
05 Tem 2014 01:00:56
eline sağlık ceksııın :) hepsi de güzel olmuş.

Çevrimdışı tefoo

  • Bilge Üye
  • *****
  • 4.462
  • 18.587
  • Müdür Yardımcısı
  • 4.462
  • 18.587
  • Müdür Yardımcısı
05 Tem 2014 01:01:43
Guzel  maniler Sewil hocam gelistirmissiniz.

Çevrimdışı poseidon00007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.774
  • 21.883
  • 6.774
  • 21.883
05 Tem 2014 01:01:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bu alkışlar senin için ceksın
Çoktaaan hakettiydi zati bu alkışları.

Çevrimdışı gule_jackson

  • Üyeliği İptal Edildi
  • 3.458
  • 1.378
  • 3.458
  • 1.378
05 Tem 2014 01:01:58
Patlatmış nickinde bir sürü sıfırları
Onlar kaç tane unutursun sonraları
Senin maniler de güzel olmuş tabi
Eğer kabul edersen, ben bir sen ikinci
İyi sözlerini şimdiden duyar gibiyim
Daha iyi olman için seni eğitebilirim
Orda bir mani yazmışsın benim için
Ne kadar mutlu oldum, sevinirim için için

poseidon öğretmenim saygılar :D

Çevrimdışı ilhami_60

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 5.649
  • 38.179
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 5.649
  • 38.179
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 01:02:11
Maşallah yetenek yetenek ...

Çevrimdışı bunyamin02

  • B Grubu
  • 729
  • 580
  • 729
  • 580
05 Tem 2014 01:03:01
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Tek başına kalmış bu akşam, evde oturuyor
Eğitimhanede bizlerle resmen huzurla buluyor
Kaptırınca kendini, manileri süper oluyor
Müdür yardımcısı ya her gün okula gidiyor
Eğlendiriyor bizi ürettiği sloganlarıyla
Nasıl olmuş manim, sen de beni bi alkışla :D


sahur için suyun var mı?yoksa suyu n yağıyor yağmu r gonyaya .gönderelm iç.

Çevrimdışı poseidon00007

  • Uzman Üye
  • *****
  • 6.774
  • 21.883
  • 6.774
  • 21.883
05 Tem 2014 01:04:42
Eyvallah Sevil. Sen bir de ben de sondan kaçım bilemem gayrı. :D ilk denememdi ;)

Çevrimdışı arya82

  • Uzman Üye
  • *****
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
  • 4.653
  • 1.477
  • 2. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 01:05:12
Ceksın nakavt kesin :D bunca enerji tüketiminden sonra :D

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK