yazdığınız her şey için çok teşekkür ederim arkadaşlar. aklımda kaldığınca cevap veriyim.
-eraegtm bey, hani nerde kafiye kaymış ya, ikişer ikişer hepsi kafiyeliydi satırların. tek sayılarda son üç

- tekmeeennn, mükemmel bir maniydi, hem mani için hem güzel sözlerin için çok teşekkür ederim.
- ilhami öğretmenim çok özür dilerim istediğiniz gibi yazamadığım için. ama borcum olsun, en kısa zamanda yazıcam. şu an beynim durdu birşey çıkmaz, çıksa da siz yine beğenmezsiniz

bu seferlik hoş görün, eh iştelik manimi

- poseidon mani için çok teşekkür edeirm, ama cidden çalıman lazım daha

- tefoo öğretmenim ilerlemişim diymi yaa, çok çalışıyorum çookkk

- ulkum öğretmenim ilk denemeniz süperdi, ellerinize sağlık
