Evet çok dua ettim zaten.Rahat rahat yedik yine.Benim için çok sorun değil de eşim dayanamıyor açlığa.Sahur yaptığı halde dili dışarda
Sahura kalkamasaydık düşünemiyorum halini.
İftara acısını çıkarırdı herhalde,mutfaktan çıkamazdın zümrem.

Akrostişin de çok hoş olmuş.Emeğine sağlık.