Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
05 Tem 2014 13:06:27
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Hangi ulkeye uctugunu
nere uçmuştu gerçekten ya

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:06:51
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çin çin

pekin yazınca anladım çini :)

Çevrimdışı aydanur89

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.483
  • 1.535
  • 3.483
  • 1.535
05 Tem 2014 13:08:08
Gabriel garcia marquez yüzyıllık yalnızlık yazarı

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:08:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yuzyillk yalnzlgn yazari kim? diye

cevap veriyorum gabriel garcia ;)

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:08:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Gabriel garcia marquez yüzyıllık yalnızlık yazarı
Onu bilmis ;)

Çevrimdışı aydanur89

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.483
  • 1.535
  • 3.483
  • 1.535
05 Tem 2014 13:09:20
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Onu bilmis ;)
eferim

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:09:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Yuh ben pek sorulara bakmadım uyumamak için dolandım durdumm

ben de soru okumak için dört dolanırım :)

Çevrimdışı ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
05 Tem 2014 13:09:57
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çokmu kötü bir yeri kaçtım diyorsunuz anliyamadim...

yok Allha şükür merkezdeydim iyi de sayılırdı ama ben gezip tozmak için güzel olduğunu düşünüyorum.çok sıcak elimizde buzlu şişelerde balkonda yatardık o yönden yani

Çevrimdışı ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
05 Tem 2014 13:11:39
Adaylar rahatsız olmasın diye yanlarında gezinemedim bir sağa bir sola

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:11:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yok Allha şükür merkezdeydim iyi de sayılırdı ama ben gezip tozmak için güzel olduğunu düşünüyorum.çok sıcak elimizde buzlu şişelerde balkonda yatardık o yönden yani

klimasız zor.ama kışında kar ruzgar olmaz.Ben de iç anadolnun kışından muzdarıp oldum bu sene.Ama olsun.heryerın bir guzellıgı var diyip şikayet etmıyorum artık.

Çevrimdışı ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
05 Tem 2014 13:12:58
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Çokmu kötü bir yeri kaçtım diyorsunuz anliyamadim...

siz urfanın neresindeydiniz hocam

Çevrimdışı aydanur89

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.483
  • 1.535
  • 3.483
  • 1.535
05 Tem 2014 13:13:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Adaylar rahatsız olmasın diye yanlarında gezinemedim bir sağa bir sola
haaaaaaaa siz gözetmendiniz demi ben de diyom Allah sabır versin kpss çekilir mi ;D

Çevrimdışı power_mixer

  • B Grubu
  • 3.447
  • 10.287
  • 3.447
  • 10.287
05 Tem 2014 13:13:29
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yok Allha şükür merkezdeydim iyi de sayılırdı ama ben gezip tozmak için güzel olduğunu düşünüyorum.çok sıcak elimizde buzlu şişelerde balkonda yatardık o yönden yani
Ama mesajinizi okuyunca çok beter bir yer diye düşünür. ..
Gezilecek kendine ait kültürü olan ve yerli ve yabancı turistin ilgisini çeken bir yer... Bende çalıştım. .. sewer im. ..

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:13:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Adaylar rahatsız olmasın diye yanlarında gezinemedim bir sağa bir sola
tabı canım,dikkat etmek lazım.

Çevrimdışı yoncalodi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
05 Tem 2014 13:14:28
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ama mesajinizi okuyunca çok beter bir yer diye düşünür. ..
Gezilecek kendine ait kültürü olan ve yerli ve yabancı turistin ilgisini çeken bir yer... Bende çalıştım. .. sewer im. ..

ben de çalıştım, bi daha gel çalış deseler,kesinlikle olmaz

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK