yok Allha şükür merkezdeydim iyi de sayılırdı ama ben gezip tozmak için güzel olduğunu düşünüyorum.çok sıcak elimizde buzlu şişelerde balkonda yatardık o yönden yani
Ama mesajinizi okuyunca çok beter bir yer diye düşünür. ..
Gezilecek kendine ait kültürü olan ve yerli ve yabancı turistin ilgisini çeken bir yer... Bende çalıştım. .. sewer im. ..