ben de çalıştım, bi daha gel çalış deseler,kesinlikle olmaz
tabi herkesın yasadıgı farklıdır.ben suructa d a calsıtım.bana da gel deseler geri gitmem.ama merkez ve bırecıkte de calıştım.oralar cok ıyyıdı.Hatta suan bulundum yerden cok daha ıyyıdı.giderım yanı.