Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı aydanur89

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.483
  • 1.535
  • 3.483
  • 1.535
05 Tem 2014 13:14:51
Ben gidiyom ales beni bekler O0

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:14:55
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
yok Allha şükür merkezdeydim iyi de sayılırdı ama ben gezip tozmak için güzel olduğunu düşünüyorum.çok sıcak elimizde buzlu şişelerde balkonda yatardık o yönden yani

merkez hanıg okuldu hocam?

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:15:13
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben gidiyom ales beni bekler O0

az iyileşseydın,yazık canına.hadı kolay gelsin

Çevrimdışı yoncalodi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
05 Tem 2014 13:15:40
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben gidiyom ales beni bekler O0

Allah zihin açıklığı versin toprak

Çevrimdışı ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
05 Tem 2014 13:15:53
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
haaaaaaaa siz gözetmendiniz demi ben de diyom Allah sabır versin kpss çekilir mi ;D
çekilmez hocam hele ramazanda daha zor

Çevrimdışı aydanur89

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.483
  • 1.535
  • 3.483
  • 1.535
05 Tem 2014 13:16:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
az iyileşseydın,yazık canına.hadı kolay gelsin
bişey olmaz aplam hadi kaçtım ben

Çevrimdışı kirsehir

  • Bilge Üye
  • *****
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
  • 10.952
  • 12.263
  • Okul Öncesi Öğrt.
05 Tem 2014 13:16:22
Amaaaan bi unutmadınız yaa, dırdırdır. Herkese selam.

Çevrimdışı power_mixer

  • B Grubu
  • 3.447
  • 10.287
  • 3.447
  • 10.287
05 Tem 2014 13:16:49
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben gidiyom ales beni bekler O0
Kolay gelsin

Çevrimdışı aydanur89

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.483
  • 1.535
  • 3.483
  • 1.535
05 Tem 2014 13:16:56
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah zihin açıklığı versin toprak
sağol toprağım O0

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:16:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de çalıştım, bi daha gel çalış deseler,kesinlikle olmaz

tabi herkesın yasadıgı farklıdır.ben suructa d a calsıtım.bana da gel deseler geri gitmem.ama merkez ve bırecıkte de calıştım.oralar cok ıyyıdı.Hatta suan bulundum yerden cok daha ıyyıdı.giderım yanı.

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 13:17:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ben gidiyom ales beni bekler O0
Allah zihin acikligi versin. Azminiz azalmasin :)

Çevrimdışı ulkum

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
  • 3.157
  • 4.690
  • Türk Dili ve Ed.
05 Tem 2014 13:17:39
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Ama mesajinizi okuyunca çok beter bir yer diye düşünür. ..
Gezilecek kendine ait kültürü olan ve yerli ve yabancı turistin ilgisini çeken bir yer... Bende çalıştım. .. sewer im. ..
uykulu bu kadar cümle kuruyorum olacak okadar

Çevrimdışı aydanur89

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.483
  • 1.535
  • 3.483
  • 1.535
05 Tem 2014 13:17:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
çekilmez hocam hele ramazanda daha zor
olsun para veriyolar napak ;D

Çevrimdışı aydanur89

  • Uzman Üye
  • *****
  • 3.483
  • 1.535
  • 3.483
  • 1.535
05 Tem 2014 13:18:18
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah zihin acikligi versin. Azminiz azalmasin :)
teşekkür ederim amirim ;D

Çevrimdışı power_mixer

  • B Grubu
  • 3.447
  • 10.287
  • 3.447
  • 10.287
05 Tem 2014 13:19:21
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
tabi herkesın yasadıgı farklıdır.ben suructa d a calsıtım.bana da gel deseler geri gitmem.ama merkez ve bırecıkte de calıştım.oralar cok ıyyıdı.Hatta suan bulundum yerden cok daha ıyyıdı.giderım yanı.
Bende iç Anadolunun Karadenizin küçük bir ilinde ilçesinde çalışmaktan sa orda çalışmayı tercih ederim... Yeme İçme bile orda bir ayrı. ..

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK