Hoþbuldum öðretmenim.Sýnavda mýsýnýz siz,göreviniz vardý deðil mi?
Soðuk hemþerilerim soðuk,demin serin demiþtim ama yok,soðuyor, :)yaðmur da baþlar. 
Þükür olsun,sýcahtan iyidir ama 
bugun ve yarin sabah ki oturumda gorevliyim. simdi ikinci oturum var sanirim. sorulara bi baktimda Kpss ye simdi girsem 70 zor alirim heralde

baya zor sorular var g.kultur ve g.yetenek soruarinda.