Sahura Kadar Ayakta Olan Gönüller-2014

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 16:10:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
aksam hanimdan rica ettim senin icin pasta yaptiydi. maniler olunca unuttuk. mobildeyim pc ye gecince pastani gondereyim.
Akşama hemen istiyorum o zamaaan. ;) :)
Çoook teşekkür ettiğimi söyleyin,,ellerine sağlık eşinizin,hürmetler. :)

Çevrimdışı materrazi

  • Bilge Üye
  • *****
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 9.788
  • 27.157
  • 3. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 16:14:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
6 gün iyi dayandım da vallahi bugun midem kaznıyor.ben de biraz uzanayım.
Allah sabrını artırsın az kaldı hadi.

İyi sohbetler arkadaşlar.Ben de gideyim.

Çevrimdışı mislina78

  • Uzman Üye
  • *****
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
  • 1.254
  • 2.034
  • Biyoloji Öğretmeni
05 Tem 2014 16:15:23
materrazi hocam,
Doğum günün kutlu olsun.Rabbim hayırlı ve uzun ömürler versin sevdiklerinizle inşallah...

Çevrimdışı Kardelen-

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.908
  • 7.011
  • 2.908
  • 7.011
05 Tem 2014 16:22:28
doğum günün kutlu olsun hocam

Çevrimdışı eraegtm

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 6.890
  • 30.863
  • 6.890
  • 30.863
05 Tem 2014 16:24:42
Bir hışımla sözleşmiş gibi kalabalık, sonra derin bir sessizlik....

Çevrimdışı Kardelen-

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.908
  • 7.011
  • 2.908
  • 7.011
05 Tem 2014 16:29:09
valla ben hep sessizliğe denk geliyorum....kalabalığa denk gelsemde konuşmanın hızına yetişemiyorum. :)

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 16:30:36
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
6 gün iyi dayandım da vallahi bugun midem kaznıyor.ben de biraz uzanayım.
3 saatten az fazla kaldi. Ben de bugun evden cikmadim daha...

Çevrimdışı yoncalodi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
05 Tem 2014 16:32:17
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 saatten az fazla kaldi. Ben de bugun evden cikmadim daha...

ben de çıkmadım , ama bugün Tohat serin,çıksak da sorun değil

Çevrimdışı tekmen

  • Moderatör
  • *****
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
  • 21.754
  • 46.929
  • 4. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 16:35:10
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
ben de çıkmadım , ama bugün Tohat serin,çıksak da sorun değil
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 saatten az fazla kaldi. Ben de bugun evden cikmadim daha...
Mesai varken zaman daha cabuk geciyor.
Hatay yaniyoiooo

Çevrimdışı yoncalodi

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
  • 10.292
  • 18.545
  • Müdür Yetkili
05 Tem 2014 16:36:11
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mesai varken zaman daha cabuk geciyor.
Hatay yaniyoiooo


Hatay dimi,ya

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 16:50:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
3 saatten az fazla kaldi. Ben de bugun evden cikmadim daha...

3 saat 5 dk

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 16:50:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
valla ben hep sessizliğe denk geliyorum....kalabalığa denk gelsemde konuşmanın hızına yetişemiyorum. :)

:) burnunu tutup atlayacaksın

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 16:50:59
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Allah sabrını artırsın az kaldı hadi.

İyi sohbetler arkadaşlar.Ben de gideyim.
amin,inşallah

Çevrimdışı SSİTİL

  • Uzman Üye
  • *****
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
  • 7.456
  • 4.778
  • 1. Sınıf Öğretmeni
05 Tem 2014 16:52:12
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Mesai varken zaman daha cabuk geciyor.
Hatay yaniyoiooo


hatayda belki esinti vardır,tabi nem durumu nasıl bilmiyorum?

Çevrimdışı Kardelen-

  • Uzman Üye
  • *****
  • 2.908
  • 7.011
  • 2.908
  • 7.011
05 Tem 2014 16:53:06
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
:) burnunu tutup atlayacaksın
birde onu deneyeyim bakim :)

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK