Okul Yöneticileri Odası

Çevrimdışı Yavuzhamza

  • Aktif Üye
  • **
  • 64
  • 31
  • 64
  • 31
Bugün, 09:18:34
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Arkadaşlar merhaba, sosyal etkinlik raporu vereceğiz çocuklara, orada öğretmen görüşü kısmı var. Onu okulda öğretmen nereden dolduracak?
E Okulda pardon...

Çevrimdışı nazokepi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 386
  • 193
  • 386
  • 193
Bugün, 09:38:18
Günaydın arkadaşlar
Bazı öğretmenler öğretmen görüşünü boş bırakıp elle yazacaklarını söylüyorlar. E-okulda yazma zorunluluğu var mı?

Çevrimdışı Yavuzhamza

  • Aktif Üye
  • **
  • 64
  • 31
  • 64
  • 31
Bugün, 09:40:08
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Günaydın arkadaşlar
Bazı öğretmenler öğretmen görüşünü boş bırakıp elle yazacaklarını söylüyorlar. E-okulda yazma zorunluluğu var mı?
Hocam karne görüşü haricinde, birde böyle Bbir bölüm var, dün yazı gelmiş. Elde yazmayı bende teklif ettim, sistemde girdiğimiz belli olsun dedi idare.

Çevrimdışı Yavuzhamza

  • Aktif Üye
  • **
  • 64
  • 31
  • 64
  • 31
Bugün, 09:46:43
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
Günaydın arkadaşlar
Bazı öğretmenler öğretmen görüşünü boş bırakıp elle yazacaklarını söylüyorlar. E-okulda yazma zorunluluğu var mı?
Hocalarım biz ilkokuluz o yüzden eokula böyle bir bölüm yokmuş bizim için muhtemelen elle dolduracağız , ortaokulda görüş yazılacakmış. İyi çalışmalar dilerim.

Çevrimdışı asker öğrt

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 378
  • 111
  • 378
  • 111
Bugün, 10:16:44
bugün öğretmenler kurulu toplantısı var mı resmi yazı hala gelmedi

Çevrimiçi KuzeYaka

  • Çalışkan Üye
  • ***
  • 77
  • 34
  • 77
  • 34
Bugün, 10:17:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
bugün öğretmenler kurulu toplantısı var mı resmi yazı hala gelmedi
Bizde var

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK