Günaydın arkadaşlar
Bazı öğretmenler öğretmen görüşünü boş bırakıp elle yazacaklarını söylüyorlar. E-okulda yazma zorunluluğu var mı?
Hocam karne görüşü haricinde, birde böyle Bbir bölüm var, dün yazı gelmiş. Elde yazmayı bende teklif ettim, sistemde girdiğimiz belli olsun dedi idare.