30 Haziran da istiyorlar. Nasıl olacak Temmuz ek Derse mi kalacak acaba
İlçe ister ama bakanlık sisteme 15 saat yansıtmadıktan sonra istemelerinin bir anlamı yok. Temmuza kalamaz çünkü katsayılar değişecek, ek bordro ile yapılabileceği söyleniyor.