Okul Yöneticileri Odası

Çevrimdışı omer09

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 341
  • 255
  • 341
  • 255
Bugün, 21:22:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
30 Haziran da istiyorlar. Nasıl olacak Temmuz ek Derse mi kalacak acaba

 İlçe ister ama bakanlık sisteme 15 saat yansıtmadıktan sonra istemelerinin bir anlamı yok. Temmuza kalamaz çünkü katsayılar değişecek, ek bordro ile yapılabileceği söyleniyor.

Çevrimdışı Başkan600

  • Bilge Meclis Üyesi
  • *****
  • 4.223
  • 4.678
  • İlköğretim Öğrencisi
  • 4.223
  • 4.678
  • İlköğretim Öğrencisi
Bugün, 22:34:07
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
İlçe ister ama bakanlık sisteme 15 saat yansıtmadıktan sonra istemelerinin bir anlamı yok. Temmuza kalamaz çünkü katsayılar değişecek, ek bordro ile yapılabileceği söyleniyor.

Ek bordro açılır eğer ayın birine yetişmezse ama maaş, maaş farkı olduğu için gecikir.

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK