[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] bey merhaba, mebbis üzerinden istirahat raporu alan öğretmenin raporunu daha öncesinde hastalık refakat izninden giriyorduk sonra ilgili haftayı yeniden hesapla diyerek ekdersinden kesiyorduk, ancak sistem değişti direkt raporu sisteme giremiyorum yeni yetkiyi tanımladık "İzin Talep Girişi(Tüm İzinler)" modülünden "Yeni hastalık ve refakat izni talebinden ebys entegrasyonu ile yapalım dedik yine olmadı "Server was unable to process request. ---> Error during serialization or deserialization using the JSON Hoca [linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] bey merhaba, mebbis üzerinden istirahat raporu alan öğretmenin raporunu daha öncesinde hastalık refakat izninden giriyorduk sonra ilgili haftayı yeniden hesapla diyerek ekdersinden kesiyorduk, ancak sistem değişti direkt raporu sisteme giremiyorum yeni yetkiyi tanımladık "İzin Talep Girişi(Tüm İzinler)" modülünden "Yeni hastalık ve refakat izni talebinden ebys entegrasyonu ile yapalım dedik yine olmadı "Server was unable to process request. ---> Error during serialization or deserialization using the JSON JavaScriptSerializer. The length of the string exceeds the value set on the maxJsonLength property." böyle bir hata alıyoruz sistem oturana kadar manuel kendimiz mi düşelim raporları ekdersten?
JavaScriptSerializer. The length of the string exceeds the value set on the maxJsonLength property." böyle bir hata alıyoruz sistem oturana kadar manuel kendimiz mi düşelim raporları ekdersten?
Hocam önce raporu ebys de evrak kayıt yapın, sonrasında izin girişi mebbiste otomatik açılıyor