Okul Yöneticileri Odası

Çevrimdışı hakandag

  • Üye
  • *
  • 39
  • 9
  • 39
  • 9
Bugün, 13:24:47
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] bey merhaba, mebbis üzerinden istirahat raporu alan öğretmenin raporunu daha öncesinde hastalık refakat izninden giriyorduk sonra ilgili haftayı yeniden hesapla diyerek ekdersinden kesiyorduk, ancak sistem değişti direkt raporu sisteme giremiyorum yeni yetkiyi tanımladık "İzin Talep Girişi(Tüm İzinler)" modülünden "Yeni hastalık ve refakat izni talebinden ebys entegrasyonu ile yapalım dedik yine olmadı "Server was unable to process request. ---> Error during serialization or deserialization using the JSON JavaScriptSerializer. The length of the string exceeds the value set on the maxJsonLength property." böyle bir hata alıyoruz sistem oturana kadar manuel kendimiz mi düşelim raporları ekdersten?

Çevrimdışı dtuncel

  • Aktif Üye
  • **
  • 58
  • 24
  • Müdür Yardımcısı
  • 58
  • 24
  • Müdür Yardımcısı
Bugün, 13:56:52
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] bey merhaba, mebbis üzerinden istirahat raporu alan öğretmenin raporunu daha öncesinde hastalık refakat izninden giriyorduk sonra ilgili haftayı yeniden hesapla diyerek ekdersinden kesiyorduk, ancak sistem değişti direkt raporu sisteme giremiyorum yeni yetkiyi tanımladık "İzin Talep Girişi(Tüm İzinler)" modülünden "Yeni hastalık ve refakat izni talebinden ebys entegrasyonu ile yapalım dedik yine olmadı "Server was unable to process request. ---> Error during serialization or deserialization using the JSON Hoca
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.] bey merhaba, mebbis üzerinden istirahat raporu alan öğretmenin raporunu daha öncesinde hastalık refakat izninden giriyorduk sonra ilgili haftayı yeniden hesapla diyerek ekdersinden kesiyorduk, ancak sistem değişti direkt raporu sisteme giremiyorum yeni yetkiyi tanımladık "İzin Talep Girişi(Tüm İzinler)" modülünden "Yeni hastalık ve refakat izni talebinden ebys entegrasyonu ile yapalım dedik yine olmadı "Server was unable to process request. ---> Error during serialization or deserialization using the JSON JavaScriptSerializer. The length of the string exceeds the value set on the maxJsonLength property." böyle bir hata alıyoruz sistem oturana kadar manuel kendimiz mi düşelim raporları ekdersten?
JavaScriptSerializer. The length of the string exceeds the value set on the maxJsonLength property." böyle bir hata alıyoruz sistem oturana kadar manuel kendimiz mi düşelim raporları ekdersten?
  Hocam önce raporu ebys de evrak kayıt yapın, sonrasında izin girişi mebbiste otomatik açılıyor

Çevrimdışı olur_42

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 466
  • 269
  • 3. Sınıf Öğretmeni
  • 466
  • 269
  • 3. Sınıf Öğretmeni
Bugün, 14:14:01
sayın müdürlerim 29-30 haziran için öğretmene ekders veriliyor mu veriliyorsa ben mebbise nasıl ekleyeceğim anlatabilir misiniz ders yükü- ekderi yeniden hesaplama hepsini yaptım çıkmıyor

Çevrimiçi nzcmmm

  • Aktif Üye
  • **
  • 57
  • 33
  • 57
  • 33
Bugün, 14:26:12
Yıllık izinleri yeni güncellemeye göre mi gireceğiz? 22 gün var süresi dolmasına diyor ama raporlama izin belgesi vermiyor?

Çevrimdışı nazokepi

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 387
  • 194
  • 387
  • 194
Bugün, 14:26:31
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sayın müdürlerim 29-30 haziran için öğretmene ekders veriliyor mu veriliyorsa ben mebbise nasıl ekleyeceğim anlatabilir misiniz ders yükü- ekderi yeniden hesaplama hepsini yaptım çıkmıyor
seminerler izlendikten sonra yapılacak hocam. Temmuz ekdersinde

Çevrimdışı aydinh6

  • Tecrübeli Üye
  • ****
  • 127
  • 100
  • Okul Müdürü
  • 127
  • 100
  • Okul Müdürü
Bugün, 14:41:54
[linkler sadece üyelerimize görünmektedir.]
sayın müdürlerim 29-30 haziran için öğretmene ekders veriliyor mu veriliyorsa ben mebbise nasıl ekleyeceğim anlatabilir misiniz ders yükü- ekderi yeniden hesaplama hepsini yaptım çıkmıyor

 


Egitimhane.Com ©2006-2023 KVKK