Sürekli Devamsız öğrencimize bir sayfa gelişim raporu çıkmış.Diğer sınıflarda da sürekli devamsız öğrencimiz var ama ordaki öğrencilerde böyle bir durum yok.Neden olabilir?
özel eğitim sınıfı gelişim raporu 30 sayfa çıkıyor arkadaşlar normal mi